Skocz do zawartości
pablos42

Co to za skrzynia zamontowana w MF 675

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pablos42    0

Witam

Rozważam zakupienie MF 675 z 1986 z zamontowaną skrzynią biegów jak na zdjęciu.

Co to za skrzynia i czy są one zawodne.

 

Za wszelkie uwagi z góry dziękuje.

post-169679-0-60566500-1454348936_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

akmaly    185

Pierwszy raz widzę takie rozwiązanie. Możliwe że jest to zwykła skrzynia 12+4 tylko ma dodatkowo biegi pełzające. Ale to już tylko domysły z mojej strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    32

W renault miałem 3 dźwignie w podobnym ułożeniu zakresy rewers biegi Możliwe że czwarta dźwignia to bieg pod obciążeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    185

Tu już bujasz w obłokach. Rewers w w serii 6xx?

Dźwignie 2, 3, 4 na zdjęciu to typowy układ dla skrzyni 12+4. Pierwsza 3 biegi + wsteczny, druga to żółw - luz -zająć, a trzecia to reduktor czyli wolne L- luz z kluczykiem N- szybkie H.

Co robi ta pierwsza to nie wiem. 

A tak z ciekawości masz jakieś zdjęcie co tam pisze na tych gałkach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    76

To nie jest oryginalna skrzynia od MF675. Z fabryki wychodziły z dwiema lub trzema wajchami z podłogi. Jeżeli chcesz kupić egzemplarz ze zdjęcia- odpuść sobie. Coś było w niej kombinowane. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    857

Nic tu nikt nie kombinował...to jest dość rzadko występująca jak na MFa skrzynia z biegami pełzającymi.

Pierwsza z prawej to reduktor o dwóch przełożeniach, druga to mechaniczny półbieg, który jeśli nie jest zajechany da się przełączać w czasie jazdy bez sprzęgła, następnie dźwignia biegów a ta pierwsza od lewej to dźwignia biegów pełzających.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mirek17
      Mam propozycję kupna oleju do skrzyni GL4. Co o tym oleju sądzicie???
    • Przez JaKu76
      WItam kupiłem massey fergusona 590 i mam problem ponieważ nie załącza się przedni napęd.Jak go załączyć?
      Proszę o szybką odpowiedź!
    • Przez DF1
      Witam wszystkich.
      Właśnie stoję przed wyborem zakupu ciągnika. Po ostatecznej selekcji zostały mi: Massey ferguson 7715EF oraz Valtra T144V z podłokietnikiem Smart Toutch. Oba w podobnej mocy, cenowo zbliżone ( w okolicach 335 tyś netto )
      Co byście wybrali ? Dodam, że Valtra ma nowy podłokietnik smart toutch z dotykowym ekranem ( coś w rodzaju dużego smarfona ) i tego troszkę się obawiam. Tak jak ze smartonem - działa jak jest w miarę nowy ale po dwóch, trzech latach to już nie jest to samo co na początku. 
      A tu ciągnik ma służyć 20lat a nie 2 czy 3 
      Będę wdzięczny za każdą opinię
    • Przez Fujitsu
      Witam poszukuje elektromechanika z województwa swietokrzyskiego. Mam do poprawy ehr w MF 2685
    • Przez Riko
      Witam Mam problem z hamulcem ręcznym.
      Napiszę na wstępie, że się zaciąga linka działa dobrze, nie wiesza się.
      Po ściągnięciu dekla za lewym kołem znalazłem część, którą wysyłam w załączniku.
       
      Przypuszczam że jest to element z mechanizmu hamowania ręcznym i dlatego nie działa.
      Czy to jest od hamulca czy od czegoś innego?
      Znalazłem również 2 trybki, a stuka mi II bieg. Czy możliwe że ,mogły się one tam pod dekiel dostać z tych zębatek od 2 biegu?

×