wojtek2008

URSUS c-385 hamulec wWOM-u

Polecane posty

wojtek2008    0

Mam taki problem , jak mam właczony wom w ciagniku to zeby go wyłaczyc bez wyłanczania pompy powinno sie uzywac wajchy która sie zanjduje przy kierownicy. u mnie jak ruszam tą wajchą to wom sie wcale nie wyłancza. Czy moze wie ktos co sie mogło zepsuc i jak to naprawic ?? niedługo przyjdzie czas na robieni oprysków w polu a taka awaria :( Prosze o szybką POMOC !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Zaglądnij pod kabinę czy działa sterowanie, moża spadła dźwigienka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo16    93

Też mam to samo ale jeszcze nie zaglądałem pod podłogę ale teraz będzie wolne to może sie zajży. A może z wierzchu wszystko jest prawidłowo a w środku sie coś rozłączyło.


Ursus C385A główny koń roboczy
Ursus C360 pomocnik C385A
Ursus C330M pomocnik pomocnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Trzeba sprawdzić na początku te sterowanie czy dobrze przestawia rozdzielacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

w sumie to fakt to może być sterowanie może trzeba tylko pręta trochę skrócić bo mogą być rozbite złączenia dźwigni, odkręć blachę środkową w kabinie i sprawdź czy włączając rączką porusza się dźwignia bezpośrednio włączająca roździelacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Kolego sprawdź czy na zgaszonym silniku i włączonej dźwigni tej pod siedzeniem da się obracać ręką końcówkę wom-u jak tak to odpada uszkodzenie tarcz. Sprawdź jeszcze czy z przewodów które idą do sterowania wom tam gdzie wchodzą do tylnego mostu jest cieśninie na nawłóczonym i wyłączonym jak jest na zmianę na obydwu to odpada ci rozdzielacz. Zostaje tylko awaria hamulca wom to bez wyciągania sprzęgła z tylnego mostu się nie obejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

nie trzeba sciągać pokrywy, wspornik zaczepu transportowego do wykręcenia i olej spuść z tylnego mostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1543

Ja tam w moim 902 tez tak mam i sie nie przejmuje. Poprostu wylaczam pompe i jade dalej. Ale za to w 1224 nie mam tego problemu. Przesune dzwignie przy kierownicy i przestaje sie krecic ale za to na wylaczonym, wom-u nie ruszy nawet atom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
Ja tam w moim 902 tez tak mam i sie nie przejmuje. Poprostu wylaczam pompe i jade dalej. Ale za to w 1224 nie mam tego problemu. Przesune dzwignie przy kierownicy i przestaje sie krecic ale za to na wylaczonym, wom-u nie ruszy nawet atom.

jaką pompę i jak wyłączasz???????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzych2007    0
jaką pompę i jak wyłączasz???????

No włąsnie też jestem ciekaw ?


Ursus 1014, c-385, c-360, MTZ-82, DT-75, koparka Białoruś, Agregat Rabe Werk 250, Claas Mercator 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek2008    0

Heniusiowi91 pewnie chodzi o tą dzwignie pod siedzeniem tylko ze jej podczas pracy ciagnika z chiny nie da sie właczyc :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Ta dźwignia powinna być w pozycji neutralnej kiedy dłużej nie używamy wom-u, a kiedy jest nam potrzebny to załączamy tylko na wyłączonym silniku, wyłączyć można na pracującym i wolnych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

"Ta dźwignia powinna być w pozycji neutralnej kiedy dłużej nie używamy wom-u, a kiedy jest nam potrzebny to załączamy tylko na wyłączonym silniku, wyłączyć można na pracującym i wolnych obrotach. "

 

Coś tu czarujecie ludzie! jak ja przy swoim 385 z prasą sipmą czy też czasem z rozrzutnikiem mu zawsze wlączam pą dzwignią pod siedzeniem na normalnych obrotach a potem tylko przy kierownicy wajha w dół i dzida! bez sentymentów, ale to wkurzjace ze w tych ciagnikach jest wom hydrauliczny, lepiej mechaniczny by mogl byc, jest mniej skomplikowany no i wtedy to juz wogole sentymentow nie ma bo ciągnie na maxa chyba ze sprzegło 2 stopnia sie slizga, a tu to tych pierdół napakowali mu w tą skrzynie i most sporo...


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

da się włączyć i wyłączyć poprastu robisz przygazówke i niech ciągnik prawie gasnie a ty w tedy lekko wpychasz ta dzwignie lekkozazgrzyta ale bez problemu włączysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ggrigor    0
ma oba,czyli 540/1000

Czy 1224 tez ma obie predkosci?? Niestety nie mam instrukcji do ciagnika.

Jak je sie wlacza??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z prawej strony jest pokrywka w kotra jest wsadzona koncowka wałka na 1000obr. Zamieniasz ja z koncowka ktora jest z tylu i masz 1000obr. Tryby sie przestawiaja w skrzyni jak zmieniasz te koncowki bo 1 ma otwor osiowy i nie popycha dzigienki a 2 ma i przesuwa dzwinie i przelacza na inna predkosc.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

Ja daje 1000 i woel 385 niz 360 bo jak dam 1000 w kosiarce wiekszym biegiem lece i spalanie mniejsze niz w 360 a wydajność większa na ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dzigit189
      Mam takie odciagi w Zetorze 8011 . Jak je dobrze ustawic żeby talerzowka szła w linii . Ustawienie np. Bolca po obu stronach na ten sam otwór powoduje że i tak na jedną stronę ściąga bardziej.

    • Przez elamir
      Pytanie może głupie ale nie znalazłem odpowiedzi. Zgodnie z danymi technicznymi obroty wom 540/min osiąga się przy obrotach silnika 1890. I moje pytanie czy poniżej takich obrotów silnika wom będzie miał mniejsza prędkość i analogicznie przy większych obrotach silnika powyżej 1890 wom przekroczy 540 obr/min? Czy 540obr/min to są maksymalne obroty wom?
    • Przez freshTomato
      Witam.
      Kolega w swoim ursusie 1614 chciał zmienić koła z 18.4 R34 na 18.4 R38, na przodzie ma 14.9 R24 i pytanie czy coś trzeba zrobić aby zmienić przełożenie i aby przednie koła szybciej się kręciły, czy poprostu je zmienić?
      Z naszych wyliczeń wyszło że uwzględniając przełożenie przedniego napędu dla 1614 prędkość koła R24 wynosi 27,67 km/h, dla tylnego napędu R34 wynosi 27,33 km/h, a dla R38  28,98 km/h na 3 biegu. Stąd pytanie, bo słyszałem że przednie koła muszą się trochę szybciej kręcić od tylnych? 
      Słyszałem że trzeba gdzieś zmienić przełożenie dla większego rozmiaru kół tylko gdzie?
      Pozdrawiam.
    • Przez Kurwer21
      Witam, przychodzę z zapytaniem, mianowicie dziś podczas jazdy Ursusem c385, słyszałem takie specyficzne pukanie mniej-więcej na zwolnicy. Później, gdy w ciągniku jeździła ze mną druga osoba, to też to słyszała i czuła to pukanie pod siedzeniem pasażera. Wie ktoś o co może chodzić?
    • Przez Mati2006
      Witam,przerabiałem skrzynie biegów z 3 na 4
      z 3 lata temu,nie ma wzmacniacza (wyjęty) i  skrzyna strasznie wyję na 3 i 4 biegu. Zrobione już ponad 200 mtg.
      Co to może być?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj