radek151

New Holland T6 140 KM

Polecane posty

radek151    1

Witam. Chciałem się Was poradzić, sprawa wygląda następująco, aktualnie w moim 50ha gospodarstwie jako główny ciągnik uzytkuje John Deera 6620, który ma nakręcone 8750h, ostatnio poleciała w nim pompa hydrauliczna więc założona została pompa po fabrycznej regeneracji. Nie dawno zauważyłem, że bierze też spore ilości oleju silnikowego :/ Chciałem się poradzić co zrobic, zostawić go czy może lepiej skorzystać z dotacji i kupić nowego New hollanda o podobnej mocy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin1701    3

a jakim funduszem dysponujesz tak mniej wiecej? bo jeśli chodzi o dotacje to trzeba brać ile dają :) a raczej nie tyle brać co odebrać co nam się należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

tyle  że 6620 ma ok 125 a ten NH 110, więc trochę mniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelek11    28

Koledze chyba chodzi o nh o mocy 140km a nie modelu 140 bo takiego nawet nie ma. Miałem na testach t6 185 o mocy 140 km. Nie polecam. lepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek151    1

Tzn. powiem tak, nie musi to być New Holland ale chciałbym zmieścić się w 260-270 tys. netto, dlatego myślałem nad NH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelek11    28

Nie sprawdził się na teście z 4 skibowym pługiem Uni miał problemy. Skrzynia podobno nie zawodna ale pod obciążeniem wyje strasznie. Automat do jazdy bo drodze strasznie wolno zmienia biegi. Moim zdaniem za lekki do tej mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek151    1

No u mnie będzie musiał współpracować z 4 skibowym Overumem Xcelsior i zestawem uprawowo siewnym Grano Shark 3,0+ poznaniak (talerzowka i siewnik na talerzach) więc nie ukrywam, że ten zestaw zasypany sporo waży :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszC5    23

Jeśli obecnego JD masz od nowośći i dokładnie wiesz co masz a do tego ci wystarcza to moim zdaniem bez sensu jest go zmieniać.

To model z czasów jak JD wymiatał a do tego nie masz w nim żadnych DOC,SCR i innych ekologicznych świństw jak w obecnych ciągnikach.

Pewnie wystarczy wymienić albo zregenerować turbinę i będzie śmigał bez problemów jeszcze wiele godzin.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek151    1

Właśnie w tym rzecz, że nie mam go od nowości. Kupiłem od gościa, który sprowadził go z Francji, pomijając kilka pękniętych węży, i tą nieszczęsną pompę hydrauliki to jestem naprawdę zadowolony z tego traktorka, na dodatek serwisant po pracy silnika i pomiarach na komputerze stwierdził,: "widać, że chce mu się żyć :) "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj