Gość

klawiatura zaworów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość   
Gość

witam mam taki mały problem z moim wladkiem  wczoraj regulowałem zawory jak ściągnąłem pokrywy to wszędzie było pełno sadzy i ani grama oleju jaka może być tego przyczyna???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Może nie ma smarowania na klawiaturę. Zdejmij pokrywy i odpal go i zobacz czy pokazuje się olej na klawiaturach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

jak mam odkręconą pokrywę i traktor jest odpalony to nigdzie nie widać żadnego oleju i to mnie właśnie zastanawia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Coś jest nie tak z magistralą . Przeczyść rurkę co idzie od kadłuba silnika do głowic . Robiłeś coś przy silniku ostatnio ? Może być ze któraś szpilka co dokręca się klawiaturę jest za bardzo wkręcona i blokuje kanał smarowania. Zdejmij klawiatury po przedmuchuj wszystkie kanały i zobacz, może jakiś syf zapchał kanał.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

nic ze silnikiem nie robilem tylko zawory ustawiałem a co do tych szpilek to jak je wykręcić???  


Władza zakupiłem w listopadzie i teraz próbuje go zrobić do porządku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

luzy sa zlikwidowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

witam ciągle mam problem z klawiaturami w moim wladku pod pokrywami klawiatury zamiast oleju sama sadza poprawiło sie tylko na  1 klawiaturze może ktoś miał podobny problem proszę o pomoc .

post-154917-0-77237800-1468151667_thumb.jpg

post-154917-0-71554400-1468151690_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Kolego, przy takim okopceniu, to najlepiej odkręć klawiatury i przeczyść kanały olejowe w nich. W pierwszej kolejności to bym doszedł dlaczego tak się kopci. Zawory źle ustawione, albo gniazda, zawory i prowadnice zaworów do wymiany,(ogólnie głowice mogą być do regeneracji) bo najwyraźniej nie są szczelnie.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer24    22

NIETYPOWY PROBLEM Witam...mam pytanie w sprawie co w temacie...zauważyłem że nie mam smarowania na klawiatury więc odkreciłem ta rurkę od smarowania i z bloku kompletnie nic nie wypływa a ciśnienie na zegarze 3.5 bar. Odkreciłem do głównych panewek bo myślałem że może obruciło ale jest wporzadku. Wał przedmuchałem.
Podłączyłem sprężarke w to miejsce co przykręca się ta rurkę co prowadzi olej na górę i przy 8 bar nic do wału nie przelatuje. Jakieś pomysły? Nie chciał bym wyciągać wału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer24    22

A może jest ktoś w stanie napisać jak od środka wygląda droga oleju między ostatnią panewką główną a otworem od rurki smarowania klawiatury

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Jak pokazuje schemat układu smarowania w książce to z ostatniego czopu wału idzie na kanał na wałek rozrządu i rozdziela się strumień tuż przed wałkiem rozrządu na dżwignie zaworów ,czyli strumień rozdzielony jest na rozrząd i zawory z ostatniego czopu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Rozdziel miejsce które idzie na zegar i podłącz smarowanie na klawiaturę.Albo coś zatkało przepływ albo od samego początku jest nie przewiercili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Dobrze radzisz , wstawić trójnik  i dać na zegar i klawiaturę,jednak nasuwa się też pytanie czy wałek rozrządu dostaje olej, bo to z jednego kanału się rozdziela i dalej idzie właśnie na klawiaturę olej

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer24    22

W ostatniej panewce są dwa otwory, nie jest przypadkiem tak że jednym idzie na klawiaturę a drugim na wałek rozrządu? Czyściłem ropa pod ciśnieniem kanał bez wyjmowania wału, ustawiłem wał tak żeby pasował z otworem w panewce ale powietrze i tak nie przechodzi. Składam, jak nie będzie szło to spróbuję jakiś trójnik dopasować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

