gacomen5

John Deere 5720 Zasilanie Tura

Polecane posty

gacomen5    4

Witam mam joha z turem 6 i ogólnie pomału pracuje. Zasilanie mam z gniazda hydraulicznego z ciągnika i wolny spływ wpięty w spływ rozdzielacza ciągnika. Rozdzielacz tura podłączony tak jak na zd.Chciał bym wiedzieć czy to jest dobrze podłączone jeśli nie to jak to ma być.

post-41680-0-97137000-1454864100_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Musisz kupić sobie przystawkę PowerBeyond (ok 750zł) montowaną do rozdzielacza z tyłu, wtedy podłączasz pod nią rozdzielacz od TUR'a na 3 węże i dopiero wtedy jest podłączone jak powinno.

 

PS: Pokaż zdjęcie jak to masz z tyłu podłączone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gacomen5    4

Tur jest podłączony tak, po prostu przecięli węża i włożyli trójnik

post-41680-0-65027300-1454932069_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gacomen5    4

Chciał bym wiedzieć czy mogę ten wąż podłączyć tutaj lub niżej i czy jest tam ciśnienie

post-41680-0-49113500-1456513705_thumb.jpg

Edytowano przez gacomen5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Fabryczny ładowacz jest podłączany pod dolne złącze w tym zaworze.

Tutaj masz schemat:

 

0002228595____________A1.gif

 

Ale jest też 3ci wąż, wkręcany w pokrywkę bloku zaworowego po lewej stronie (za rozdzielaczami SCV)- powinieneś mieć tam korek na imbus, tam podłączasz wąż LS i wtedy masz podłączone tak jak powinno być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jareq66
      Witam.
      mam problem z zapalajacą się czerwoną kontrolką w jd 6920S 2002rok( tryb z kropelką w środku strzałkami do środka). wg instukcji jest to kontrolka oznaczająca niskie ciśnienie w skrzyni biegów. Zaczyna migać przeważnie po godzinie, dwóch godz pracy. zdarza się, że miga od razu po zapaleniu zimnego silnika. Następnie po zgaszeniu i zapaleniu ciągnika przez pewien czas nie miga i ponownie zaczyna migać po jakimś czasie. W Ciągniku wymieniłem olej i dwa filtry hydrauliczne- oryginał john deere, stan oleju jest prawie na maximum. myślałem, że wymiana oleju rozwiąże problem, niestety kontrolka dalej miga.Ciągnik pracuje normalnie podczas migającej kontrolki. proszę o pomoc, może ktoś wie jak rozwiązać problem i czy może to być coś poważnego??
    • Przez CaseBizon
      Witam ostatnio natknąłem się na wolna nie podłączona kostkę i leżący na ramie nie podłączony czujnik A w pobliżu tego miejsca czyli na wysokości między bagnetem A wlewem oleju do silnika nie widzę żadnego pustego miejsca. Po wpisaniu numerów z czujnika okazuje się że jest to czujnik obrotów walu silnika A obroty na zegarach normalnie pokazuje. Wie ktoś od czego jest ta nie podłączona kostka? I czy ten czujnik ma z nią jakiś związek. Z góry dzięki za odpowiedzi.


    • Przez allesias
      Witam wszystkich agrofotowiczow.
      Poszukiwałem temat ale nie udało sie mi znaleźć takiego więc zakładam nowy.
      W moim 6620 występuje problem z dość mocnym szarpaniem półbiegów, objawia się to przy jezdzie ciagnikim z zawieszona maszyna lub samym traktorem. Jak zahaczy sie mu jakas przyczepe nawet pustą nie jest to juz tak mocno odczuwalne. Poprostu im większe obciążenie tym łagodniejsza zmiana. A na pusto jest to mocno odczuwalne. Czy istnieje możliwość kalibracji tego czy też nie?
      Dodam ,ze rewers na rozgrzanym oleju pracuje dość płynnie a na zimnym szarpie lekko do przodu.
      Z gory dziekuje za sugestie, pozdrawiam:)
    • Przez Rider
      Witam, może to błahe pytanie ale jak włączyć zegarek na wyświetlaczu w JD 6520. Poniżej foto poglądowe, u mnie w tym miejscu nic się nie wyświetla.

    • Przez gortad
      Witam 
      Posiadam john deera 6520se na zwykłej pompie i od około 2 tygodni silnik zachowuje się b dziwnie . Kiedy silnik jest zimny to wszystko jest ok po rozgrzaniu tak 5-10 minut silnik dostaje jakby metalicznego dźwięku i jest spadek mocy. Ale żeby było ciekawiej są momenty że chodzi normalnie po czym problem znów wraca.Wymieniłem filtr paliwa. wyjmowałem filtr powietrza ale traktor zachowuje sie tak samo z założonym filtrem jak i bez. Proszę was o rade może ktoś tak miał i pomoże, byłbym bardzo wdzięczny .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj