Sunf

Opryskiwacz 600l/12m

Polecane posty

Sunf    10

Chcialbym podpiac pod D opryskiwacz, obecnie na rynku jest mnostwo firm oferujacych opryskiwacze. zastanawiam sie nad krukowiakiem rozkladanym hydraulicznie , jestescie w stanie cos doradzic?

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    838

myślę że 12 m to stanowczo za mało min.15 a nawet 18 chyba że masz pola o szer.20 m. w innym razie nie kupuj 12m. taka moja rada i jeśli możesz weź z rozwadniaczem bocznym i na elektrozaworach .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KuValU    0

Ja posiadam opryskiwacz Krukowiak Heros 800 litrowy już piąty rok i jak narazie nie mam żadnych zastrzeżeń co do jego funkcjonowania. Części takie jak pompa, czy sama membrana nie sprawiają problemów. Najważniejsze to spuszczać wodę na zimę i każdy opryskiwacz będzie działał. A krukowiaks szczerzę polecam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sunf    10

myślę że 12 m to stanowczo za mało min.15 a nawet 18 chyba że masz pola o szer.20 m. w innym razie nie kupuj 12m. taka moja rada i jeśli możesz weź z rozwadniaczem bocznym i na elektrozaworach .

 

wszystko fajnie ale mam robione sciezki na 12m bo mi tak idealnie pasuje :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sunf    10

zawor kompensacyjny w calosci sterowany elektrycznie jakie on posiada funkcje i jak to wyglada?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Vril
      Witam
       
      Chciałbym Was poinformować że już zaczeli wypłacać dopłaty -ja wczoraj dostałem
      Kasa na koncie więc postanowiłem ją zainwestować w opryskiwacz i tu prośba do Was o poradę który wybrać .
      Założenie jest takie że opryskiwacz ma mieć zbiornik 1500-1600 l i belke 15m pracować na powierzchni 60 ha x średnio 4opryski na ha daje nam
      240 ha rocznie.
       
      Znalazłem takie oferty:
       
      Krukowiak -Apollo wesja standart ok. 33000 brutto
       
      Pilmet wersja -1600 + pełna hydrałlika i elektryka zaworów ok.54000 brutto
       
      Bury Pelikan FUll wypas (pełna hydrałlika i elektryka zaworów ) ok.44000 brutto
       
      Dodam że jestem na vacie więc sobie go odlicze.
       
      Proszę Was o porade bo mam mętlik w głowie i nie chcę kupić bubla
       
      nikt nic nie poradzi ?
    • Przez Raczo
      Która z firm jest waszym zdaniem lepsza? Krukowiak czy Pilmet ? Chodzi konkretnie o zakup opryskiwacza polowego ciągnionego o pojemności około 1500-1600l z belką 15m. Spotkałem wiele różnych opinii i nie wiem co wybrać :lol: . Czy Pilmet pogorszył sie na prawdę po tym jego wykupieniu przez Unię ? A jeżeli już to czy aż tak bardzo, że lepszy okazałby się Krukowiak? Liczę na wasza pomoc. Pozdro
    • Przez Buniek
      Witam posiadam ok 50ha w kolejnych latach może dojdzie kilka
      Ojciec napiera aby kupić  wersje 2000l ale boje sie ze c360 sobie nie poradzi;(
      działki raczej na terenach równych ziemia 3a do kl 4
      Największa działka 8.15ha
      pochodzę z Opolskiego
       
    • Przez yacenty
      Witam,
      jest taki oto problem.
       
      Brat kupił nowy opryskiwacz. Przy zakupie jeśli chodzi o dokumenty dostał tylko fakturę i 2 instrukcje.
      Nie ma dokumentu - certyfikatu atestacji. Na opryskiwaczu nie ma żadnej naklejki z atestem.
      Sprzedawca stwierdził ze teraz nie potrzeba atestacji - wystarcza faktura, a po 3 latach trzeba atestować.
       
      Dziś u wujka był facet, który robił mu atestacje. Pytaliśmy go i twierdzi ze każdy opryskiwacz musi mieć atest i naklejkę. Za przeproszeniem guzik go obchodzi faktura.
       
      Jak to jest? Gdzie jest prawda?
    • Przez kornas
      Witam. Czy dokładał już ktoś z was do belki opryskowej światła LED w celu poprawy kontroli oprysku bodczas wieczornych i nocnych akcji. Mam samojezdnego berthouda z belką o szerokości 24m i zastanawia mnie jak wyglądało by założenie LEDów z technicznego punktu widzenia i z jakim kosztem trzeba by było się liczyć pozdrawiam!! A bym zapomniał BELKA jest z PRZODU;)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.