Polecane posty

Patryk01    1

Witam poszukaje informacji i opini na temat ciągnika DF 5110c . Chodzi mi głównie o spalanie awarie itd :D

post-98926-0-24330500-1455008799_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    60

serwisant mówi że praktycznie nie ma awarii po za przegladami i małymi duperalami, (ale pamiętajmy że premierę te ciągniki miały rok temu) spalanie podobno niskie jak na tą moc ale nie spali więcej niż ma wlane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Adik92    0

hmm tu akurat widzę mój deutz na miniaturce , osobiście po roku użytkowania nie mogę na niego złego słowa powiedzieć , tak jak kolega wyżej pisał poza paroma duperelami nic poważnego się nie działo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90daniel    14

Panowie chciałbym zakupić 5100 ttv coś może ktoś powiedzieć na ich temat ma już ktoś takiego ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dana 5110C ma na prawdę niskie spalanie. Awarii praktycznie brak, ale musi być systematycznie serwisowany , wymiany olejów filtrów wykonywać na czas , lepiej zapobiegać niż potem kupę kasy władowywać w skrzynię lub silnik .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Crazyalert    0

Witam!

 

Widzę, że niektórzy użytkownicy mają już trochę doświadczenia z tym ciągnikiem.

Podzielicie się swoimi spostrzeżeniami odnośnie przypadłości, które mi się nie podobają?

 

Na wstępie, posiadam 5120c DT GS, 250godzin przepracowane

 

Mam pytanie odnośnie skrzyni biegów, mianowicie:

- bieg 4 żółw niezależnie od zakresu występują silne drgania, wręcz nieznośne stuki przenoszące się przez dźwignię zmiany biegów, występują tylko na 4 biegu używanym w pracach polowych,

- skrzynia mniej precyzyjna jak w 420GS, w transporcie potrafi zgrzytnąć, podobno zastosowane inne synchronizatory,

- brak różnicy między 5 zakresami czułości rewersu, na każdym startuje ostro, w przypadku 420GS różnica jest od bardzo delikatnego do ostrego startu.

 

Interesuje mnie jak jest u Ciebie Partyk01

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    82

Ja osobiście od niecałego roku posiadam Deutza 5110c. i jestem jak na razie zadowolony :) Przepracowałem z nim 250mtg. co do awarii to głośnik wysiadł, przy siedzeniu pasażera śruba pękła i guzik od blokady mechanizmu się zacinał. Po za tym bardzo oszczędny ciągnik przy siewie z 3m agregatem uprawowo-siewnym przy prędkości 11km/h spalanie wyszło 6L/1ha. Dużym plusem jest zwrotność tego ciągnika. Jedynym minusem jak dla mnie jest za duża agresywnośc rewersu mimo iż idzie ją regulować to i tak mocno rwie przy zmianie, ale jak sie robi w polu to wszystko płynnie bez szarpnięć może przez to że ciągnik jest obciążony i inaczej się zachowuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Crazyalert    0

Mile widziane jeśli jeszcze ktoś podzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat działania skrzyni i rewersu w 5C a może założyć oddzielny temat??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    28

Witam, czy ktoś może mi wypisać jak najwięcej różnic między 5C a 5G, silnik wiem że różnych producentów, rozumiem że amortyzowanej osi czy kabiny w żadnym nie można, czy skrzyni bezstopniowej. ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Crazyalert    0

Deutz 5G to agrofarm w nowym opakowaniu z innym silnikiem. Skrzynia, osprzęt żywcem agrofarm.

 

Cichy94 jak u Ciebie zachowuje się wspomniana czwórka w pracach polowych??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotrDeutz    0

Hej,

Ja posiadam model 5100C od 2 lat.

Przepracowane 1240mtg

Generalnie usterek nie było, może jakieś pierdoły ale

Jedna usterka poważna: w trakcie prac z pługiem 4 skibowym obracanym pekło jedno z dwóch uch od bocznego stabilizatora tylnego TUZ. Ucho mocowane jest na 3 śruby do półosi i przy jednym z otworze ucha nastąpiło pękniecie ale co dalej.... w zwiazku ze trzymane bylo tylko na 2 srubach połączenie nie wytrzymało i wyrwało 2 sruby z gwintem z półosi. Taka mała rzecz a uszkodziło otwory gwintowane w półosi i trzeba było ją wymienic - koszty 12tys. 

