Skocz do zawartości
radek151

New Holland T6 140 KM

Polecane posty

radek151    1

Witam. Chciałem się Was poradzić, sprawa wygląda następująco, aktualnie w moim 50ha gospodarstwie jako główny ciągnik uzytkuje John Deera 6620, który ma nakręcone 8750h, ostatnio poleciała w nim pompa hydrauliczna więc założona została pompa po fabrycznej regeneracji. Nie dawno zauważyłem, że bierze też spore ilości oleju silnikowego :/ Chciałem się poradzić co zrobic, zostawić go czy może lepiej skorzystać z dotacji i kupić nowego New hollanda o podobnej mocy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin1701    3

a jakim funduszem dysponujesz tak mniej wiecej? bo jeśli chodzi o dotacje to trzeba brać ile dają :) a raczej nie tyle brać co odebrać co nam się należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

tyle  że 6620 ma ok 125 a ten NH 110, więc trochę mniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawelek11    17

Koledze chyba chodzi o nh o mocy 140km a nie modelu 140 bo takiego nawet nie ma. Miałem na testach t6 185 o mocy 140 km. Nie polecam. lepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek151    1

Tzn. powiem tak, nie musi to być New Holland ale chciałbym zmieścić się w 260-270 tys. netto, dlatego myślałem nad NH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelek11    17

Nie sprawdził się na teście z 4 skibowym pługiem Uni miał problemy. Skrzynia podobno nie zawodna ale pod obciążeniem wyje strasznie. Automat do jazdy bo drodze strasznie wolno zmienia biegi. Moim zdaniem za lekki do tej mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek151    1

No u mnie będzie musiał współpracować z 4 skibowym Overumem Xcelsior i zestawem uprawowo siewnym Grano Shark 3,0+ poznaniak (talerzowka i siewnik na talerzach) więc nie ukrywam, że ten zestaw zasypany sporo waży :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszC5    21

Jeśli obecnego JD masz od nowośći i dokładnie wiesz co masz a do tego ci wystarcza to moim zdaniem bez sensu jest go zmieniać.

To model z czasów jak JD wymiatał a do tego nie masz w nim żadnych DOC,SCR i innych ekologicznych świństw jak w obecnych ciągnikach.

Pewnie wystarczy wymienić albo zregenerować turbinę i będzie śmigał bez problemów jeszcze wiele godzin.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek151    1

Właśnie w tym rzecz, że nie mam go od nowości. Kupiłem od gościa, który sprowadził go z Francji, pomijając kilka pękniętych węży, i tą nieszczęsną pompę hydrauliki to jestem naprawdę zadowolony z tego traktorka, na dodatek serwisant po pracy silnika i pomiarach na komputerze stwierdził,: "widać, że chce mu się żyć :) "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marekk12
      do czego służą przyciski przy dźwigniach hydraulicznych new holland  t6080
    • Przez gr_rat
      Witam czy uszczelniał ktoś tylny wom ? Czy po odkręceniu tych 4 śrub na imbus dostanę się do jakiegoś uszczelniacza ? Czy muszę spuścić olej z skrzyni ? 

    • Przez damianjarosz11
      Witam,
      Mam problem z ciągnikiem NH 6030 Plus z przednim napędem i wymuszoną blokadą mechanizmu różnicowego.
      Pierwszy problem polega na tym że po włączeniu napędu przedniego nie da się go wyłączyć nieważne czy jest na automacie (który powinien wyłączyć przedni napęd po przekroczeniu kąta skrętu- czego nie robi) czy na pozycji wymuszającej działanie cały czas. Czasami nawet na wyłączonym napędzie włączy się sam. Dodatkowo hamując nie załącza sie przedni napęd. Aby wyłączyć przedni napęd muszę wyłączyć i włączyć ciągnik i wszystko działa przez chwile 1-5 min i wraca do włączonego non stop przedniego napędu. 
      Przedni napęd działa cały czas było sprawdzane czy napęd jest przekazywany na przednie koła.
      Na zaciągniętym ręcznym przedni napęd jest aktywny, a przynajmniej tak wskazuje kontrolka.
       
      Drugi problem polega na tym że włączając blokadę mechanizmu różnicowego w pozycji automatu wszystko działa gdy przełączę na pozycję wymuszającą pracę cały czas blokada nie uruchamia się.
      Nie mam pojęcia czy te problemy są ze sobą połączone czy są to osobne usterki.
      Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, przekaźników narazie nie ruszałem ale skoro działa przez chwilę napęd to chyba nie jest ich wina.
       
      Proszę o pomoc, nakierowanie na prawdopodobne miejsca usterki, ewentualnie jakąś książkę serwisową na PW gdzie będę mógł znaleźć miejsca usterki.
    • Przez gr_rat
      Witam taki problem w nh tsa tylne górne lampy robocze zapalają się same po włączeniu świateł pozycyjnych . Gdy włączę te halogeny włącznikiem świecą mocniej . Gdzie szukać ?
    • Przez Maciek_hehe
      Witam jak jakis inny sposób na zaradzenie problemu skrzypiącego amortyzatora kabiny niż wymiana go?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.