Skocz do zawartości
emtezecik

Dawka paliwa z MTZ1025 w MTZ 82 TS

Polecane posty

emtezecik    8

Witam różnice w bloku silnika skrzynia biegów tłoki są wiadome . Oddałem pompę wtryskowe do regeneracji do cenionego zakładu, pomiar pyta jaka dać dawkę paliwa. Chciałbym dawkę z MTZ 1025 gdyż silnik jest ten sam mam TS wiec wzmocniony jest proszę podajcie różnice między MTZ 82 TS a 1025 może kolega Seweryn coś podpowie . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin4512    8

Mogą być problemy z filtrem powietrza ale nie jestem pewien. Gdzieś ktoś pisał że za mało powietrza do mieszanki będzie i było spalanie nie całkowite.Nie jestem pewien tylko podpowiadam jeżeli źle mówię proszę mnie poprawić.A możesz odszukać temat :zwiększenie mocy belarus 952.4(95km) byl poruszany temat zwiekszenia mocy na 105.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dawka paliwa dla silnika D245.5 82TSA  -  89­±2,5mm3/cykl, dla silnika D245 1025SA - 90±2mm3/cykl. Więc jak ktoś się pyta jaką dawkę ustawić to znaczy, że nie ma pojęcia o pompach wtryskowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    679

https://www.yumpu.com/pl/document/view/25530494/b-iu-l-e-t-y-n-n-r-4-1-2-0-0-3-d-a-t-a-w-p-r-o-w-a-d-z-e-n-pronar

Specjalnie różnic nie ma poza innym zakresem pracy silnika  i średnia dawka paliwa. Ty już masz ts-a więc filtr powietrza jest z silnika doładowanego. Ma większą czopkę i nie wiem może rurę pionową. Podasz mi średnice to ci powiem.

Kat wyprzedzenia wtrysku paliwa jest zdaje się 24 stopnie. Ale to też musiał bym sprawdzić.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtezecik    8

Pompiarz nie pyta o dawkę ja chce mu zwiększyć mogę zrobić to sam na oko ale wole żeby ustawił to raz specjalista i juz chce zwiększyć bo ciągnik pracuje cały czas pod dużym obciążeniem . Mój ciągnik 82 ts wiec filtr ma olejowy Seweryn jaka dać dawkę normalny ma chyba 240 g . A temat poszukam. Dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Ts-y (90KM) mają taki sam filtr powietrza jak wolnossące - większy by się nie zmieścił...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    679

Z zewnątrz jest taki sam ale rura środku ma inną średnicę lub tylko sama końcówka i cyklon jest inny. Nawet nie szukaj.

240 to średnie zużycie paliwa nie dawka.  A średnią dawkę podał ci Elektrotechnik. Różnica niewielka.  Maksymalną możesz zmienić w każdej chwili wkręcając zdaje się górną śrubkę w regulatorze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Cheesburger
       

      Posiadam Pronar 82a z mostem krzyzakowym Carraro.
      Czy ma ktos linka gdzie mozna kupic odpowietrzniki do niego?
       

       
      Tylko takie zeby paswały bo sa calowe, metryczne itd...
      Albo chociaz jaki tam jest gwint? Zeby dobrac cos w internecie?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.  
    • Przez Arkadiusz76
      Witam. Mam problem z układem paliwowym przy ciągniku Belarus 952.4 common rail. Konkretnie nie jest utrzymywane ciśnienie na listwie paliwowej. Czy ktoś wie czym może to być spowodowane? 
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam od pewnego czasu zastanawiam się co jest z tymi ruskimi silnikami d 243 (Pronar 82 SA) że gówno widzą a kopcą jak głupie . Mój nawet na pusto pod górkę niewielką z turem łc 1650 na pełnej czwórce po asfalcie kopci na czarno , podczas orki pod górę z 10 stopni - góra 13 w pługu 4x40 na 2 polowej z reduktorem puszcza taki dym że aż jest ciemno a w nocy to i widać ogień z tłumika na 5-10 cm , rozumiem że jest dość spore obciążenie i w instrukcji jest napisane 100-120 km ale dajcie spokój prosty ursus c 360-3P w pługu 2 skibowym na 3 szosowej dymka nie puści a nieraz jest tak że aż z obrotów spada . Ostatnio dość sporo jeździłem Pronarem (82 SA) w przyczepie autosance z 7 t jęczmienia i byle jaka górka i do 3 szosowej trzeba było redukować . 
      Dodam że mój egzemplarz ma ok. 3300 mtg .
    • Przez bzykuu
      Witam
      Nadszedł czas na zmianę ciągnika, trzeba w końcu przesiąść się z C-360 poczytałem parę postów, parę możliwości już odrzuciłem, finalnie muszę wybrać któryś z ciągników: Deutz Fahr DX4.50(lub wersje poboczne), Fendt 108, MTZ 82 lub jeszcze Landini 7550. Szukałem postów o dostępności części i ich ceny, awaryjności itp lecz bardzo ciekawi mnie wasze zdanie w porównaniu tych ciągników co wy byście wybrali. Czy wy mieliście styczność z tymi ciągnikami czy w sklepach są dostępne części a jak są to czemu tak drogo Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam.
    • Przez SnapOn22
      Witam wszytskich. Mam pewien problem z mtz 1523.4. Pekła obudowa tylniego mostu i zabralem się za wymiane. Okazało sie że łożyska stożkowe na tależu są zużyte wiec je wymieniłem. I teraz chciałbym prosić o pomoc w ustawieniu talerza do ataku. Z tego co wiem to reguluje się to tymi blaszkami które podkłada się pod kadłub do ktorego mocuję się chamulec ale jestem w tym zielony i nie za bardzo wiem co i jak. Jesli były ktoś tak miły i podowiedział mi jak to sie ustawia byłym bardzo wdzieczny, a może ktoś posiada jakąś instrukcje. Z góry dziekuję.
       
      Dodaję zdjęcia jak to wygląda.


×