Skocz do zawartości

Polecane posty

WHATEVER

Patryk01    1

Witam poszukaje informacji i opini na temat ciągnika DF 5110c . Chodzi mi głównie o spalanie awarie itd :D

post-98926-0-24330500-1455008799_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukaschels    56

serwisant mówi że praktycznie nie ma awarii po za przegladami i małymi duperalami, (ale pamiętajmy że premierę te ciągniki miały rok temu) spalanie podobno niskie jak na tą moc ale nie spali więcej niż ma wlane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Adik92    0

hmm tu akurat widzę mój deutz na miniaturce , osobiście po roku użytkowania nie mogę na niego złego słowa powiedzieć , tak jak kolega wyżej pisał poza paroma duperelami nic poważnego się nie działo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


90daniel    14

Panowie chciałbym zakupić 5100 ttv coś może ktoś powiedzieć na ich temat ma już ktoś takiego ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dana 5110C ma na prawdę niskie spalanie. Awarii praktycznie brak, ale musi być systematycznie serwisowany , wymiany olejów filtrów wykonywać na czas , lepiej zapobiegać niż potem kupę kasy władowywać w skrzynię lub silnik .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Crazyalert    0

Witam!

 

Widzę, że niektórzy użytkownicy mają już trochę doświadczenia z tym ciągnikiem.

Podzielicie się swoimi spostrzeżeniami odnośnie przypadłości, które mi się nie podobają?

 

Na wstępie, posiadam 5120c DT GS, 250godzin przepracowane

 

Mam pytanie odnośnie skrzyni biegów, mianowicie:

- bieg 4 żółw niezależnie od zakresu występują silne drgania, wręcz nieznośne stuki przenoszące się przez dźwignię zmiany biegów, występują tylko na 4 biegu używanym w pracach polowych,

- skrzynia mniej precyzyjna jak w 420GS, w transporcie potrafi zgrzytnąć, podobno zastosowane inne synchronizatory,

- brak różnicy między 5 zakresami czułości rewersu, na każdym startuje ostro, w przypadku 420GS różnica jest od bardzo delikatnego do ostrego startu.

 

Interesuje mnie jak jest u Ciebie Partyk01

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cichy94    71

Ja osobiście od niecałego roku posiadam Deutza 5110c. i jestem jak na razie zadowolony :) Przepracowałem z nim 250mtg. co do awarii to głośnik wysiadł, przy siedzeniu pasażera śruba pękła i guzik od blokady mechanizmu się zacinał. Po za tym bardzo oszczędny ciągnik przy siewie z 3m agregatem uprawowo-siewnym przy prędkości 11km/h spalanie wyszło 6L/1ha. Dużym plusem jest zwrotność tego ciągnika. Jedynym minusem jak dla mnie jest za duża agresywnośc rewersu mimo iż idzie ją regulować to i tak mocno rwie przy zmianie, ale jak sie robi w polu to wszystko płynnie bez szarpnięć może przez to że ciągnik jest obciążony i inaczej się zachowuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Crazyalert    0

Mile widziane jeśli jeszcze ktoś podzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat działania skrzyni i rewersu w 5C a może założyć oddzielny temat??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piters182    18

Witam, czy ktoś może mi wypisać jak najwięcej różnic między 5C a 5G, silnik wiem że różnych producentów, rozumiem że amortyzowanej osi czy kabiny w żadnym nie można, czy skrzyni bezstopniowej. ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Crazyalert    0

Deutz 5G to agrofarm w nowym opakowaniu z innym silnikiem. Skrzynia, osprzęt żywcem agrofarm.

 

Cichy94 jak u Ciebie zachowuje się wspomniana czwórka w pracach polowych??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PiotrDeutz    0

Hej,

Ja posiadam model 5100C od 2 lat.

Przepracowane 1240mtg

Generalnie usterek nie było, może jakieś pierdoły ale

Jedna usterka poważna: w trakcie prac z pługiem 4 skibowym obracanym pekło jedno z dwóch uch od bocznego stabilizatora tylnego TUZ. Ucho mocowane jest na 3 śruby do półosi i przy jednym z otworze ucha nastąpiło pękniecie ale co dalej.... w zwiazku ze trzymane bylo tylko na 2 srubach połączenie nie wytrzymało i wyrwało 2 sruby z gwintem z półosi. Taka mała rzecz a uszkodziło otwory gwintowane w półosi i trzeba było ją wymienic - koszty 12tys. 

Mam zdjęcia jak ktoś potrzebuje. Serwis uznał że operowałem za ciężkim pługiem i musiałem na nawrociach za bardzo szarpnąć maszyną...

Narazie jest nowa pół os i ucho i spokój ale ze strachem codziennie po pracy patrze na tył ciągnika.

Pozatym ciągnik ok. Może skrzynia przy zmianie biegów nie zawsze płynnie wskakuja jakby synchronizator niedomagał. Było tak od nowości.

Jeśli chodzi o rewers to działa bardzopłynnie bez szarpnieć a ustawienia czułości sa wyczywalne i to bardzo wiec nie rozumiem wczesniejszych wypowiedzi.

A dodam jeszcze że turbina była już w regeneracji bo zaczeła gwizdać - przyczyna tego uszkodzenia to brak smarowania. Być może z uwagi że operator nie raz zadławił silnik przy obciążeniu.

Podsumowując śmiało kupować

Te opisane przez mnie usterki nie każdemu mogą się przytrafić. To urywane ucho to podobno ewenement jedyny u mnie - takie zdanie mial główny serwisant deutz ale ja uwazam ze powinno byc lepiej wykonane np. nie na 3 sruby tylko 4.

Generalnie wszystko jest sprawne do dzis, na czas wszystko wymieniam. komplet filtrów silnika, paliwa i skrzyni to koszt około 1000zł

Jak potrzebujecie jeszcze jakis informacji to piszcie

 

 

Edytowano przez PiotrDeutz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

darkdevil    9

5g nie do końca jest jak agrofarm chyba że wersja HD w wersji  MD którą posiadam tylni most jest cały inny i mimo 55l min podnośnik działa wolniej niż w agrofarmie którym też pracowałem w  moim 5g jedynie zaciął się egr i zostały wymienione uszczelki pod górą silnika bo gdzieś się pocił  ułamała się dźwignia od podnośnika i płaskownik który podtrzymuje rurę wydechową przy kabinie u góry o dziwo bez tego kabina trochę lepiej tłumiła drgania wszystko zostało zrobione na gwarancji miejmy nadzieje ze się więcej nie powtórzy a i jest jeszcze jedna wada zacina się hamulec ręczny trzeba włazić pod ciągnik i szukać żeby dźwignia opadła ja rozwiązałem to tak że zaciągam ręczny tylko jeśli naprawdę nie ma innej opcji obecnie ciągnik ma 560 godzin i trzeba pomyśleć po nowym roku o wymianie oleju w silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

adamek774    0

Hej,

Ja posiadam model 5100C od 2 lat.

Przepracowane 1240mtg

Generalnie usterek nie było, może jakieś pierdoły ale

Jedna usterka poważna: w trakcie prac z pługiem 4 skibowym obracanym pekło jedno z dwóch uch od bocznego stabilizatora tylnego TUZ. Ucho mocowane jest na 3 śruby do półosi i przy jednym z otworze ucha nastąpiło pękniecie ale co dalej.... w zwiazku ze trzymane bylo tylko na 2 srubach połączenie nie wytrzymało i wyrwało 2 sruby z gwintem z półosi. Taka mała rzecz a uszkodziło otwory gwintowane w półosi i trzeba było ją wymienic - koszty 12tys.

Mam zdjęcia jak ktoś potrzebuje. Serwis uznał że operowałem za ciężkim pługiem i musiałem na nawrociach za bardzo szarpnąć maszyną...

Narazie jest nowa pół os i ucho i spokój ale ze strachem codziennie po pracy patrze na tył ciągnika.

Pozatym ciągnik ok. Może skrzynia przy zmianie biegów nie zawsze płynnie wskakuja jakby synchronizator niedomagał. Było tak od nowości.

Jeśli chodzi o rewers to działa bardzopłynnie bez szarpnieć a ustawienia czułości sa wyczywalne i to bardzo wiec nie rozumiem wczesniejszych wypowiedzi.

A dodam jeszcze że turbina była już w regeneracji bo zaczeła gwizdać - przyczyna tego uszkodzenia to brak smarowania. Być może z uwagi że operator nie raz zadławił silnik przy obciążeniu.

Podsumowując śmiało kupować

Te opisane przez mnie usterki nie każdemu mogą się przytrafić. To urywane ucho to podobno ewenement jedyny u mnie - takie zdanie mial główny serwisant deutz ale ja uwazam ze powinno byc lepiej wykonane np. nie na 3 sruby tylko 4.

Generalnie wszystko jest sprawne do dzis, na czas wszystko wymieniam. komplet filtrów silnika, paliwa i skrzyni to koszt około 1000zł

Jak potrzebujecie jeszcze jakis informacji to piszcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piters182    18

To jak w końcu, można w 5C amortyzowaną oś, czy amortyzowaną kabinę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Adik92    0

witam orientuje się może ktoś co oznacza bład T18?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

darkdevil    9

t oznacza coś ze skrzynią nie lepiej zadzwonić do serwisu i zapytać się  co oznacza dany kod i co może być nie tak  nie muszą od razu przyjeżdżać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Adik92    0

oznaczas ciśnienie w układzie hydraulicznym , prawdopodobnie padł czujnik bo wszystko działa normalnie nic nie jest obciążone , a gdy wypiąłem ten czujnik błedu nie było 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Adik92    0

witam czy ma ktoś problem z otwierającą sie  maską w seri 5 lub w podobnych z tą sama maska :) otóż ten zamek co tam wyrobił się i się ciągle otwiera miał ktoś ten problem jak najlepiej temu zaradzić?? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MAHU
      Witam. Posiadam duży problem z tym ciągnikiem. Ten ciagnik to pomyłka.
       
      Pomyłką jest to że ten ciągnik ma niby fabrycznie 101 KM a w polu na klasie ziemi od II-IIIb z pługiem zagonowym cztero skibowym ten ciągnik ledwie dawał radę, mało tego by było to na hektar wypalił 28 litrów. No a o awaryjności to nie będę pisał bo za długo by mi to zajeło. Jedna wielka duża pomyłka !!!!!!!!
    • Przez krzycho88
      Witam.
      Przymierzam się do kupna takiego valmecika, ma on uszkodzony wałek wom gdy próbowałem włączyc to straszne zgrzyty było słychać i jeden z wałków (chyba ten 1000obr.) blokował się. Warto pchać się w taki ciągnik ?
      To że wyje podczas jazdy to normalne w nich ?
      Mieliście jakieś awarie w nich ?
      Jak wygląda sprawa mtg w silnikach SISU ? chodzi mi o żywotność 
      Wiem że mało kto posiada takie ciągniki ale prosiłbym o jakąs pomoc.
      Z góry dzięki i pozdrawiam
    • Przez winkelried
      Panowie, proszę użytkowników jak i osoby mające wiedzę w temacie o opinie, informacje. Mianowicie planuje zakup ciągnika 115 - 130 km. Mam na oku Valmet / Valtra 8150 Mega. Napiszcie proszę jak z awaryjnością, jak z silnikiem, przede wszystkim skrzynią bo tutaj spotkałem się z negatywnymi opiniami, oraz ogólnie co o nim sądzicie. 
      specyfikacja ciągnika który zanlazłem: 2001 rok, 6300 mth, pochodzenie: Niemcy, pracował w żwirowni.
      Wiem, że temat Valmet seria 8xxx był już jednak nie ma tam zbyt wiele informacji.
       
    • Przez xxxMarcin3
      Witam. Czy ktoś z was jest może uzytkownikiem tego modelu . Prosze o opinie . I Czy byście  ją polecili . 
    • Przez Lolex123
      Witam . Jestem posiadaczem prasy walcowej Deutz fahr mp 121 , od pewnego momentu , sterownik od prasy przestał mi pokazywać czy komora maszyny jest już pełna , co może być tego przyczyną ?
×