Skocz do zawartości

Polecane posty

Patryk01    1

Witam poszukaje informacji i opini na temat ciągnika DF 5110c . Chodzi mi głównie o spalanie awarie itd :D

post-98926-0-24330500-1455008799_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    57

serwisant mówi że praktycznie nie ma awarii po za przegladami i małymi duperalami, (ale pamiętajmy że premierę te ciągniki miały rok temu) spalanie podobno niskie jak na tą moc ale nie spali więcej niż ma wlane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Adik92    0

hmm tu akurat widzę mój deutz na miniaturce , osobiście po roku użytkowania nie mogę na niego złego słowa powiedzieć , tak jak kolega wyżej pisał poza paroma duperelami nic poważnego się nie działo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90daniel    14

Panowie chciałbym zakupić 5100 ttv coś może ktoś powiedzieć na ich temat ma już ktoś takiego ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dana 5110C ma na prawdę niskie spalanie. Awarii praktycznie brak, ale musi być systematycznie serwisowany , wymiany olejów filtrów wykonywać na czas , lepiej zapobiegać niż potem kupę kasy władowywać w skrzynię lub silnik .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Crazyalert    0

Witam!

 

Widzę, że niektórzy użytkownicy mają już trochę doświadczenia z tym ciągnikiem.

Podzielicie się swoimi spostrzeżeniami odnośnie przypadłości, które mi się nie podobają?

 

Na wstępie, posiadam 5120c DT GS, 250godzin przepracowane

 

Mam pytanie odnośnie skrzyni biegów, mianowicie:

- bieg 4 żółw niezależnie od zakresu występują silne drgania, wręcz nieznośne stuki przenoszące się przez dźwignię zmiany biegów, występują tylko na 4 biegu używanym w pracach polowych,

- skrzynia mniej precyzyjna jak w 420GS, w transporcie potrafi zgrzytnąć, podobno zastosowane inne synchronizatory,

- brak różnicy między 5 zakresami czułości rewersu, na każdym startuje ostro, w przypadku 420GS różnica jest od bardzo delikatnego do ostrego startu.

 

Interesuje mnie jak jest u Ciebie Partyk01

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    81

Ja osobiście od niecałego roku posiadam Deutza 5110c. i jestem jak na razie zadowolony :) Przepracowałem z nim 250mtg. co do awarii to głośnik wysiadł, przy siedzeniu pasażera śruba pękła i guzik od blokady mechanizmu się zacinał. Po za tym bardzo oszczędny ciągnik przy siewie z 3m agregatem uprawowo-siewnym przy prędkości 11km/h spalanie wyszło 6L/1ha. Dużym plusem jest zwrotność tego ciągnika. Jedynym minusem jak dla mnie jest za duża agresywnośc rewersu mimo iż idzie ją regulować to i tak mocno rwie przy zmianie, ale jak sie robi w polu to wszystko płynnie bez szarpnięć może przez to że ciągnik jest obciążony i inaczej się zachowuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Crazyalert    0

Mile widziane jeśli jeszcze ktoś podzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat działania skrzyni i rewersu w 5C a może założyć oddzielny temat??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    20

Witam, czy ktoś może mi wypisać jak najwięcej różnic między 5C a 5G, silnik wiem że różnych producentów, rozumiem że amortyzowanej osi czy kabiny w żadnym nie można, czy skrzyni bezstopniowej. ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Crazyalert    0

Deutz 5G to agrofarm w nowym opakowaniu z innym silnikiem. Skrzynia, osprzęt żywcem agrofarm.

 

Cichy94 jak u Ciebie zachowuje się wspomniana czwórka w pracach polowych??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotrDeutz    0

Hej,

Ja posiadam model 5100C od 2 lat.

Przepracowane 1240mtg

Generalnie usterek nie było, może jakieś pierdoły ale

Jedna usterka poważna: w trakcie prac z pługiem 4 skibowym obracanym pekło jedno z dwóch uch od bocznego stabilizatora tylnego TUZ. Ucho mocowane jest na 3 śruby do półosi i przy jednym z otworze ucha nastąpiło pękniecie ale co dalej.... w zwiazku ze trzymane bylo tylko na 2 srubach połączenie nie wytrzymało i wyrwało 2 sruby z gwintem z półosi. Taka mała rzecz a uszkodziło otwory gwintowane w półosi i trzeba było ją wymienic - koszty 12tys. 

