pawlox17

Renault 95-14 problem z odpaleniem pilne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Wojtek987    63

Nowa to koszt około 180zł. Mocowanie w kabinie ma na takiej skośnej blasze i pewnie dlatego taka cena. A co tam może stawiać opór? Albo łożysko przyciera się na wałku po którym się przesówa, lub ktoś grzebał i zmienił na mocniejszy docisk - jeśli jest taka możliwość? Lub właśnie ta linka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Zdaje relacje z dzisiejszej próby:
Linka wyjęta, przesmarowana i chodzi w pancerzu leciutko bez żadnego oporu. Założyłem z powrotem na sprzęgło i dalej ciężko, aż się dźwignia gnie :D obstawiam, że jednak przyczyna tkwi w środku bo przez przeciwwagę też ciężko chodzi pierwszy jak i drugi stopień ale dałem sobie z tym spokój do puki nic poważnego się nie dzieje tylko ciężko chodzi nie będę rozciągał Reni. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

No cóż, jednak źle obstawiałem. Czyli najtańsza i naj mniej pracochłonna przyczyną odpada. Zostaje tylko rozjechać i oglądnąć docisk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

To na razie zostawię, sprzęgło puki co działa dobrze więc szkoda go rozciągać i robić niepotrzebne koszty jak coś zacznie się dziać ze sprzęgłem wtedy go rozjadę (oby tylko nie wypadło w czasie największej pracy). 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

A powiedz kolego jedną rzecz: czy sprzęgło jest niskie, czy wysokie? (czy bierze na dole, czy na samej górze a może w połowie)

Druga rzecz, czy regulowałeś go? (nakrętka regulacyjna)


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Sprzęgło zaczyna już wysprzęglać tak mniej więcej w połowie może nawet bliżej tak góry pedała. Nie regulowane wcale tymi śrubami od kiedy go kupiłem wcale nic nie regulowałem a sprzego tak chodziło od początku a teraz mam czas i chciałem zrobić żeby było lżej.


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Jeśli w połowie, czy coś koło tego to tarcza sprzęgłowa jest jeszcze do przyjęcia. Skoro od początku tak było i nie regulowałeś go to nie ma naprawdę czym się przejmować rok lub dwa wytrzyma z pewnością.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Dzięki za odpowiedz. Dałem spokój już z tym sprzęgłem niech chodzi i trochę ciężej byle działało tak jak do tej pory.


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlox17    1

Tylko daj do dobrego zakładu! Lepiej parę zł więcej zapłacić i mieć spokój. A po zrobieniu zdaj sprawozdanie jak działa!

 

Odebrałem pompę wtryskową od ciągnika zamontowałem i odpala idealnie,mechanik stwierdził,że się ona zapowietrzała.Ciśnienie było dobre tylko schodziło gdzieś z niej paliwo,po wymianie łożysk,uszczelniaczy,końcowych motylków zapłaciłem 260zł i jestem zadowolony.

 

Dzięki za odpowiedzi ! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Czyli trafiona diagnoza  :)  Fajnie że w nie dużych pieniądzach naprawiona usterka. Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kucyk83    3

Przepraszam za odgrzebanie wątku, kolega AlaCapone dokładnie podał jak podłączyć jeden typ stacyjki.

U mnie natomiast jest inny, (jest to jeszcze oryginalna stacyjka), problem jest też taki że przewód od świecy nie był podpięty i za cholerę nie wiem gdzie go podpiąć. Gdzie nie podepnę to świeca ma zasilanie cały czas.

Spotkał się już ktoś z takim problemem ?

20181204_111926.jpg

20181204_134117.jpg

20181204_140039.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

najprościej to miernik w dłoń i będziesz wiedział gdzie pojawia się prąd po przekręceniu w odpowiednią pozycję


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kucyk83    3

Problem w tym ze po zapaleniu prad jest na wszystkich stykach poza rozrusznikiem. Myślę czy jakieś mostkowanie miało by sens, albo ze walnieta jest stacyjka. Tylko dlaczego normalnie pali ?

Ktoś moze posiada taką stacyjke i mógłby zerknąć, albo wiedzę jak to ogarnąć, bylbym bardzo wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    69

Odgrzeję temat, coś mi nie czasem nie  łączy w stacyjce i przymierzam się do zakupu.

fe7572a9c5b5c209med.jpg

 

https://www.bima.pl/pl/p/Stacyjka-Orginal-Renault/368  

Ta ma 5 pinów jak moja ale przyłącze inne na wsuwki.

Ja mam takie, ale tu 4 piny mogę tą zastąpić 5 pinową jak podłączyć? I jest tańsza.

https://allegro.pl/oferta/stacyjka-renault-wlacznik-wylacznik-zaplonu-claas-7410789161

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj