michal992

Płodozmian, zmianowanie pdo buraka cukrowego i ziemniaka.

Polecane posty

michal992    1

Witam.

 

Pytanie związane jest w mniejszym stopniu z praktyką rolniczą, a  w większym z edukacją. Otóż jestem studentem rolnictwa i robie projekt zaliczeniowy z uprawy roślin. Potrzebuje zaprojektować płodozmian na gleby lekkie i ciężkie z wariantem uprawy tradycyjnej oraz konserwującej. Powiem szczerze, że nie wiem jak się do tego zabrać, a ilość informacji i przykładów w internecie jest bardzo mała. Ponad to płodozmiany muszą wykazywać dodatni bilans materii organicznej badanej metodami Eicha i Kundlera oraz Heylanda. Płodozmian ma być 5 polowy. Tu rodzi się moje kolejne pytanie. Jeśli płodozmian jest 5 polowy to oznacza, ze w jednym roku muszę mieć pięć różnych roślin na danych "poletkach" a całość zmianowania ma 5lat? zatem trzeba to rozpisać w tabeli 5x5?   Z góry dziękuje za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daro44    56