radek151

New Holland T6 140 KM

Polecane posty

radek151    1

Witam. Chciałem się Was poradzić, sprawa wygląda następująco, aktualnie w moim 50ha gospodarstwie jako główny ciągnik uzytkuje John Deera 6620, który ma nakręcone 8750h, ostatnio poleciała w nim pompa hydrauliczna więc założona została pompa po fabrycznej regeneracji. Nie dawno zauważyłem, że bierze też spore ilości oleju silnikowego :/ Chciałem się poradzić co zrobic, zostawić go czy może lepiej skorzystać z dotacji i kupić nowego New hollanda o podobnej mocy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin1701    3

a jakim funduszem dysponujesz tak mniej wiecej? bo jeśli chodzi o dotacje to trzeba brać ile dają :) a raczej nie tyle brać co odebrać co nam się należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

tyle  że 6620 ma ok 125 a ten NH 110, więc trochę mniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawelek11    18

Koledze chyba chodzi o nh o mocy 140km a nie modelu 140 bo takiego nawet nie ma. Miałem na testach t6 185 o mocy 140 km. Nie polecam. lepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek151    1

Tzn. powiem tak, nie musi to być New Holland ale chciałbym zmieścić się w 260-270 tys. netto, dlatego myślałem nad NH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelek11    18

Nie sprawdził się na teście z 4 skibowym pługiem Uni miał problemy. Skrzynia podobno nie zawodna ale pod obciążeniem wyje strasznie. Automat do jazdy bo drodze strasznie wolno zmienia biegi. Moim zdaniem za lekki do tej mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek151    1

No u mnie będzie musiał współpracować z 4 skibowym Overumem Xcelsior i zestawem uprawowo siewnym Grano Shark 3,0+ poznaniak (talerzowka i siewnik na talerzach) więc nie ukrywam, że ten zestaw zasypany sporo waży :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszC5    21

Jeśli obecnego JD masz od nowośći i dokładnie wiesz co masz a do tego ci wystarcza to moim zdaniem bez sensu jest go zmieniać.

To model z czasów jak JD wymiatał a do tego nie masz w nim żadnych DOC,SCR i innych ekologicznych świństw jak w obecnych ciągnikach.

Pewnie wystarczy wymienić albo zregenerować turbinę i będzie śmigał bez problemów jeszcze wiele godzin.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek151    1

Właśnie w tym rzecz, że nie mam go od nowości. Kupiłem od gościa, który sprowadził go z Francji, pomijając kilka pękniętych węży, i tą nieszczęsną pompę hydrauliki to jestem naprawdę zadowolony z tego traktorka, na dodatek serwisant po pracy silnika i pomiarach na komputerze stwierdził,: "widać, że chce mu się żyć :) "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sztachel
      Witam 
      Mam problem z przekaźnikiem mocy w ciągniku New Holland TS100 włączanie jest elektryczne. Wałek kręci się na niskich obrotach cały czas bez możliwości zatrzymania go ręką. Gdy włączam to działa normalnie,gdy wyłączam to kręci się na niskich obrotach. Co może być przyczyną?

    • Przez Adii
      Witam mam małe pytanko dziś podczas pracy w moim nh wyskoczył mi parę razy taki błąd . Co on moze oznaczac ?bo w ksiazce nic na ten temat nie mogę znaleźć
       

    • Przez Ares1x
      Witam, mam następujący problem otóż mój NH TS135A najprościej mówiąc "gwiżdże", gwizd wydobywa się z  tłumika, jest słyszalny po przekroczeniu przez silnik +/- 1500 obrotów
      Czym jest to spowodowane? Jest jakaś prosta metoda aby temu zaradzić? 
    • Przez Marekk12
      do czego służą przyciski przy dźwigniach hydraulicznych new holland  t6080
    • Przez gr_rat
      Witam czy uszczelniał ktoś tylny wom ? Czy po odkręceniu tych 4 śrub na imbus dostanę się do jakiegoś uszczelniacza ? Czy muszę spuścić olej z skrzyni ? 

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.