MateuszTeam

Ursus C-4011 , C-355 czy C-360?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
MateuszTeam    3

Witam, sorry jezeli taki temat był ale nie znalazłem. Mamy zamiar kupic drugi ciągnik tylko nie wiemy jaki czy 4011, 355 czy 360 :) Ja wiem ze patrząc po mocy to 360 :) ale chodzi mi o inne informacje na ich tematy, wypowiadajcie się . Co wybrać? 4011 podobno jest szybszy od c-360.? 

Ciągnik ma służyć do tzw cięższych robót orka, uprawa, rotacyjna itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

4011 trochę mocniejszy szybszy i cichszy . zalety to tez miękka oś . c-360 sztywna oś trochę głośno ale nowsza. Ja osobiście mam 60 i zdecydowanie nie zamienił bym jej na 4011 albo c- 360 3p tu z kolei silnik nie za bardzo daje rade. Nie spasowany z reszta ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bejba    54

Jestem posiadaczem Ursusa c360 i c355 i mogę Ci powiedzieć tyle :jeśli zależy Ci na sile to bierz c-360 a jeśli na szybkości to c-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MateuszTeam    3
Napisano (edytowany)

ale podobno c-4011 i tak szybszy jest. :) a faktycznie miekka oś to jest duży plus choć i czasem w c-360 albo w 355 zdażają się. a 3p odpada :) Ale 4011 chyba nie mocniejszy od 355 i 360? :D

Edytowano przez MateuszTeam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artek_Ursus    18

prawda c 4011 jest słabszy od c 355 i c 360 bo 40 ma 42 km 55 ma 45 km, a 60 ma 52 km(nowe oczywiście tyle miały) a 40 jest cichsza i trochę szybsza nie wyją też zwolnice no i ta miękka oś też jest fajna, a może dobrym wyjściem będzie c 4011 z silnikiem c 360 ja osobiście mam takiego u siebie i mam te wszystkie plusy w jednym: prędkość, ciszę, miękka oś oraz moc bo silnik c 360 może warto przemyśleć taki wariant :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artek_Ursus    18

e tam jak 4011 będzie w dobrym stanie to jeszcze pojeździ i to w większym komforcie niż c 360 bo zalety 4011 już wymieniłem więc o to nie ma co się martwić
MateuszTeam jeśli zdecydujesz się na c 4011 to bierz z silnikiem c 360 albo sam zrób sobie przekładkę i zmień sobie również wspornik przedniej osi na ten z c 360 bo niestety ten w 40 nie ma zaczepu na przyczepę tylko hak po tych przeróbkach wyjdzie ci świetny ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Te zalety co ty wymieniłeś są guzik warte nie wspominając o tym że ich nie ma. 

Szukaj 60-ki czy 55 w normalnej kabinie z normalnym układem kierowniczym.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artek_Ursus    18

Oczywiście szczerze polecam c 4011, są to bardzo fajne ciągniki a na kołach 18 jeszcze lepsze ładniej wybierają nierówności więc może namówiłem Cię na C 4011
co ty seweryn gadasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    494

Nie  róbcie  jaj  ,  znaleźć  4011  w  oryginale to  niemozliwe  .

To stare wyeksploatowane ciągniki  skarbonki ,  do których juz nawet oryginalnych  części nie ma ... układ  kierowniczy  to  porazka .

szukaj normalnej  c 360  i nie  wydziwiaj 

 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Miałem 40-ke ponad 20 lat. Wady skrzyni i tylnego mostu takie same. Ciągnik ryczy na piątce. I to nie zwolnice tylko dyferencjał. W obu są idento. Kabina 40-ki o kant d*py rozwalić, okład kierowniczy tak samo. Silnik jeśli jest oryginalny słabszy i niższe maksymalne obroty przez co wcale nie jest szybsza. A i z silnikiem 60-ki różnica znikoma. Koła 18-ki może i lepsze bo większe ale piasty już do bani a same felgi pękają pod byle jakim pługiem do odśnieżania. 

Skrzynia 40-ki była bardziej trwała ale po 50-ciu latach nie spodziewał bym się bezawaryjnej jazdy czy oryginalnego stanu.

40-ka ma więce wad. nie dość że wszystkie te co 60-ka to dochodzi dziadowski wspornik przedniej osi, układ kierowniczy, kabina.

Więc nie fanzol głupot.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fliegl    4

prawda c 4011 jest słabszy od c 355 i c 360 bo 40 ma 42 km 55 ma 45 km, a 60 ma 52 km(nowe oczywiście tyle miały) a 40 jest cichsza i trochę szybsza nie wyją też zwolnice no i ta miękka oś też jest fajna, a może dobrym wyjściem będzie c 4011 z silnikiem c 360 ja osobiście mam takiego u siebie i mam te wszystkie plusy w jednym: prędkość, ciszę, miękka oś oraz moc bo silnik c 360 może warto przemyśleć taki wariant :)

 

Prędkość to jedynie 1km na godz. (słownie jeden kilometr)

Co do hałasu to raczej C-360 jest cichsza.

Miękki przód jest bardzo awaryjny w tym ciągniku, często pękają felgi 18" i często rozlatują się łożyska w piastach.

Za C360 przemawia lepszy design.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Wszystko przemawia za 60-ką. nawet 55 ciężko znaleźć w normalnej kabinie chociaż by. Co do komfortu to jest on uzależniony właśnie tylko od kabiny.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artek_Ursus    18

seweryn anie słyszałeś o czymś takim że kabine można zmienić i do C 4011 założyć taką jaką się chce naglaka czy sokółke a co do tych tulej to od 15 lat raz wymieniłem tuleje a felga nigdy mi nie pękła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799
Napisano (edytowany)

Daruj sobie jeszcze za taką kasę?  Do tego żeby w ogóle dało się tym jeździć dołóż kabinę, układ kierowniczy. Licz się z tym ze przedni wspornik już może wymagać regeneracji a za stówkę na frezarce nikt ci tego nie zrobi. Piast w przodzie są na prawdę kiepskie łożyska szybko siadają  a szele wbijają się do piasty. Praktycznie zerowe możliwości założenia przedniego tuza. Pomijając fakt że przez dziadowski wspornik i koła nie warto. 

60 kę taniej znajdziesz do poprawek Będziesz wiedział co w niej siedzi.

 

Bo guzik nią robiłeś. Mi się rozleciały przy pierwszym sezonie z pługiem. Kto to widział? A własny ciężar wytrzymuje z trudem. 

To powiedz mi jaki jest sens kupować tego zdziorba i kabinę dokupywać? Skoro za podobne pieniądze kupi 60-ke w lepszej budzie, z lepszym wspornikiem, przednimi kołami, układem kierowniczym.

Policz sobie ile trzeba włożyć do 40-ki żeby to mieć..... minimum 5 koła wzwyż. 

 

 

Nie kupuj tego. Jego miejsce jest już koło c-45 nie w polu.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799
Napisano (edytowany)

Ty nie masz pojęcia o argumentach nie wspominając

Podaj jeden który przemawia za 40-ką.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

A nie lepiej pomyśleć o jakimś zetorze żadna czterdziestka ani 360 nie mają szans Cichy dyfer niezależna pompa chydrauliczna i o wiele lepsza kabina . Jak dobrze po szukasz to kupisz takiego za 12000 zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artek_Ursus    18

prawda mój nie robi dużo bo pracue na 12 ha a skoro ja Cię nie obrażam to i ty mnie nie obrażaj bo moim argumentem będzie np skrzynia albo zwolnice które mają zęby zakrzywione a nie proste i zwolnice pracują ciszej
a co do kosztów wspornik 700 zł kabina 1200 zł
nie wiem skąd wziąłeś 5 tyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekm66    25

żaden... ursusy tej serii to marna kopia zetora... poszukaj zetorów serii 47 lub 49... "sześćdziesiatka" to zło ostateczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799
Napisano (edytowany)

Ja ciebie nie obrażam ale to niestety prawda. Zwolnice 40-ki maja zęby proste i to nie one hałasują. Hałas robi dyferencjał który w 60-ce jest taki sam. Jeśli chodzi cicho to znaczy że jest jeszcze w miarę dobrym stanie.

5 tyś najmniej wymiana kabiny, piast i kół, wspornika, układ kierowniczy. czyli największa zmora 40-ki której 60-ka nie posiada. 

Nie ma argumentu za 40-ką.

 

http://sklep.agroma.rzeszow.pl/polos-zwolnicy-tylna-stary-typ-c-4011-0050428220-p-834.html

http://emirol.pl/28_ursus-c360-c360-3p?p=31

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Wozzach
      Witajcie
      stoję przed zakupem nowego ciągnika, decyzję co kupuję muszę podjąć w ciągu najbliższych 1-2 miesięcy.
      Będzie to maszyna o mocy znamionowej ok 165-175KM, przeznaczona do wszystkich cięższych prac rolnych (orka, rozrzutnik, gruber, uprawa, siew, wały, prasa, itp) na areale ok 150ha. Skrzynia powershift w zakresach lub pełny. 
      Wstępnie rozważałem New Holland T7.210.  Za NH przemawia dla mnie:
      - oczywiście atrakcyjna cena w stosunku do pozostałych marek (wg mojej orientacji, JD z analogicznym wyposażeniem to około 100.000zł netto więcej, MF, Valtra lub DF około 50.000zł netto więcej, itd)
      - oraz taka banalna sprawa, jak popularność ciągników tej marki zarówno w całym kraju, jak  i w mojej okolicy, co przekłada się na większe możliwości popytania o rozwiązanie typowych problemów w przyszłości
      Widzę w statystykach w necie, że NH w wielu krajach Europy (z wyjątkiem Niemiec) albo prowadzi w rankingach sprzedaży, albo jest na 2, max na 3 miejscu popularności. Więc nie tylko u nas się dobrze sprzedaje.
      Co sądzicie na ten temat? Czy atrakcyjna cena NH niesie za sobą niższą jakość tych ciągników? Jakieś sensowne alternatywy dla NH T7.210? 
      Miło byłoby, gdyby wypowiedziały się osoby posiadające ten ciągnik lub przynajmniej ciągnik NH z serii T7.
      Darujmy sobie wypowiedzi w stylu "ja uważam że NH to shit bo kocham JD" albo odwrotnie.
      Z góry dziękuję za rzeczowe wypowiedzi. 
    • Przez Nasters
      Witam tak jak w tytule szukam Ciągnika 110-130 km do 75 tys jako główny Ciągnik.Z góry dzięki za odpowiedzi
    • Przez radekjohn1640
      Witam
      Jaka są wasze opinie na temat tej ciągnika, i ogólnie całej serii Cs. Na co zwrócić uwagę, jak jest z jego awaryjnością i dostępnością do części ?? Mam na myśli modele od 110 do 150 km ze skrzynią biegów ZF i silnikami Sisu 
      Z góry dziękuję
    • Przez kamil84
      Witam planuję zakup paszowozu 8m3 i chciałbym się dowiedzieć jaki ciągnik polecacie. Chciał bym sprzedać starą c-360 i c-330 i kupić coś w tej cenie. Chodzi mi o taki ciągnik który dodatkowo mógłbym wykożystać do drobnych prac polowych (zgrabiarka owijarka siewnik nawozowy) myślałem o c-385 ale chyba sporo palą brałem też pod uwagę mtz-a  ale za wysoki a może macie jakiś sposób żeby go obniżyć? Za podpowiedzi z góry dzięki.
    • Przez ktomek154
      cześć wszystkim, szukam prostego mechanicznego ciągnika z przednim napędem o mocy około 100 koni. W ciągniku poza klimatyzacją, radiem i światłami nie chce żadnych kabli i czujników. Co polecacie?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.