Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
woj0ciech    0

Witam mam problem w swoim MF 8160 z hamulcem ręcznym, a mianowicie  brak jego. linka wszystko jest, dźwignia (ta co wchodzi do skrzyni) którą pociąga linka kręci sie praktycznie dookoła bez żadnego oporu. Czy ktoś już  to rozbierał ? od czego trzeba zacząć i co zrobić?i czy trzeba skrzynie "rozpoławiać " pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian3005    45

https://www.google.pl/search?q=tarcza+hamulca+ręcznego+massey&client=opera&hs=kxm&channel=suggest&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjUrKqJ6-XKAhWFhywKHTiLDvkQsAQIHg&biw=1366&bih=658#imgrc=8Tk8h117nbQMcM%3A

 

taka tarcza odpowiada za hamulec ręczny. zapewne Ci pękła

jeżeli masz dekiel z boku skrzyni za prawym kołem, z tej strony co się wsiada zazwyczaj i tam jest ten mechanizm hamulca ręcznego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552
Napisano (edytowany)

zapewne pękł Ci segier na końcu tego wałka co wchodzi do tylnego mostu, spadła krzywka która napiera na mechanizm zaciskania tarcz no i masz efekt jaki masz...  zdjąc pokrywe i poskładać to do kupy w środku. Napiąć sprężyne, założyc krzywke i zabezpieczyć. Nie wiem ile tam masz miejsca ale ja w 3060 troche tył kabiny podniósł żeby manewrowac tym wałkiem na który zakładasz linke

 

Chyba we wszystkich Mf z tamtych lat jest to podobnie rozwiązane

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

woj0ciech    0

cięzko coś powiedzieć z boku nie widzę żadnej pokrywy od góry też nie widzę żadnej pokrywy chyba że pod plecakiem. cos na pewno w środku poszło tylko jak sie dobrać do tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552
Napisano (edytowany)

przecież pokrywa jest z boku... twierdzisz że ten wałek który wchodzi do skrzyni się obraca... więc na pokrywe patrzyłeś bo jest na jego wysokości...

aaaaa.pdf

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woj0ciech    0
Napisano (edytowany)

jest jest tam pokrywa tylko nie zauważylem jej na pierwszy rzut oka, bo znajduje sie na niej "kostka" hydrauliczna ,filtr  i "troche" błota... po niedzieli sie zabiorę do roboty,spuszczę olej, odkęce kostkę  i pokrywę i sie okaże co siedzi w środku.

Edytowano przez woj0ciech

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

U mnie w 6255 wystarczyło odkręcić ten dekiel, podregulować rozpierak i ręczny działa jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Nie trzeba nawet odkręcać dekla. Jest tam śruba rewizyjna do podkręcania tej śruby rozpieraka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

śruba jest tyle ze autor nie ma czego regulowac bo zapewne wszystko sie rozpadło jesli wałek sie obraca :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woj0ciech    0

dwignia nie ma żadnego oporu, kreci sie sie leciutko jak "śmigło" wiec na regulacje już chyba za późno. odkręce dekiel i sie musi okazać co tam jest. tylko niestety w tym tygodniu niestety nie dam rady, nagła zmiana planów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Może trochę Ci to ułatwi :)

post-93767-0-33589100-1455087400_thumb.jpg


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Sprawdziłem ale nie ma wielkości tej nakrętki w katalogu. Do garażu nie chce mi się iść :D


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woj0ciech    0

mam problem z biegami szosowe są robocze niema ciągnik stoi  reszte  działa bez zarzutu  8150 dynaszift

ale to ja przełączysz na żółwia to ciagnik nie jedzie, czy po prostu nie da sie przełaczyć na żółwia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woj0ciech    0

Może trochę Ci to ułatwi :)

Witam ponownie.. rozebrałem  i okazało sie ze nakrętka nr 25 poluźniła sie i popychacz przechodził obok elementu nr 15. mam pytanie czy tą nakrętkę można jakoś zabezpieczyć przed wykręcaniem sie?. oraz  brakuje mi elementu oznaczonym, na moim załączniku nr 22. W katalogu jest kilka rodzajów tych wsporników linki. i który byłby właściwy?

post-51655-0-41162500-1458460866_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Dziś po godzinnej pracy w polu sprawdziłem ciśnienie na pompie. Jeden obieg, który idzie na hydraulikę zewnętrzną pokazuje 170-180 atm, drugi przy skręconych kołach, rozgrzanym oleju i ok 1000obr/min pokazuje 80 atm. Wspomaganie ciężko mi chodzi, do tego coraz ciężej wchodzą mi biegi i obstawiam że to przez to, że padła druga sekcja pompy. Czy bez zastanowienia mogę zamawiać nową, czy jest możliwe, że jeszcze coś innego może być nie tak?
    • Przez kevin25
      Witam pacjent MF 3050 z 1989r zaczęło słabnąc wspomaganie na wolnych obrotach szczególnie zauważalne przy pracy z ładowaczem. I słabiej działające hamulce. 
      Ciśnienie na tylnych złączkach 180bar przy 1tys i przy 2tys rpm 
      Ciśnienie na punkcie pomiarowym 2 sekcji na wspomaganie na wolnych obrotach 145bar przy 2 tys rpm 170bar 
      I z tego co wyczytałem pompa do wymiany. Chce się tylko upewnić czy na pewno ?
      Jest możliwość wsadzenia mocniejszej pompy na Sekcji hydrauliki zewnętrznej ? 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.