News
arion650

Silnik EcoMax w ładowarce teleskopowej JCB

Polecane posty

arion650    0

Co sądzicie o silnikach EcoMax które są montowane w ładowarkach teleskopowych JCB.Czy ktoś z was miał styczność z takim silnikiem czy są one awaryjne?Słyszałem że dużo palą.Czy to prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
magnum310    0

Silniki są ok. Mało awarii, spalanie w ciężkiej pracy to około 10l/ha - więc nie jest duże jak na silnik tej mocy. Nie ma się czego obawiać.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

10l to też nie jest mało, u mnie perkins 90KM w JCB w niezbyt ciężkiej pracy spali 3-3,5l/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

konteno    1525

...spalanie w ciężkiej pracy to około 10l/ha - więc nie jest duże jak na silnik tej mocy. ...

 

tzn w jakiej robocie ? ta ładowarka pracuje zamiast ciągnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrek2510
      Witam mam problem z silnikiem Kubota v1505 gdy jest zimny to chodzi dobrze a gdy się rozgrzeje to wchodzi na wysokie obroty. Pompa wtryskowa wymieniona, przewody paliwowe sprawdzone, filtr paliwa zmieniony. Co może być tego przyczyną?
    • Przez Dawid1156
      Witam, mam pewien problem z Claas axion 810 z 2010r, podczas orki wyskakuje błąd 7738- zbyt wysoka temperatura na wylocie zaworu EGR oraz 7777- zmniejszenie obciązenia w celu zabezpieczenia silnika. Błędy migaja około 5 sekund po czym znikają, podczas wystąpienia błędu ciągnik puszcza czarny dym. Błędy pojawiają sie w pracy na obrotach niższych niz 1800, powyżej nie zdażyło sie żeby błąd wyskoczył. Proszę o jakaś pomoc
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez case-and-case
      Witam , mam do was pytanie , może głupie ale wolę się dopytać . Mianowicie niedawno stałem się posiadaczem ładowarki JCB 526s 2004r ze skrzynią 4 biegową mechaniczną . I tu się rodzi moje pytanie które kieruje do posiadaczy tej maszyny . Czy powiedzmy jak jadę na 1 biegu i dojeżdżam do np rozrzutnika to muszę wysprzęglać przyciskiem albo rewersem i dopiero hamować , czy można po prostu bez niczego zahamować ? Z góry dziękuję za wyrozumiałość 🙂

    • Przez krzysiek1988
      Panowie mam problem. Mam tur 2 sekcyjny.  Po zakupie okazało się, że pompa już nie domaga więc wymieniłem na wydajniejszą - Hylmet 40l/min. Do tego zamontowałem również zawór zabezpieczający pompy ustawiony fabrycznie na 17,5 mpa. Po wymianie pompy tur chodzi znakomicie ! udźwig jest wyraźnie większy i tur działa szybciej. Jednak pojawił się mały problem. Przy opuszczaniu całego tura obroty silnika wyraźnie spadają i słychać, że pracuje on z wyraźnym obciążeniem. Dźwięk jest wyraźnie bardziej słyszalny niż w przypadku podnoszenia. Siłowniki od podnoszenia mam jednostronnego działa - więc olej wraca do rozdzielacza tą samą drogą która została dostarczony i później do skrzyni.
      Co mogę zrobić żeby wyeliminować ten problem ? Wymienić przewód powrotny oleju z rozdzielacza do skrzyni na taki o większym przekroju ? Wydaje mi się, że olej który wraca z siłowników blokuje przepływ oleju zasilającego rozdzielacz i stąd ten problem. mam też siłownik 2 stronnego działania, ale w jego przypadku nie ma spadku obrotów.
      Jedna sekcja w rozdzielaczu wolna. Rozdzielacz i jego podłączenie wygląda tak:
      Proszę o jakieś porady.
      Ciągnik to ursus c360.


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.