Skocz do zawartości
MateuszTeam

Ursus C-4011 , C-355 czy C-360?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus

MateuszTeam    3

Witam, sorry jezeli taki temat był ale nie znalazłem. Mamy zamiar kupic drugi ciągnik tylko nie wiemy jaki czy 4011, 355 czy 360 :) Ja wiem ze patrząc po mocy to 360 :) ale chodzi mi o inne informacje na ich tematy, wypowiadajcie się . Co wybrać? 4011 podobno jest szybszy od c-360.? 

Ciągnik ma służyć do tzw cięższych robót orka, uprawa, rotacyjna itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

4011 trochę mocniejszy szybszy i cichszy . zalety to tez miękka oś . c-360 sztywna oś trochę głośno ale nowsza. Ja osobiście mam 60 i zdecydowanie nie zamienił bym jej na 4011 albo c- 360 3p tu z kolei silnik nie za bardzo daje rade. Nie spasowany z reszta ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bejba    48

Jestem posiadaczem Ursusa c360 i c355 i mogę Ci powiedzieć tyle :jeśli zależy Ci na sile to bierz c-360 a jeśli na szybkości to c-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


MateuszTeam    3
Napisano (edytowany)

ale podobno c-4011 i tak szybszy jest. :) a faktycznie miekka oś to jest duży plus choć i czasem w c-360 albo w 355 zdażają się. a 3p odpada :) Ale 4011 chyba nie mocniejszy od 355 i 360? :D

Edytowano przez MateuszTeam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Artek_Ursus    18

prawda c 4011 jest słabszy od c 355 i c 360 bo 40 ma 42 km 55 ma 45 km, a 60 ma 52 km(nowe oczywiście tyle miały) a 40 jest cichsza i trochę szybsza nie wyją też zwolnice no i ta miękka oś też jest fajna, a może dobrym wyjściem będzie c 4011 z silnikiem c 360 ja osobiście mam takiego u siebie i mam te wszystkie plusy w jednym: prędkość, ciszę, miękka oś oraz moc bo silnik c 360 może warto przemyśleć taki wariant :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



asharot    176

Zawsze kupuje się nowszy model, jak kupisz 4011 prawdopodobnie będziesz ostatnim właścicielem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Artek_Ursus    18

e tam jak 4011 będzie w dobrym stanie to jeszcze pojeździ i to w większym komforcie niż c 360 bo zalety 4011 już wymieniłem więc o to nie ma co się martwić
MateuszTeam jeśli zdecydujesz się na c 4011 to bierz z silnikiem c 360 albo sam zrób sobie przekładkę i zmień sobie również wspornik przedniej osi na ten z c 360 bo niestety ten w 40 nie ma zaczepu na przyczepę tylko hak po tych przeróbkach wyjdzie ci świetny ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seweryn20    582

Te zalety co ty wymieniłeś są guzik warte nie wspominając o tym że ich nie ma. 

Szukaj 60-ki czy 55 w normalnej kabinie z normalnym układem kierowniczym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Artek_Ursus    18

Oczywiście szczerze polecam c 4011, są to bardzo fajne ciągniki a na kołach 18 jeszcze lepsze ładniej wybierają nierówności więc może namówiłem Cię na C 4011
co ty seweryn gadasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mariuszd93    489

Nie  róbcie  jaj  ,  znaleźć  4011  w  oryginale to  niemozliwe  .

To stare wyeksploatowane ciągniki  skarbonki ,  do których juz nawet oryginalnych  części nie ma ... układ  kierowniczy  to  porazka .

szukaj normalnej  c 360  i nie  wydziwiaj 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seweryn20    582

Miałem 40-ke ponad 20 lat. Wady skrzyni i tylnego mostu takie same. Ciągnik ryczy na piątce. I to nie zwolnice tylko dyferencjał. W obu są idento. Kabina 40-ki o kant d*py rozwalić, okład kierowniczy tak samo. Silnik jeśli jest oryginalny słabszy i niższe maksymalne obroty przez co wcale nie jest szybsza. A i z silnikiem 60-ki różnica znikoma. Koła 18-ki może i lepsze bo większe ale piasty już do bani a same felgi pękają pod byle jakim pługiem do odśnieżania. 

Skrzynia 40-ki była bardziej trwała ale po 50-ciu latach nie spodziewał bym się bezawaryjnej jazdy czy oryginalnego stanu.

40-ka ma więce wad. nie dość że wszystkie te co 60-ka to dochodzi dziadowski wspornik przedniej osi, układ kierowniczy, kabina.

Więc nie fanzol głupot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fliegl    4

prawda c 4011 jest słabszy od c 355 i c 360 bo 40 ma 42 km 55 ma 45 km, a 60 ma 52 km(nowe oczywiście tyle miały) a 40 jest cichsza i trochę szybsza nie wyją też zwolnice no i ta miękka oś też jest fajna, a może dobrym wyjściem będzie c 4011 z silnikiem c 360 ja osobiście mam takiego u siebie i mam te wszystkie plusy w jednym: prędkość, ciszę, miękka oś oraz moc bo silnik c 360 może warto przemyśleć taki wariant :)

 

Prędkość to jedynie 1km na godz. (słownie jeden kilometr)

Co do hałasu to raczej C-360 jest cichsza.

Miękki przód jest bardzo awaryjny w tym ciągniku, często pękają felgi 18" i często rozlatują się łożyska w piastach.

Za C360 przemawia lepszy design.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seweryn20    582

Wszystko przemawia za 60-ką. nawet 55 ciężko znaleźć w normalnej kabinie chociaż by. Co do komfortu to jest on uzależniony właśnie tylko od kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Artek_Ursus    18

seweryn anie słyszałeś o czymś takim że kabine można zmienić i do C 4011 założyć taką jaką się chce naglaka czy sokółke a co do tych tulej to od 15 lat raz wymieniłem tuleje a felga nigdy mi nie pękła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seweryn20    582
Napisano (edytowany)

Daruj sobie jeszcze za taką kasę?  Do tego żeby w ogóle dało się tym jeździć dołóż kabinę, układ kierowniczy. Licz się z tym ze przedni wspornik już może wymagać regeneracji a za stówkę na frezarce nikt ci tego nie zrobi. Piast w przodzie są na prawdę kiepskie łożyska szybko siadają  a szele wbijają się do piasty. Praktycznie zerowe możliwości założenia przedniego tuza. Pomijając fakt że przez dziadowski wspornik i koła nie warto. 

60 kę taniej znajdziesz do poprawek Będziesz wiedział co w niej siedzi.

 

Bo guzik nią robiłeś. Mi się rozleciały przy pierwszym sezonie z pługiem. Kto to widział? A własny ciężar wytrzymuje z trudem. 

To powiedz mi jaki jest sens kupować tego zdziorba i kabinę dokupywać? Skoro za podobne pieniądze kupi 60-ke w lepszej budzie, z lepszym wspornikiem, przednimi kołami, układem kierowniczym.

Policz sobie ile trzeba włożyć do 40-ki żeby to mieć..... minimum 5 koła wzwyż. 

 

 

Nie kupuj tego. Jego miejsce jest już koło c-45 nie w polu.

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


seweryn20    582
Napisano (edytowany)

Ty nie masz pojęcia o argumentach nie wspominając

Podaj jeden który przemawia za 40-ką.

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sebastian84    5

A nie lepiej pomyśleć o jakimś zetorze żadna czterdziestka ani 360 nie mają szans Cichy dyfer niezależna pompa chydrauliczna i o wiele lepsza kabina . Jak dobrze po szukasz to kupisz takiego za 12000 zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Artek_Ursus    18

prawda mój nie robi dużo bo pracue na 12 ha a skoro ja Cię nie obrażam to i ty mnie nie obrażaj bo moim argumentem będzie np skrzynia albo zwolnice które mają zęby zakrzywione a nie proste i zwolnice pracują ciszej
a co do kosztów wspornik 700 zł kabina 1200 zł
nie wiem skąd wziąłeś 5 tyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bartekm66    25

żaden... ursusy tej serii to marna kopia zetora... poszukaj zetorów serii 47 lub 49... "sześćdziesiatka" to zło ostateczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seweryn20    582
Napisano (edytowany)

Ja ciebie nie obrażam ale to niestety prawda. Zwolnice 40-ki maja zęby proste i to nie one hałasują. Hałas robi dyferencjał który w 60-ce jest taki sam. Jeśli chodzi cicho to znaczy że jest jeszcze w miarę dobrym stanie.

5 tyś najmniej wymiana kabiny, piast i kół, wspornika, układ kierowniczy. czyli największa zmora 40-ki której 60-ka nie posiada. 

Nie ma argumentu za 40-ką.

 

http://sklep.agroma.rzeszow.pl/polos-zwolnicy-tylna-stary-typ-c-4011-0050428220-p-834.html

http://emirol.pl/28_ursus-c360-c360-3p?p=31

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez kopokop
      Witam jaki byście polecili ciągnik do pługa unia atlas 5 skib.Ziemie lekkie .
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
    • Przez jasikor
      Witam 
      Planuje zakup ciągnika o mocy 140-150 km. Pod uwagę biorę JD 6155 M POWER QUAD ECOSHIFT  oraz MF 7615 DYNA 6 ewentualnie 7614 DYNA 4. Wyposażenie ciągników miałoby być podstawowe wraz z przednim TUZ-EM i WOM-em oraz amortyzacja przedniej osi i kabiny. Chciałbym usłyszeć opinie właścicieli i użytkowników obu modeli, podzielenie się spostrzeżeniami. Chciałbym trochę dowiedzieć się na temat silników AGCO POWER stosowanych w MF - wady i zalety w stosunku do Perkinsa, spalanie, awaryjność. 
      Ceny obu modeli są podobne. proszę o pomoc i podzielenie się swoim doświadczeniem i uwagami. 
    • Przez jacentop
      Witam wszystkich użytkowników forum mam zamiar kupić nowy ciągnik zastanawiam sie nad steyr 4120 albo john deere 6120m co byscie wybrali ,pomocy bo mi głowa już pęka. 
×