Skocz do zawartości
News
HAKER

Belarus z silnikiem D 243C - mocne wibracje

Polecane posty

HAKER    4

Witam 

mam problem z wibracjami silnika w przedziale 1000 - 1400 obr.  i kończą mi sie już pomysły , kąt wtrysku ustawiałem już pomiedzy książkowym a przyspieszonym lub opóźnionym i bez większych różnic dla wibracji 

co ciekawe wibracje są zarówno przy wchodzeniu na obroty jak i przy schodzeniu , np gdy jadę 2000 obr zdejmę noge z gazu to do 1500 zejdzie gładko a póżniej trzęsie silnikiem strasznie do 1000 przy obrotach niskich super chodzi tylko pyka . Dodam ze silnik ma dopiero 500 mtg 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    79

sąsiad miał podobne problemy z pronarem mtz 1025 to po paru latach (serwis mówił że ten typ tak ma) okazało się że koło zamachowe miało bicie i przy 2000 czy 2500 wymienił i panewkę ustalającą wału korbowego bo dostała luzu od tego koła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    79

ale on nie miał problemów z pompą tylko kołem zamachowym co miało bicie i robiło drgania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HAKER    4

no ja jeszcze nie wiem co w moim przypadku stwarza te wibracje a jak sprawdzić czy kolo zamachowe nie bije ? a ciekawe czy gdyby na rozrządzie w fabryce źle złożyli to czy podobnie by było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    79

stagrol warmia  (89)616-16-09  zadzwoń tam tylko to ogólny weź do mechanika , sąsiad tam robił może jak podgadzasz to powiedzą czy to pompa czy koło

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    68

I co z tymi wibracjami?

Bo jestem ciekawy.


Sprzedam: 

- Katalog części MTZ 50/52.

- Części silnika MTZ 552.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależy jakie te wibracje masz bo u mnie nie czuć było wibracji ale ostatnio po remoncie założyłem nową poduszkę silnika i teraz wibruje w przedziale podobnych obrotów jak u ciebie. Wibracje są na kierownicy i w ogóle jakoś czuć na wszystkim wiem że trzeba poduszkę ustawić odpowiednio , bo inaczej będzie wibrowało muszę poszukać na necie jak to zrobić bo wk...wia strasznie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez thefarmer
      Witam serdecznie, proszę o poradę czy koła do międzyrzędzi o rozmiarze 11,2 r42 tył i 11,2 r24 przód będą odpowiednie do tego ciągnika? dodam, że aktualnie jest on na kołach 18,4 r34 tył i 360/70 r24 przód a może macie sposób jak to policzyć? proszę Was bardzo o poradę.
    • Przez yousefMa
      cześć
      Jestem nowy w Polsce. Możesz mi pomóc!
      Chcę kupić stare ciągniki MTZ Belarus.
      gdzie mogę znaleźć uczciwą obsługę?
      Dzięki

    • Przez DamianKrawczyk
      Witam
      Mam problem w moim belarusie otóż nie mogę przerzucić wajchy na biegi polowe drogowe wchodzą ładnie ale gdy próbuje przełączyć na polowe nic tak jak by coś blokowało wajchę . Grzebałem przy tym troche i jak się śrubokrętem trochę ponagina to czasem wpadnie na polowe ale robię powrót na drogowe i to samo się dzieje wajcha stawia opór i nie daje się przerzucić .
      Spotkał się ktoś już z takim problemem ?bardzo prosił bym o pomoc pozdrawiam .
    • Przez dawid3p
      Mam pytanie fabrycznie ma on ustawione na pompie obroty silnika na 1800obr/min max, ktoś się zna na tych pompach żeby mu ustawić z 2200obr/min? jest tam dystans graniczni który nie pozwala żeby dźwignia dalej poszła, rozkręciłem nie wchodzi na wyższe obroty, wiem że mtz 82 ts TEŻ MIał obroty ustawione na 1800 czy one miały inną pompę wtryskową? 
    • Przez panmino
      Podczas czyszczenia filtra oleju skrzyni biegów w swoim nowo kupionym 7-letnim Belarusie 1025 zauważyłem dużo opiłków w złotym kolorze. Mosiądz najprawdopodobniej, lub miedź oczywiście. No i nie wiem, czy już się zacząć martwić, czy na coś szczególnie zwrócić uwagę? Skrzynia biegów raczej bez zarzutu działa, ale dopiero kilka godzin nim jeździłem, więc mogłem nie zauważyć problemu. Traktor ma 2500mth, i wiem , że poprzedni właściciel nie czyścił filtra a powinien być myty regularnie. Co mogę sprawdzić?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.