Mam zdjęcia jak ktoś potrzebuje. Serwis uznał że operowałem za ciężkim pługiem i musiałem na nawrociach za bardzo szarpnąć maszyną...

Narazie jest nowa pół os i ucho i spokój ale ze strachem codziennie po pracy patrze na tył ciągnika.

Pozatym ciągnik ok. Może skrzynia przy zmianie biegów nie zawsze płynnie wskakuja jakby synchronizator niedomagał. Było tak od nowości.

Jeśli chodzi o rewers to działa bardzopłynnie bez szarpnieć a ustawienia czułości sa wyczywalne i to bardzo wiec nie rozumiem wczesniejszych wypowiedzi.

A dodam jeszcze że turbina była już w regeneracji bo zaczeła gwizdać - przyczyna tego uszkodzenia to brak smarowania. Być może z uwagi że operator nie raz zadławił silnik przy obciążeniu.

Podsumowując śmiało kupować

Te opisane przez mnie usterki nie każdemu mogą się przytrafić. To urywane ucho to podobno ewenement jedyny u mnie - takie zdanie mial główny serwisant deutz ale ja uwazam ze powinno byc lepiej wykonane np. nie na 3 sruby tylko 4.

Generalnie wszystko jest sprawne do dzis, na czas wszystko wymieniam. komplet filtrów silnika, paliwa i skrzyni to koszt około 1000zł

Jak potrzebujecie jeszcze jakis informacji to piszcie

 

 

Edytowano przez PiotrDeutz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdevil    11

5g nie do końca jest jak agrofarm chyba że wersja HD w wersji  MD którą posiadam tylni most jest cały inny i mimo 55l min podnośnik działa wolniej niż w agrofarmie którym też pracowałem w  moim 5g jedynie zaciął się egr i zostały wymienione uszczelki pod górą silnika bo gdzieś się pocił  ułamała się dźwignia od podnośnika i płaskownik który podtrzymuje rurę wydechową przy kabinie u góry o dziwo bez tego kabina trochę lepiej tłumiła drgania wszystko zostało zrobione na gwarancji miejmy nadzieje ze się więcej nie powtórzy a i jest jeszcze jedna wada zacina się hamulec ręczny trzeba włazić pod ciągnik i szukać żeby dźwignia opadła ja rozwiązałem to tak że zaciągam ręczny tylko jeśli naprawdę nie ma innej opcji obecnie ciągnik ma 560 godzin i trzeba pomyśleć po nowym roku o wymianie oleju w silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek774    0

Hej,

Ja posiadam model 5100C od 2 lat.

Przepracowane 1240mtg

Generalnie usterek nie było, może jakieś pierdoły ale

Jedna usterka poważna: w trakcie prac z pługiem 4 skibowym obracanym pekło jedno z dwóch uch od bocznego stabilizatora tylnego TUZ. Ucho mocowane jest na 3 śruby do półosi i przy jednym z otworze ucha nastąpiło pękniecie ale co dalej.... w zwiazku ze trzymane bylo tylko na 2 srubach połączenie nie wytrzymało i wyrwało 2 sruby z gwintem z półosi. Taka mała rzecz a uszkodziło otwory gwintowane w półosi i trzeba było ją wymienic - koszty 12tys.

Mam zdjęcia jak ktoś potrzebuje. Serwis uznał że operowałem za ciężkim pługiem i musiałem na nawrociach za bardzo szarpnąć maszyną...

Narazie jest nowa pół os i ucho i spokój ale ze strachem codziennie po pracy patrze na tył ciągnika.

Pozatym ciągnik ok. Może skrzynia przy zmianie biegów nie zawsze płynnie wskakuja jakby synchronizator niedomagał. Było tak od nowości.