Mam zdjęcia jak ktoś potrzebuje. Serwis uznał że operowałem za ciężkim pługiem i musiałem na nawrociach za bardzo szarpnąć maszyną...

Narazie jest nowa pół os i ucho i spokój ale ze strachem codziennie po pracy patrze na tył ciągnika.

Pozatym ciągnik ok. Może skrzynia przy zmianie biegów nie zawsze płynnie wskakuja jakby synchronizator niedomagał. Było tak od nowości.

Jeśli chodzi o rewers to działa bardzopłynnie bez szarpnieć a ustawienia czułości sa wyczywalne i to bardzo wiec nie rozumiem wczesniejszych wypowiedzi.

A dodam jeszcze że turbina była już w regeneracji bo zaczeła gwizdać - przyczyna tego uszkodzenia to brak smarowania. Być może z uwagi że operator nie raz zadławił silnik przy obciążeniu.

Podsumowując śmiało kupować

Te opisane przez mnie usterki nie każdemu mogą się przytrafić. To urywane ucho to podobno ewenement jedyny u mnie - takie zdanie mial główny serwisant deutz ale ja uwazam ze powinno byc lepiej wykonane np. nie na 3 sruby tylko 4.

Generalnie wszystko jest sprawne do dzis, na czas wszystko wymieniam. komplet filtrów silnika, paliwa i skrzyni to koszt około 1000zł

Jak potrzebujecie jeszcze jakis informacji to piszcie

 

 

Edytowano przez PiotrDeutz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdevil    10

5g nie do końca jest jak agrofarm chyba że wersja HD w wersji  MD którą posiadam tylni most jest cały inny i mimo 55l min podnośnik działa wolniej niż w agrofarmie którym też pracowałem w  moim 5g jedynie zaciął się egr i zostały wymienione uszczelki pod górą silnika bo gdzieś się pocił  ułamała się dźwignia od podnośnika i płaskownik który podtrzymuje rurę wydechową przy kabinie u góry o dziwo bez tego kabina trochę lepiej tłumiła drgania wszystko zostało zrobione na gwarancji miejmy nadzieje ze się więcej nie powtórzy a i jest jeszcze jedna wada zacina się hamulec ręczny trzeba włazić pod ciągnik i szukać żeby dźwignia opadła ja rozwiązałem to tak że zaciągam ręczny tylko jeśli naprawdę nie ma innej opcji obecnie ciągnik ma 560 godzin i trzeba pomyśleć po nowym roku o wymianie oleju w silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek774    0

Hej,

Ja posiadam model 5100C od 2 lat.

Przepracowane 1240mtg

Generalnie usterek nie było, może jakieś pierdoły ale

Jedna usterka poważna: w trakcie prac z pługiem 4 skibowym obracanym pekło jedno z dwóch uch od bocznego stabilizatora tylnego TUZ. Ucho mocowane jest na 3 śruby do półosi i przy jednym z otworze ucha nastąpiło pękniecie ale co dalej.... w zwiazku ze trzymane bylo tylko na 2 srubach połączenie nie wytrzymało i wyrwało 2 sruby z gwintem z półosi. Taka mała rzecz a uszkodziło otwory gwintowane w półosi i trzeba było ją wymienic - koszty 12tys.

Mam zdjęcia jak ktoś potrzebuje. Serwis uznał że operowałem za ciężkim pługiem i musiałem na nawrociach za bardzo szarpnąć maszyną...

Narazie jest nowa pół os i ucho i spokój ale ze strachem codziennie po pracy patrze na tył ciągnika.

Pozatym ciągnik ok. Może skrzynia przy zmianie biegów nie zawsze płynnie wskakuja jakby synchronizator niedomagał. Było tak od nowości.

Jeśli chodzi o rewers to działa bardzopłynnie bez szarpnieć a ustawienia czułości sa wyczywalne i to bardzo wiec nie rozumiem wczesniejszych wypowiedzi.

A dodam jeszcze że turbina była już w regeneracji bo zaczeła gwizdać - przyczyna tego uszkodzenia to brak smarowania. Być może z uwagi że operator nie raz zadławił silnik przy obciążeniu.

Podsumowując śmiało kupować

Te opisane przez mnie usterki nie każdemu mogą się przytrafić. To urywane ucho to podobno ewenement jedyny u mnie - takie zdanie mial główny serwisant deutz ale ja uwazam ze powinno byc lepiej wykonane np. nie na 3 sruby tylko 4.

Generalnie wszystko jest sprawne do dzis, na czas wszystko wymieniam. komplet filtrów silnika, paliwa i skrzyni to koszt około 1000zł

Jak potrzebujecie jeszcze jakis informacji to piszcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdevil    10

t oznacza coś ze skrzynią nie lepiej zadzwonić do serwisu i zapytać się  co oznacza dany kod i co może być nie tak  nie muszą od razu przyjeżdżać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik92    0

oznaczas ciśnienie w układzie hydraulicznym , prawdopodobnie padł czujnik bo wszystko działa normalnie nic nie jest obciążone , a gdy wypiąłem ten czujnik błedu nie było 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik92    0

witam czy ma ktoś problem z otwierającą sie  maską w seri 5 lub w podobnych z tą sama maska :) otóż ten zamek co tam wyrobił się i się ciągle otwiera miał ktoś ten problem jak najlepiej temu zaradzić?? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DEJWIT
      Witam jestem posiadaczem fendt 311 lsa. Chwale sobie jego komfort, zwrotnosc i spalanie. Jednak swoje najlepsze lata ma już za sobą i wymaga sporych nakładów aby dalej jakoś wmiare funkcjonował. I tu się zrodziła myśl czy nie wymienić na innego bardziej zadbanego 311 lub jeśli trafił y się to 312. Znajomy mechanik namawia mnie na coś ze stajni deutz. W oko mi wpadł agrostar 6.11. Jak ma się jego eksploatacja, koszty oraz awaryjność wstosunku do fendta? Szukam ciągnika za 55/60tys zł, ok 100-120km ale zależy mi na prostocie temu chciałbym ciągnik bez turbo (jeden już mam turbo i jakoś to do mnie nie przemawia) 
    • Przez kamil5421
      Witam. Moja sprawa przedstawia się tak . Posiadam tego  DF Agrofarm 410 GS z ładowaczem z 2011 r . i chcę go sprzedać i kupić coś innego na jego miejsce w przedziale  90-100 km. Powiedzcie mi co polecacie . od razu mówię nie chce DF . sam myślałem nad renault 110.54 lub jakiegoś Fendt'a . Ciągnik ma głównie pracować jako pomocniczy z ładowaczem , opryskiwacz itp ...  przy areale 70 ha łaki + orne .
      Domyślam się że znajdą sie osoby które beda pisać po hu* zmieniać nowy na stary :)) ... rozważę też propozycje i nowszych modeli ...

      A może ktoś też zainteresowany kupnem tego DF ( nigdy nie orał itp tylko pomocniczy ) 
       
    • Przez Michalcywka
      Witam mam problem z deutz Fahr m 610 ,brak prawego kierunkowskaza , po włączeniu awaryjnych też brak prawego .Może spotkał się ktoś z waz z takim problemem lub wie jak go rozwiązać ?
    • Przez Maniek24240
      Witam wszystkich, mam problem z hydrauliką w deutzu, zaczeło mi coś cykac pod kabina i teraz po około 5 min od uruchomienia silnika zaczyna przerywać hydraulika. Dodatkowo muszę wszystko uszczelniać bo co chwilę nowy wyciek na rurkach pod kabina . Stan oleju jest a nie stety hydraulika przerywa, proszę o pomoc 
    • Przez robert077
      Witam mam problem z ciągnikiem deutz fahr agrotron 6.00tt 105 KM potrzebuje pomocy gdyż po rozgrzaniu sie na wolnych obrotach nie równo pracuje oraz dodatkowo podnosiu mu sie temperatura co wczesniej sie nie działo. Dodatkowo jak włącze ogrzewanie jeszcze szybciej rosnie temperatura a jak wyłącze gwłtownie spada ale nie dużo.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.