Skocz do zawartości
MarcinNH

Kompresja zetor 7245/c-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MarcinNH    45

Witam, gdy ostatnio robilyśmy sprzęgło dało się kręcić kołem zamachowym jedną reką. Dziś sprawdziliśmy kompresje i pokazywało tylko 20 bar. Troche mało i postanowiliśmy sprawdzić jak pokaże w c-360 i o dziwo aż 40 bar... Tu za dużo tam za mało, pomiar na zimnym silniku zegar taki http://abload.de/image.php?img=dsc_0069pipt4.jpg . Ciśnienie ma być na poziomie 28-32 a tu takie cyrki. Ktoś cos doradzi ?


www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Kolego wlej do zetora ze strzykawki trochę oleju silnikowego i sprawdź kompresje.

Jeśli będzie miał więcej niż 20 bar to oznacza że pierścienie do wymiany masz. 

A czy zawory masz dobrze ustawione.?Bo to też ponoć jest przyczyną złego pomiaru. -_-

 

Edytowano przez David-Rolnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MarcinNH    45
Napisano (edytowany)

ok to jutro

Tylko że tutaj nim orałem, pod pszenice i jakoś szedł.

Tutaj po remoncie też orka i dawał rade na 2 a z kompresji że silnik złom

Po orce nic już wiecej nie robił

Edytowano przez MarcinNH

www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    839

Co to był za remont? Na drugim filmie normalnie nie ten ciągnik, jak by mu z 15 koni ubyło, nie szukaj tu porad tylko opier.... mechanika niech zrobi jak należy, a jak robiłeś sam to nie rób tego więcej. I przy remoncie nie zauważył że sprzęgło na wykończeniu.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    45

Źle sie wyraziłem, remont był sprzęgła bo wysiadło podczas orki, z silnikiem nic nie było robione. Na obu filmach ten sam stan silnika, tylko że na 1 filmie orka 1 biegiem na 2 drugim biegiem


www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156
Napisano (edytowany)

Pomiar kompresji na zimnym  nic nie daje. 

Musisz nagrzać silnik do normalnej temperatury pracy.

Wtedy wykrecasz wszystkie wtryskiwacze i mierzysz po kolei ciśnienie. 

Masz w tym mierniku zamontowany zaworek ? 

Rozrusznik musi ładnie krecić i warto  naładować akumulator aby był w pełni naładowany.

Jak ktoś tutaj wspomniał zawory wyreguluj wcześniej  bo moze się zdarzyć ,że się któryś nie domyka i sfałszuje pomiar. 

 

Polecam lekturę ten temat  jak przeprowadzić prawidłowo pomiar i próbę olejową.

 http://www.zss.lublin.pl/html/pliki/motor/13.2.%20Pomiar%20cisnienia%20sprezania.pdf

http://zssplus.pl/publikacje/publikacje37.htm

Edytowano przez Radekk

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    45

Zawór mam zamontowany także pomiar zostaje, dzięki za rady jutro się odezwe


www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    45

Edit:
Luzy zaworowe ok, najpierw wykrecilismy jeden wtryskiwacz i zetor odpalił pokazało wtedy 30 bar. Następnie wykrecilismy resztę i na tym cylindrze pokazał 20 na innym 21 25 i 23. Próby z olejem nie robiliśmy bo było już ciemno. I jeszcze pytanie czy dawać podkładki pod wtryswtryskiwacze?


www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156
Napisano (edytowany)

Podkładek  fabrycznie nie było i nie powinno się dawać.   Może być problem ,że będzie dmuchać z pod wtrysku i ja zakładam podkładki  tylko szukaj takich  cienkich.

 

Coś słabe te wyniki. A pod miernik wsadziłeś podkładkę aby uszczelnić gniazdo wtryskiwacza?

 

Widziałeś  mój film jak sprawdzam ciśnienie w c360 ?  Link do kanału w profilu.

Edytowano przez Radekk

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    45
Napisano (edytowany)

Widziałem, wzorowałem sie na nim robiąc miernik. Pod miernikiem miałem, i spod wtryskiwaczy też wyciągłem podkładki gniazda wyglądają na dobre i myśle czy dawać te podkładki, czytałem że może przez tą podkładke wtryskiwacz może nie rozpylać do komory tak jak powinien. Przy okazji sprawdziłem czy nie leją i jeden do roboty. Ale i tak w porównaniu do 6340 wujka to mój zetor był strasznie zamulony, cięzko sie wkręcał a podczas jazdy z przyczepą pod górke redukcja z 5 na 4 nic nie dawała bo nie miał już mocy zaraz na 3 trzeba było i full gaz to jakoś szedł
I teraz mi się przypomniało ze wyciągając wtryskiwacze były one mokre tak ma być?

Edytowano przez MarcinNH

www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    45

Rozebralismy i jest minimalny rant na tuleji  decyzja taka ze zmieniamy tylko pierścienie. Tłok selekcja B opłacało by sie robić na C czy kupić cały komplet naprawczy w razie czego ? I jeden zawór przepuszcza tam gdzie było najmniejsze ciśnienie .

http://abload.de/image.php?img=dsc_0092okbpp.jpg

http://abload.de/image.php?img=dsc_0091bxai1.jpg

 


www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez Blady25
      Witam.
      Co to za numery panewek, 51010304 panewka korbowodowa oraz panewka główna 51010167, w katalogach są numery zaczynające się od 55 np. 55010304 oraz 55010167, pytanie czy to to samo.
      Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź.
    • Przez mds212
      Dzis zauwazylem ze luz na kole pasowym ejst dośc spory. Czy moge tak przejezdzic do zimy i dopiero wtedy naprawic czy brac sie odrazu bo istnieje ryzyko wyrobienie rowka na klin na wale?
    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.
    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.