Skocz do zawartości
News
HAKER

Belarus z silnikiem D 243C - mocne wibracje

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
HAKER    4

Witam 

mam problem z wibracjami silnika w przedziale 1000 - 1400 obr.  i kończą mi sie już pomysły , kąt wtrysku ustawiałem już pomiedzy książkowym a przyspieszonym lub opóźnionym i bez większych różnic dla wibracji 

co ciekawe wibracje są zarówno przy wchodzeniu na obroty jak i przy schodzeniu , np gdy jadę 2000 obr zdejmę noge z gazu to do 1500 zejdzie gładko a póżniej trzęsie silnikiem strasznie do 1000 przy obrotach niskich super chodzi tylko pyka . Dodam ze silnik ma dopiero 500 mtg 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    86

sąsiad miał podobne problemy z pronarem mtz 1025 to po paru latach (serwis mówił że ten typ tak ma) okazało się że koło zamachowe miało bicie i przy 2000 czy 2500 wymienił i panewkę ustalającą wału korbowego bo dostała luzu od tego koła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HAKER    4

no właśnie też się martwię ze może się to tylko nasilac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    86

ale on nie miał problemów z pompą tylko kołem zamachowym co miało bicie i robiło drgania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HAKER    4

no ja jeszcze nie wiem co w moim przypadku stwarza te wibracje a jak sprawdzić czy kolo zamachowe nie bije ? a ciekawe czy gdyby na rozrządzie w fabryce źle złożyli to czy podobnie by było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    86

stagrol warmia  (89)616-16-09  zadzwoń tam tylko to ogólny weź do mechanika , sąsiad tam robił może jak podgadzasz to powiedzą czy to pompa czy koło

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    81

I co z tymi wibracjami?

Bo jestem ciekawy.


Prawie do końca września zorganizowana jest zbiórka pieniędzy dla użytkownika AF na odbudowę MTZ 82 po pożarze.

Zapraszam do współpracy zrzutka.pl/pv4rrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależy jakie te wibracje masz bo u mnie nie czuć było wibracji ale ostatnio po remoncie założyłem nową poduszkę silnika i teraz wibruje w przedziale podobnych obrotów jak u ciebie. Wibracje są na kierownicy i w ogóle jakoś czuć na wszystkim wiem że trzeba poduszkę ustawić odpowiednio , bo inaczej będzie wibrowało muszę poszukać na necie jak to zrobić bo wk...wia strasznie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez panmino
      Kupiłem używanego Belarusa 1025.2 i ma on system dźwigni podnośnika, jak na zdjęciu. Podnoszenie i opuszczanie działa bardzo "tępo", a maszyna jest podnoszona i opuszczana dość gwałtownie, z wyczuwalnym szarpnięciem. Mam starszego Mtz 82 i tam działa to dużo łagodniej. Jak to u Was działa? Gdzie zajrzeć, czy coś jest nie tak? Przymierzam się do założenia Ehr na siłowniku elektrycznym od jednego z użytkowników tego forum i chciałbym wykluczyć popsuty rozdzielacz. 

    • Przez patrykb2736
      Mam problem od jakiegoś czasu temperatura płynu w ciężkiej robocie wchodzi na czerwone normalnie 98, chłodnica wyczyszczona, kamień odpada bo płynem zalane, miał ktoś podobny problem?
    • Przez Papier
      Witam ,
      Posiadam Belarusa 1221.3 w którym rozleciał się alternator na łożyskach. Z racji ze w garażu znalazłem samochodowy 120a chciałbym go założyć.
      Taki o oznaczaniach B+,D+,W     Pytanie czy nie trzeba nic przerabiać by podpiąć ?
      A taki był założony.
       
      Jestem trochę zielony w elektryce więc wole sie spytać.
       
       
       
    • Przez Papier
      Witam ,
      Posiadam Belarusa 1221.3 w którym rozleciał się alternator na łożyskach. Z racji ze w garażu znalazłem samochodowy 120a chciałbym go założyć.
      Taki o oznaczaniach B+,D+,W     Pytanie czy nie trzeba nic przerabiać by podpiąć ?
      A taki był założony.
       
      Jestem trochę zielony w elektryce więc wole sie spytać.
       
       
       
    • Przez jacek1994
      Witam wszystkich,
      mój tata posiada belarusa 72 z 94 roku w sumie już bardzo dawno wystąpiły problemy z luzami w układzie kierowniczym ale teraz już problem robi się zbyt poważny. Ciągnik ledwo mieści się na ulicy. W pewnym momencie wymieniliśmy pompę ale nic to nie dało i pojawił się kolejny problem. Mianowicie jest dość spory opór przy skręcie w lewo zaś w prawo skręca się normalnie. Co dalej robić ? Czy może to być uszkodzony siłownik ?   Czy może układ jest zapowietrzony ? jest gdzieś jakaś regulacja czy odpowietrznik ? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.