 W bloku jest kanał który prowadzi do wału rozrządu i w dalszej jego części jest wyprowadzony kanał w bok co jest  kanałem prowadzącym na zewnątrz bloku do klawiatury, i czy przypadkiem nie jest jakaś nietypowa śruba wkręcona w blok od rurki, przez która ma przepływać olej do rurki prowadzącej olej do klawiatury, proponuję wykręcić tą śrubę od rurki może tam jest zapchane, zaczopowane i przeczyścić rurki ,a jednocześnie można kanał ten sprawdzić ewentualnie udrożnić od zewnątrz lepiej gdybyś ten kanał udrożnił bo i wał rozrządu może nie mieć smarowania i może bigosu w silniku narobić, ukręcić wałek rozrządu jeśli ten na sucho będzie chodził, może się tam zatrzeć a w konsekwencji ukręcić wałek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Na wałek rozrządu, tak jest obieg wyrysowany na schemacie ,a wał wyrównoważający ma też kanały do leju z wału z pierwszego i ostatniego czopu innymi kanałami ale też jak wałek rozrządu i jak wygląda ze schematu to dwa otwory w panewce powinny być na środkowym czopie głównym,a na ostatnim i pierwszym z jednym i czy czasem ktoś w czasie remontu nie zamienił panewek, środkowej z ostatnim czopem ,co by tłumaczyło brak drożności do klawiatury a przy tym i do wałka rozrządu, farmer podaje że w ostatniej właśnie ma dwa otwory co by znaczyło że je zamieniono i wyjaśniało sprawę braku drożności.Na środkowy czop olej idzie z filtra a drugi zaś kanał prowadzi do wskaznika ciśnienia oleju w tejże panewce.Masz rację Balcerek że wał wyrównoważający jest po przeciwnej stronie wałka rozrządu ale kanał do klawiatury jest wyprowadzony na tą stronę co wał wyrównoważający.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Sorki Wiesław masz rację że smarowanie idzie z wałka rozrządu i faktycznie źle może być założona panewka lub ruscy zapomnieli zrobić otwora do smarowania ale z tego co pamiętam tylna panewka górna jest frezowana lub nacięta przez środek jak kto woli  lub z wierconymi otworami  do rozprowadzenia oleju. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer24    22

Remont był robiony 15 lat temu i do tej pory było wszystko wporzadku. Usłyszałem klekotanie zaworów co mnie zainteresowało i odkreciłem pokrywy i widać że olej nie dawno dopływał ale jak zapaliłem po regulacji zaworów to nic nowego nie dopływało więc odkreciłem śrubę od tej rurki tą w bloku i na pełnych obrotach kompletnie nic się nie pojawia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Nie ma sprawy balcerek,za to bardziej zmobilizowało.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Remont był robiony 15 lat temu i do tej pory było wszystko wporzadku. Usłyszałem klekotanie zaworów co mnie zainteresowało i odkreciłem pokrywy i widać że olej nie dawno dopływał ale jak zapaliłem po regulacji zaworów to nic nowego nie dopływało więc odkreciłem śrubę od tej rurki tą w bloku i na pełnych obrotach kompletnie nic się nie pojawia.

Tak jak by panewkę obróciło 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Pamiętajcie, że wałek rozrządu ma na ostatnim czopie takie nacięcie, które dostarcza olej do klawiatury porcjami, a nie ciągle.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam panowie pomocy mam klopot z t-25,mam silnik po remoncie i silnik sie grzeje przy lekich robotach to znaczy nawet przy opryskawaczu a jak  pojdzie w pole do konkretnej roboty to sie zatrze,jedno jest dziwne ze jeden baniak jet zimniejszy od drugiego a na tym zimniejszym jest slabsze smarowanie klawiatury zaworow czyli duzo wiecej wali oleju na ta druga glowice na klawiature i tak mysle ze nie moze jedna glowica dobrze wychlodzil oleju i sie grzeje mozliwe to?ale dlaczego by nie mia;a klawiatura dobrego smarowania?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj