mouser

Ciągnik w przedziale 21-40 tysięcy złotych

Polecane posty

void    0

Zetor/ Ursus dużo pali, a MTZ już mieliśmy. Na dodatek jest za mało zwrotny. Czy ktoś mógłby wypowiedzieć się na temat Renault MWM?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalpop721    12

Ten zetorek którego pokazałem w linku pali w orce około 8 litrów na motogodzinie tak mi znajomy mówił bo ciąga 4 zagonowego na odkładnicach 40!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian150    8

Ten zetor z linku stoi niedaleko mnie :)

 

Ja mam na sprzedaż Ursusa 902 zdjęcia są w mojej galerii jeśli byś był zainteresowany :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
void    0

Zapewne na lekkich ziemiach ciągnie te 4 skiby, bo na glinie Zetor 16245 z czwórką obrotową podjeżdżając drobną górkę nie dawał rady, ale to akurat nie jest problemem tematu. Kto używał ciągnika na glinach to wie, że mocy nigdy dosyć ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalpop721    12

Chyba zartujesz porównujesz ciagnik 80 konnego do 160 konnego!!!!!! i jeszcze mówisz że nie pociągnie ten twój Zetor 16245 4 skib to jest jakaś kupka złomu. Na 3 klasie gleby Zetororek 8111 spokojnie da rade w 4 skibach!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

8l/mth :lol:

nasza renia nie wezmie wiecej niz 8-9l/h pracy w orce

silniki MWM sa malo awaryjne i dosc oszczedne, reszta podzespolow tez nie jest jakas skomplikowana, co wazne bedziesz mial rewers, co przy pracy jest bardzo przydatne, a w ladowaczu to wielke udogodnienie

szukasz czegos 4x4 czy tylko na tyl?

http://allegro.pl/renault-651s-65km-nie-zetor-case-bardzo-ladny-i2673042316.html

http://otomoto.pl/renault-651-4-A196671.html

http://allegro.pl/renault-751-4s-perelka-nie-ursus-deutz-case-i2649321726.html\

http://otomoto.pl/renault-75-14-751-4-ursus-c-360-A220331.html


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
void    0

Wielu użytkowników może potwierdzić, że na takie warunki czyli glina i 4 skiby obrotowe Zetor 16245 jest za słaby. Mówię to co widziałem ;).

 

Lepszy byłby 4x4, zawsze dodatkowa oś napędzana przyda się. Jak z cenami pozostałych części?

Edytowano przez void

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315
Wielu użytkowników może potwierdzić, że na takie warunki czyli glina i 4 skiby obrotowe Zetor 16245 jest za słaby. Mówię to co widziałem ;)....

No w starych czasach PGRów to niedaleko mnie 6tki turbo z przodem ciągały 4skibowe phxy lub 5 z odkręconą piątą skibą a jak osiemdziesiątka leciała to 3skiby zawieszane zagonowe, obecnie są tam łąki ;)

 

....Na 3 klasie gleby Zetororek 8111 spokojnie da rade w 4 skibach!!!!!

Mam taki jeden hektar, chciałbym abyś pokazał mi jak Twój 8111 daje radę z moją starą Unią Grudziądz tj Kobuz (większe odkładnie, zwykła czwórka zagonowa, oczywiście prosta, dobrze ustawiona, nowe elementy robocze). Mówię o orce na 22-25cm.

 

Powiem Ci że Z10145 lub MTZ 952.3 troszkę się napracuje na tym hektarze.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
void    0

MTZ odpada, już wspomniałem wcześniej. Ursus 902/912 również - brak przodu + duże spalanie, Zetor - cena.

 

Pozostanę raczej przy Renaulcie z silnikiem MWM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

912 dużo pali ? Jak czytam takie brednie, to mi się śmiać chcę, albo tylko ja mam oszczędną 80tkę...

 

Jak chcesz to kupuj śmiało Reno - za tą cenę na pewno będzie w super stanie. I nich tylko Ci coś poleci w nim - zobaczymy czy dalej tak będziesz go chciał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Haha ale się uśmiałem 912 dużo pali :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Nie wiem ile pali ale słyszałem, że 8 l/mth przy lekkiej robocie spali wiem możliwe, że to nie prawda.

 

Widać zwracasz uwagę żeby ciągnik mało palił to może MF z silnikiem perkinsa tylko w tej cenie nie ma szans... ale może inny mało popularny w Polsce (w przeciwieństwie do Niemiec) ciągniki ford . Spalanie niewiarygodnie niskie np. z prasą belującą nie całe 6 l /mth i można kupić też za dobre pieniądze . Ale też wydaje mi się, że mtz najlepiej w tej cenie


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    142

Ursusy 912 wcale dużo nie palą ....

 

Jednakże ja bym wybrał tylko i wyłącznie reno z MWM i rewersem jak tu jeden użytkownik mądrze wspominał. rewers przy ładowaczu to bardzo duże udogodnienie nawet nie patrz na jakieś mtz - ty. Mam JD 5720 pracuje na co dzień z ładowaczem przy hodowli i bez rewersu było by 10 razy gorzej ... a silniki w tych reno są mało awaryjne i nie dużo palą a do tego były montowane kiedyś w fendtach. ja bym wybrał reno ...

 

mtz ma dobry silnik ale wom jest bardzo słaby i do ładowacza się nie nadaje wszystkie ruchy będą ztraszne zrywne i sztywne a w reno elegancko będziesz ruszał

Edytowano przez andrzej2257

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    32

@andrzej2257 masz/ miałeś MTZ? skąd ta, wyimaginowana moim zdaniem, "straszna zrywność i sztywność"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FajnyMarcus    1

Hahaha kupcie sobie renię z mwm to się dowiecie ile kosztuje remont silnika. Jak do c-360 to max 2 tyś żeby wymienić co się da to w mwm to 5 tyś nie pomoże, do tego skrzynia w której lubią się sypać synchronizatory a koszt ich nie mały.

LTZ ma prawie 60KM

http://moto.allegro.pl/listing.php/search?string=ltz&category=78208&country=1

 

też bym coś poszukiwał na perkinsie, bo jednak to tani i oszczędny silnik.

Edytowano przez FajnyMarcus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

tylko silniki MWM kreca po 20 tys. godzin bez remontu, gdzie w ursusie zrobisz juz silnik z 5 razy,

o synchronizatorach piszesz bzdury, nie sypia sie tak latwo, chyba ze masz zalany olej taki jak lejesz to starego ursusa

jesli kolega ma zdrowie, cierpliwosc i wiele czasu na naprawy to mozesz brac ursusa, gdzie czesci sa robione z byle czego