Jeśli chodzi o rewers to działa bardzopłynnie bez szarpnieć a ustawienia czułości sa wyczywalne i to bardzo wiec nie rozumiem wczesniejszych wypowiedzi.

A dodam jeszcze że turbina była już w regeneracji bo zaczeła gwizdać - przyczyna tego uszkodzenia to brak smarowania. Być może z uwagi że operator nie raz zadławił silnik przy obciążeniu.

Podsumowując śmiało kupować

Te opisane przez mnie usterki nie każdemu mogą się przytrafić. To urywane ucho to podobno ewenement jedyny u mnie - takie zdanie mial główny serwisant deutz ale ja uwazam ze powinno byc lepiej wykonane np. nie na 3 sruby tylko 4.

Generalnie wszystko jest sprawne do dzis, na czas wszystko wymieniam. komplet filtrów silnika, paliwa i skrzyni to koszt około 1000zł

Jak potrzebujecie jeszcze jakis informacji to piszcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdevil    11

t oznacza coś ze skrzynią nie lepiej zadzwonić do serwisu i zapytać się  co oznacza dany kod i co może być nie tak  nie muszą od razu przyjeżdżać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik92    0

oznaczas ciśnienie w układzie hydraulicznym , prawdopodobnie padł czujnik bo wszystko działa normalnie nic nie jest obciążone , a gdy wypiąłem ten czujnik błedu nie było 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik92    0

witam czy ma ktoś problem z otwierającą sie  maską w seri 5 lub w podobnych z tą sama maska :) otóż ten zamek co tam wyrobił się i się ciągle otwiera miał ktoś ten problem jak najlepiej temu zaradzić?? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PawelChelm
      Witam. Zwracam się do Panów z pytaniem odnośnie silnika DEUTZ F4L912 49,5kW. Moje pytanie odnosi się do turbosprężarki w takim silniku, a w zasadzie czy jest możliwość montażu takiego osprzętu i jeżeli tak to czy jest to bezpieczne? Mam na myśli czy silnik jest na tyle przystosowany aby współpracował z turbosprężarką i jeżeli tak czy jest to dużo większe obciążenie dla takiego silnika jak np w silnikach DEUTZ BF4L913T?
      Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 
    • Przez unipasz
      jak  zdiać to koło pasowe  bo na tej zębatce  zatrzymało się łożysko a  ta nakrętka się docisło tak ze się gwint ściął  i jak wymienić to łożysko  podejrzewam ze trzeba zdiać całe koło   a pas jest tak naprężony ze  mało nie  pęknie
    • Przez Orzech334
      Witam . Posiadam dr k90 od dwóch lat .W zeszla zime nie było problemu z ogrzewanie a teraz nie grzeje. Wąz dochodzący do zaworu sterującego przy nagrzewnica jest goracy a nagrzewnica jest zimna. Wiec wymieniłem zawor. Do tego nowy termostat i dalej to samo .... 
      Posiadam panel manualny.
      Prosze o pomoc .Kazda sugestja bedzie pomocna 
       
    • Przez Tadeusz1976
      Witam mam problem w Deutz fahr agrofarm 420 wyskoczył mi błąd M 10 i cały czas piszczy ktoś pomoże??
    • Przez masa777
      Witam.
      Zakładam temat na prośbę mojego sąsiada, który nie zna się zbytnio na komputerach.
      Ma ciągnik Deutz Fahr DX90 5 cylindrów chłodzony powietrzem. Problem, jest taki, że jak silnik jest zimny to odpala od strzała, ma moc i wszystko gra. Natomiast jak się rozgrzeje to można kręcić go pół godziny a i tak nie odpali. Trzeba odczekać aż ostygnie i wtedy odpala bez zająknięcia. Jest u nas w okolicy taki mechanik, który miał takiego DF i mówił że niby jakiś czujnik jest ale nie chciał powiedzieć co i jak, przywieźć ciągnik i on zrobi. W ostateczności tak się zrobi ale może własnymi siłami coś uda się naprawić. Macie pomysły co może być przyczyną tego problemu ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.