Skocz do zawartości
gacomen5

John Deere 5720 Zasilanie Tura

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
gacomen5    4

Witam mam joha z turem 6 i ogólnie pomału pracuje. Zasilanie mam z gniazda hydraulicznego z ciągnika i wolny spływ wpięty w spływ rozdzielacza ciągnika. Rozdzielacz tura podłączony tak jak na zd.Chciał bym wiedzieć czy to jest dobrze podłączone jeśli nie to jak to ma być.

post-41680-0-97137000-1454864100_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Musisz kupić sobie przystawkę PowerBeyond (ok 750zł) montowaną do rozdzielacza z tyłu, wtedy podłączasz pod nią rozdzielacz od TUR'a na 3 węże i dopiero wtedy jest podłączone jak powinno.

 

PS: Pokaż zdjęcie jak to masz z tyłu podłączone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gacomen5    4

Chciał bym wiedzieć czy mogę ten wąż podłączyć tutaj lub niżej i czy jest tam ciśnienie

post-41680-0-49113500-1456513705_thumb.jpg

Edytowano przez gacomen5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Fabryczny ładowacz jest podłączany pod dolne złącze w tym zaworze.

Tutaj masz schemat:

 

0002228595____________A1.gif

 

Ale jest też 3ci wąż, wkręcany w pokrywkę bloku zaworowego po lewej stronie (za rozdzielaczami SCV)- powinieneś mieć tam korek na imbus, tam podłączasz wąż LS i wtedy masz podłączone tak jak powinno być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez michalnh
      Witam,
      Wiem, że temat był już poruszany ale nie znalazłem odpowiedniej sytuacji do mojego przypadku, mianowicie JD przed remontem skrzyni po rozgrzaniu rozłanczał jazde w przód paliła się kontrolka czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik, rewers wskakiwał na N ponowne załanczanie raz przynosiło skutek raz nie, ciągnik raz jezdził na wysokich obrtotach raz nie. Do tyłu ciągnik jeździ normalnie na kazdym biegu, ale do przodu nie chce. Po remocie skrzyni dodam kompletnym remoncie sytuacja jest taka sama, równiez po rozgrzaniu dzieje się tak samo. Czy ktoś miał taki przypadek i może podpowiedziec co to ? Skrzynia, ciśnienia, oleje, filtry, kosze rewersu, tarczki są ok. Z góry dzięki na każdą odpowiedź.
    • Przez Alicjachojecka18
      Jak w temacie, mam problem z bezpiecznikami. Proszę o pomoc 
    • Przez Lukaszzablotni
      Dzisiaj podczas orki w moim  John deere 6320 wyrzuciło a raczej wyrzucalo płyn chłodniczy z korka przelewowego zaczęło to drastycznie przybywać , podejrzewam że to uszczelka pod głowica, wytworzyło ciśnienie i zamiast do obiegu wszystko wracalo do zbiornika wyrownawczego. Dało się też zaraz przed awarią zauważyć delikatny spadek mocy. Czekam na waszą pomoc czy to to czy szukać winny gdzie indziej, nie wiem czy przykładowo jakiś termostat czy coś się mogło zablokować i to mogło też być przyczyną. 
      Dodam jeszcze że nie sprawdzałem jeszcze stanu oleju czekam aż ostygnie będę widział czy się podniósł wtedy będzie oczywiste co jest przyczyną 
      Dodam jeszcze że sprawdzałem stan oleju jest Oki. A płyn który dostał się do zwiorniczka utrzymuje się na poziomie ponad max. Jak się nagrzeje sytulacja się powtarza.
    • Przez BartekJohn
      Witam. Mam problem z ciągnikiem John Deere 6620. Woziłem obornik i przez cały dzień nie było problemów z wałkiem WOM. Wieczorem umyłem ciągnik i gdy kolejnego dnia pojechałem na pole z pługiem zauważyłem, że miga kontrolka od włączania wałka WOM na błotniku. Spróbowałem włączyć wałek, z kabiny (nie z błotnika) i już ani razu się nie włączył. Ta kontrolka ciągle miga. Razem z nią miga kontrolka od napędu. Wiem, że są na jednym bezpieczniku, ale ten jest dobry( działa blokada kół). Co ciekawe gdy chcę właczyć wałek to na głównym wyświetlaczu km/h zamieniają sie na obroty ale i tak pokazuje zero. Sprawdzałem czujnik nad wałkiem i jest ok. Czy ktoś może udzielić mi jakiejś porady. Z góry dziękuję.
    • Przez jareq66
      Witam.
      mam problem z zapalajacą się czerwoną kontrolką w jd 6920S 2002rok( tryb z kropelką w środku strzałkami do środka). wg instukcji jest to kontrolka oznaczająca niskie ciśnienie w skrzyni biegów. Zaczyna migać przeważnie po godzinie, dwóch godz pracy. zdarza się, że miga od razu po zapaleniu zimnego silnika. Następnie po zgaszeniu i zapaleniu ciągnika przez pewien czas nie miga i ponownie zaczyna migać po jakimś czasie. W Ciągniku wymieniłem olej i dwa filtry hydrauliczne- oryginał john deere, stan oleju jest prawie na maximum. myślałem, że wymiana oleju rozwiąże problem, niestety kontrolka dalej miga.Ciągnik pracuje normalnie podczas migającej kontrolki. proszę o pomoc, może ktoś wie jak rozwiązać problem i czy może to być coś poważnego??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.