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Przez 2 lata w c-385 robiłem tylko alternator nic więcej, więc proszę nie wypisuje bredni, że ursusy się sypią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mily123pl
      Witam,jaki ciagnik wybrać do 80 tys od 100 do 120 koni ?
    • Przez slawus
      Złożyłem wniosek na modernizację i teraz zastanawiam się jaki ciągnik wybrać. We wniosku napisałem ciągnik o mocy 80-90 KM i jeszcze zastawiam się jaki sprzęt do takiego ciągnika (pług, agregat, siewnik...) Czytając posty widzę, że są tu znawcy tematu. Dodam, że będzie to podstawowy ciągnik na razie na 15 ha, ale zamierzam powiększyć areał w niedalekiej przyszłości.
    • Przez bobcat2250
      Tak jak w temacie. Liczę na wskazówki i opinie bezpośrednio o traktorach, jak i podejściu serwisu. Do czego warto dopłacić, co lepiej odpuścić. Ciągnik minimum 150 km, choć nie ukrywam że bardziej patrzę na moment obrotowy, oczywiście 6 cylindrów. Raczej bez przedniego Tuza (nie będzie potrzebny - myślę, że rezygnacja z niego pokryje amortyzację przedniej osi), przedni obciążnik nie z walizek, tylko jeden odlew na stałe. Skrzynia nie jestem zdecydowany czy bezstopniowa, czy może same półbiegi w automacie. Zadania dla ciągnika: agregat talerzowy 4m ciągany (będzie kupiony razem z ciągnikiem), transport przyczepami 2x 8 ton, pług 4 skibowy obrotowy, agregat uprawowy i raz w roku rozrzutnik Warfama 13 ton. Biorę pod uwagę tylko marki, które mają blisko serwis:
      1) Steyr Impuls 6150 CVT
      2) New Holland T7.175 AC lub jeśli nie automat to może postawić na większy gabaryt T7.195S, który powinien być sporo tańszy.
      3) John Deere 6155M lub 6175M (nie mam pojęcia czy ten większy jest realny w tej cenie)
      4) Case Puma 150 CVX lub Multicontroller
      I raczej wybór byłby z tej czwórki, a blisko jest jeszcze to:
      5) Deutz 6170 RCshift (widziałem jakąś promocję na ten model, jednak nigdy nie było mi blisko do tej marki traktorów z powodu negatywnych opinii krążących w sieci, aczkolwiek nie było okazji porozmawiać z użytkownikiem takiego traktora)
      6) Massey Ferguson 7S.155 (tutaj również raczej przyciągnęła mnie reklamowana promocja, gdyż serwis tej marki nie ma dobrych opinii)
      7) Claas Arion 630 (również nie mam pojęcia czy to realne sidła cenowe, do tego dealer jest dopiero od niedawna)
      Dodam, że jeśli byłby to Steyr, NH lub Deutz to wtedy traktor byłby kupiony razem z broną talerzową od jednego dealera, a to może zawsze byłoby trochę taniej, albo możnaby wytargować jakieś dodatkowe wyposażenie.
      Grupa CNH raczej pokusiłbym się o bezstopniowa przekładnię, natomiast JD to kiedyś pracowałem na modelu 6820, gdzie było 5 biegów + 4 półbiegi w guzikach i w miarę spoko się to obsługiwało, choć jak czytam forum to każdy pisze o autoquad. Na youtube są komentarze pod filmami bodajże agrofoto.pl że użytkownicy nie są zadowoleni z przekładni w JD jednak nie są to doprecyzowane komentarze. 
      Przy takiej kwocie nie będzie robiło różnicy 20 tyś w tą czy w tamtą, jednak zależy mi żeby 500 tyś nie przekroczyć, bo zaraz pewnie Zaczniecie pisać że JD 6R albo i Fendt od razu. Traktor będzie robił 250 - 500 godzin rocznie z tendencją wzrostową w miarę powiększania parku maszynowego o opryskiwacz i siewnik.
      Na którą opcję Byście postawili i o czym warto pamiętać przy zakupie? Może ktoś proponuje wydłużenie gwarancji, może dopytywać o koszty pierwszych serwisów? Jeszcze nigdy nie kupowałem nowego ciągnika i nie chcę na dzień dobry dać się wydymać. Napiszcie jeszcze jak Rozmawiacie ze sprzedawcami, czy Mówicie że konkretny model chcecie wyceniać, a może że np co za 420 netto Mogą zaoferować? Najlepiej to pewnie jak ciągnik z placu i wtedy wiadomo jaka cena wyjściowa i można Im proponować po 60-70 tyś mniej niż Oni chcą?
      A i jeszcze mi się przypomniała kwestia: czy w ciągniku 150-160 km mają sens koła 42 cale? Za nie z reguły też jest dobre 20 tysięcy dopłaty.
    • Przez Mateusz_105
      Cześć i czołem!
      Przychodzę z pytaniem co wybrać a może coś innego w podobnym przedziale cenowym i moczowym 
      -Nowy solis 60
      -New Holland td5010 2010r 2200mth
      -Kubota m6060 2014r 2400mth
      -Farmtrac dt 675 2011r 2000mth 
      Będzie chodził z agregatem 2,4m,  pługiem 3 i jeździł z przyczepą 3,5t
       
    • Przez ddw2
      Witajcie!
      Szukam ciągnika do różnych prac ale przede wszystkim do rozładunku palet (1500kg)  i odśnieżania drogi utwardzonej kamiennej zimą. Aktualnie robię to C360 ale to mordęga dla mnie i sprzętu który ledwo zipie przy takich pracach.
      Chciałbym wydać maksymalnie 35 tysięcy na ciągnik i 15 na tura. Czego szukać najlepiej? Myślałem nad Ursusem c385 ale boje się że brak przedniego napędu będzie utrudnieniem. Z drugiej strony myślałem nad MTZ 82 ale chciałbym usłyszeć opinię bardziej doświadczonych czy jest jeszcze jakaś inna opcja.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj