Polecane posty

Witam

 

Nie wiem czy piszę w odpowiednim dziale(pomijając to że problem dotyczy koparko-ładowarki), ale mam problem z odnalezieniem silnika do Volvo 646 lub też wału do takowego silnika. Tak jak wspomniałem Volvo jest koparko-ładowarką i zatarł mi on na wale który to pękł. Nowy wał kosztuje 23000 netto zamiennik 12000 netto(a z tymi zamiennikami to różnie bywa... Model silnika jest to TD 42 i ma 86 koni mechanicznych, współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów. Może ktoś z was spotkał się z takim modelem silnika lub też zna jakiś zamiennik którym można by go zastąpić. post-166851-0-49935100-1454202229_thumb.jpg 

post-166851-0-95263700-1454202235_thumb.jpg

post-166851-0-20590500-1454202242_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

powiem tyle, że jakbyś znalazł wał to jeszcze jest inny problem, blok wymaga sprawdzenia bo napewno jest walnięty i nie wiadomo czy jest do wyprostowania. Także zostaje ci tylko poszukiwanie drugiego silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonl    7

Blok wymaga sprawdzenia - fakt, jednak niekoniecznie musi być 'walnięty'. 


Naprawa ciągników, maszyn rolniczych i maszyn budowlanych. 
Śląsk, 510 388 391, Warsztat Lazar na fb --> https://www.facebook.com/warsztatlazar

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Blok jest już sprawdzony wszystko było w Zakładzie naprawczym w Pniewach. 

Pietras892@ tylko jak spasować skrzynie z silnikiem ? chciałem już B6 fl912 wstawić bo po wywaleniu chłodnicy się mieści bez problemu i mam taki w zapasie, ale zupełnie inne są w nich "tyły"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    945

dorobic korpus laczacy jest temat na forum pod twoim modyfikacje udoskonalenia, widac ze ktos dorabia rozne rzeczy moze zrobi Ci taki element do skrecenia dwoch polowek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szop01
      Witam wszystkich forumowiczów.
      Posiadam ciągnik Renault Ares 630 125 km i ostatnio pojawił się problem.
      Po odpaleniu ciągnika z odmy olejowej i korka wlewu oleju leci coś takiego jak para wodna i jest to bezwonne.
      Jaka może być tego przyczyna?
    • Przez kamil000
      witam, potrzebuje pilnej pomocy w sprawie zetora 7211, moim problemem jest wysokie ciśnienie oleju bo wynosi ono 6,5bar na zimnym czy ciepłym silniku/przy wysokich/niskich obrotach nie ma znaczenia, ciśnienie jest cały czas w tej granicy czyli stałe. Zakładałem dwa  zegary na każdym jest to samo, zakładałem nowy zawór ten przy pompie pod misko olejową to się zmniejszyło właśnie na 6,5bar z 7bar(na starym zaworze). Wiem jednak że takie ciśnienie to na zdrowie mu nie idzie, dlatego moje pytanie co może być nie tak? dodam że takie ciśnienie w silniku mam po kapitalnym remoncie.
    • Przez Blusik
      Witam 
      Mam pytania jaka podkładka ma znajdować się pod korkiem zlewu oleju w silniku 1hc102 chodzi mi o średnice.
      Jak również o gwint jaki jest w pompie pz63a ponieważ musze odkręcić wąż.
       
      Pozdrawiam 
    • Przez Manio221
      Mam pytanie znalazłem silnik do MF 2620 od kombajnu class senator typ silnika Perkins A6. 354,4 czy będzie pasował? Proszę o pomoc. Niby takie same typy silników  😉
    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj