Skocz do zawartości

Polecane posty

kamciow    87

Witam :) Jestem na dobrej drodze kupna tej oto ładowarki, ładowarka w stanie bdb, wszystko pięknie działa, ale jest jeden problem. Podczas testu ładowarki, gdy bawiłem się poziomowaniem, a siłownik doszedł do końca, blokował się. Gdy chciałem wrócić, ramka pozostawała w miejscu, ładowarka czuła opór, i delikatnie ruszało się całe ramie. Czy to coś poważnego ? Wydaje mi się że blokowała się tylko sekcja przechyłu, tylko w krańcowych pozycjach :)

 


Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek15    7

miałem te badziewie .nie polecam ! Miałem Lm 410 i lm 430 i najlepsze co w niej jest to tylko silnik reszta to podróbka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lgruchala
      Poszukuje ciągnika około 200 km w cenie do 200 tysięcy. I zastanawiam się czy lepiej kupić starszego Fendta czy nowszego New Hollanda w tej samej cenie? Jaka jest wasza opinia?
    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez grzesiekxy
      Witam posiada już ktoś T4s ? Mam go od 2 tygodni i narazie odczucia pozytywne.Czy ktoś zakładał już do niego tura? Jak pracuje u was silnik ?U mnie na niskich obrotach ,gdy ma ciężej zaczyna lekko klekotać .też tak macie?
    • Przez mate0
      Witam 
      Chciałbym się podzielić informacją i awari w kombajnie new Holland TC 5040 z 2008 roku. Problem polegał na tym, że przestał działać joystick czyli:
      - podnoszenie i opuszczanie hederu
      - wszystko związane z motowidłami 
      Prąd w panelu bezpiecznikach był, bezpieczniki sprawne.
      Awaria wynikła po tygodniowej przerwie w żniwach ( skończenie omłotu rzepaku czas przygotować kombajn na zboża i kicha )
      Telefony do serwisów z całego województwa każdy zajęty mogą być dopiero za 2-3 dni. Przez telefon podejrzewają awarię komputera.
      Po wielo godzinnych męczarniach okazało się, że wszystkiemu winny jest alternator który przestał pełnić swoją rolę. Co ciekawe panel informacyjny z początku nie wyświetla kontrolki od słabego napięcia trzeba około 2-3 godzin pracy w polu lub parenaście rozruchów silnika. W serwisie cena nowego alternatora 2600 netto. Udało się znaleźć kolesia z drugiego końca Polski, który z niemiec załatwił nówkę oryginał za 860 netto ,  który był na drugi dzień. 
      Co ciekawe przy słabym napięciu elektrycznym w kombajnie nie można go zgasić - jedyną opcją jest wyciągniecie bezpiecznika.

      Mam nadzieję, że komuś przyda się ten wpis i oszczędzi sobie kupę nerwów. 
    • Przez mafiadankow
      Czołem

      Jak niektórzy z Was zapewne wiedzą, nabyliśmy sieczkarnię jak w tytule. Wszystko fajnie pracuje, jednak teraz chcemy przygotować maszynę do zimowania. W pierwszej kolejności chcemy zdjąć przystawkę. Czy ktoś ma taki model, bądź podobny i wykonywał taki zabieg? Niby sworznie odbezpieczone, stopki opuszczone, przystawka w dół ale haki nie chcą puścić.

      Drugi temat odnoście automatycznego ustawiania stalnicy. Działa to u kogoś? Mógłby się podzielić obsługą?

      Trzeci temat. Jakie powinno być ciśnienie układu smarowania w silniku? Podczas pracy wykazuje ok 4 bar

      Czwarty temat. W jakiś sensowny sposób można dotrzeć do dmuchawy? Chcemy zobaczyć w jakim stanie są łopatki i dokładnie wszystko umyć.

      Piąty temat. W ogłoszeniach widać, iż ta sieczkarnia ma gniotownik, niemniej u nas takiego urządzenia nie ma, u znajomego który ma model 1900 wszystko wygląda identycznie. Czy w dmuchawie jest tarka?

      Szósty temat, ostatni Ma ktos instrukcję obsługi?

      Dzięki za poświęcony czas!

      Pozdrawiamy, mafiadankow
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.