Ptasznik

Massey ferguson 698 problem z odpaleniem.

Polecane posty

Ptasznik    0

Witam wszystkich.

Mój Massey 698 nie chce odpalić. Prawdopodobnie wczoraj brakło paliwa (chociaż nie zgasł) i dziś rano już nie chciał zapalić, Zatankowałem go i odpowietrzyłem. Paliwo wszędzie dochodzi. Rozrusznik kreci. Odlali raz na jakieś 2-3 sekundy po czym sam zgasł. Z komina leci szarawo-biały dymek przy kręceniu rozrusznikiem. Mieliście takie przypadki? Co mam zrobić? Co mu dolega?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ptasznik    0

Nie miał wcale objawów. Odpalał od "strzała" zimny czy ciepły. Było mało paliwa wczoraj ale nie gasł i obroty normalnie wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

jak było do końca wszystko dobrze i odpalał ale prawie brakło paliwa to musi być gdzieś przypowietrzony układ paliwa, odpowietrzyłeś go i od tej pory nie zagadał?
ja stawiam na zapowietrzenie, odkręć troche przewód doprowadzajacy paliwo do wtrysku porządnie cały układ odpowietrz i jak nic to coś innego trzeba szukać ale trzeba mieć pewność że układ paliwa jest 100% odpowietrzony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

odpowietrz go dobrze sprawdź wszystkie opaski czy nie poluzował się przewód sprawdź czy masz gumki przy króćcach mi to wygląda że go nie odpowietrzyłeś do końca najpier filtr paliwa odpowietrz i pompuj i na pompie 2 śrubami na zmianę odpowietrzaj lub poluzuj wtrysk (ostatni i 2 min i odpowietrzony )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ptasznik    0

Witam ponownie. Problem sam się rozwiązał. Dzis rano odpalił bez problemow i teraz juz ładnie odpala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ptasznik    0

Witam ponownie... Niestety znowu mam problem z moim MF 698. Po przekręceniu kluczyka żadna kontrolka się nie świeci  i rozrusznik nie kreci, nic a nic. Oczyściłem klemy, mase itp bezpieczniki wszystkie ok. Dalej nie wiem co robić? Może wiecie jaka jest przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateo105    24

jezeli brak reakcji rozrusznika po przekreceniu kluczyka to sprawdz czujnik polozenia luzu jest on pod kabina. najlepiej zewrzyj te kable razem i sprawdz czy odpali. mialem ten sam problem jak byl mroz -15 a teraz normalnie dziala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7957

a hebel masz ? moze jego szlak trafil jak wogole nie ma pradu w ciagniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448

To nie czujnik w skrzyni. Koledze @Ptasznik nie świeci żadna kontrolka po przekręceniu kluczyka, czujnik w skrzyni nie powoduje takich objawów- przy uszkodzonym czujniku kontrolki świecą ale rozrusznik nie kręci, gdyż jest przerwa w obwodzie sterowania rozrusznikiem. Obstawiam stacyjkę, ewentualnie przerwany/odkręcony przewód zasilający do stacyjki, może należałoby sprawdzić bezpieczniki (nie tylko te na desce rozdzielczej, często jest dołożony bezpiecznik na przewodzie, przy rozruszniku). Mniej prawdopodobne jest całkowite padnięcie akumulatora. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ptasznik    0

Witam wina byl wyczerpany akumulator. Świeca pobierała cały czas prąd i rozładowywała aku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448

Jak to się stało że świeca cały czas pobierała prąd? Świeca załączana jest z kluczyka, ciężko jest zostawić ją włączoną...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj