Skocz do zawartości
xxxMarcin3

Nowa Valtra T144

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Valtra
agrojuszczak    11

ja miałem na testach ciągnik valtra t174 versu bardzo mile mnie zaskoczyła pracowała z pottingerem synkro 3030 na głębokość 28cm spalanie 13,5l na ha bardzo dobry  skręt pneumatyczne zawieszenie przedniej osi ładnie pracuje a najlepiej podobała mi się praca przekładni bardzo dobra widoczność ciągnik godny polecenia ja stawiam go na pierwszym miejscu do mojego gospodarstwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xxxMarcin3    1

Dzięki kolego za odpowiedź, ja z bratem planuje zakup Valtry T144. wersja ze skrzynią eko , oddzielnym zbiornikiem na olej hydrauliczny.przedni TUZ myslimy zeby odrazu wom dołożyć, Panel sterujący w podłokietniku i oczywiście przednia  oś o której wspomniałeś pneumatyczna. Możesz mi powiedzieć jaką skrzynie miała Twoja Valtra? Mysleliśmy o John deere i Massey Ferguson. John odpadł pierwszy z tych trzech pali naj więcej ma potrzebe też czestrzego serwisowania.Nowych  FM w przedziale mocy około 150km jest u mnie mało tak że opini od znajomych nie mam , ale z tego co czytałem to lepsze sa opinie o Valtrze . Obydwa modele maja silniki takie same z jedego koncernu.  . Valtra ma naj wiekszy rozstaw osi i naj wieksza mase. ma też duży plus że ma tylko adblue. Dokładne wyposarzenie bede znał wciagu dwóch tygodni. Jeszcze bedziemy w Lublinie W Fergusonie  porównać drugi raz dwa modele ale raczej zostanie VALTRA.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PATr    238

Jeśli wybierasz pomiędzy mf a valtra to bierz valtrę, konstrukcyjnie nie odbieją od siebie mocno, ale valtra dużo plusów względem mf, a przede wszystkim cena zakupu jak i części bo korbankom odbija z marżą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrojuszczak    11

Ta co testowałem miała skrzynie versu miałem również MF na testach ja zdecydowanie wybrał bym valtre jedną mam t133 jestem z niej zadowolony i ta co była na testach też mnie zaskoczyła tak jak zauważyłeś valtra jest wyposażona tylko w adblue a nie w kosztowne filtry z którymi słyszy się że są problemy czekam na zdjęcia z prac wiosennych valtrą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xxxMarcin3    1

Właśnie ten rodzaj oczyszczania spalin tylko adblue jest dobre to nas tez głownie zmotywawało . W Parczewie jestesmy umuwieni na jazdę próbną modelem t144 i akurat nas ona interesuje tak jak wspominałem. Dużo sie też słyszy pozytywnych opini o Valtrze o tych starszych modelach. u nas ona jest słabo znana.Valtra ma też naj wiekszy prześwit pod ramą ( bez problemu mozna nią pracowac w lesie. Tego modelu na zywo nie widziałem. wzeszłym roku mieliśmy okazje u firmy która wycinali krzaki pod liniami wysokiego na pięcia, pracowali Valtrami. operatorzy jak i właściciel był z nich bardzo zadowolony, To nas zmotywowało na ten model wcześniej to tak jak mówiłem JD albo MF. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrojuszczak    11

ja miałem valtre z agricoli w Krasnymstawie nie trzeba było 2 razy powtarzać aby przyjechali na testy temat był załatwiony sprawnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek2111    1

jak oceniasz firme agricola pod wzgledem obsługi serwisowej?

tez mocno sie zastanawiam nad zakupem t 174 versu ale nie miałem okazji testowac pracowałes na normalnych obrotach czy na eco ?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrojuszczak    11

na razie nic mi się nie zepsuło a przy wymianie olejów nie można ich oceniać a pracowałem na normalnych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek2111    1

nie wiem jakie masz ziemie i ukształtowanie terenu jak bys mógł porównac spalanie do ciagników jakie posiadasz i do sasiedów bo w tescie przeprowadzonym przez dlg to kiepsko wypada {lutowy topagrar)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin1701    3

tomek 2111 - zgadza się, w teście z toparar valtra wypadła słabo ze spalanie, ale moim zdaniem jest to spowodowane przekładnia bezstopniową Direct. przekładnie bezstopniowe maja większe straty na przenoszeniu mocy z silnika na koła czy też WOM dlatego też spalanie jest wyższe niż w tym samym ciągniku ze skrzynią stopniową (w teorii im bardziej mechaniczna, mniej półbiegów tym większa sprawność). przekładnie vario w fendtach mają widać dużo większe doświadczenie w tworzeniu dobrych przekładni bezstopniowych bo wyniki ich są naprawdę znakomite (nie podważając uczciwości przeprowadzanych testów). Podsumowując myślę że Valtra T214 versu wypadłaby o wiele lepiej w tym teście (ale wymogiem była skrzynia bezstopniowa).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Może jak byś jechał w pługu, ze stałą prędkością i stałym obciążeniem to versu by spaliła mniej ze względu na tą trochę wyższą sprawność, ale w szerokim zakresie prac, bezstopniowa pali mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    238

Akurat direct w valtrze palą dużo i mówił to już nie jeden diler, inaczej jest natomiast w Valtrze serii S bo tam siedzi skrzynia fendta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrojuszczak    11

teren jest bardzo górzysty moja valtra t 133 pali w orce 13l na ha a w zestawie uprawowo siewnym ok 15l na ha miałem również New Hollanda T7.260 na  testach pracował z kultywatorem mandam top 4m to spalił porównywanie do valtry t 174 ok 14l na ha ale skrzynia bezstopniowa powinna obniżać spalanie bo ona steruje ciągnikiem według obciążenia silnika ale może jest tak jak mówisz sporo mocy idzie w gwizdek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek2111    1

dzieki za odpowiedz  mam jeszcze jedno pytanie czy orientujecie sie jak jest z zywotnoscia skrzyn versu??

 


i jak oceniacie na tle konkurencji mieka os w 4 seji


kris 14 w moim odczuciu bezstopniówka nie bardzo nadaje sie do głownego ciagnika [orka ,uprawka ] pomocniczy pryskanie nawozy tur jak najbardziej sie sprawdzi

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xxxMarcin3    1

Z tego co widzę to spalanie ma przyzwoite na ciężkim terenie . U mnie gleby są mieszane są kawałki gdzie jest cały w 3a klasie ale więcej to mozaika od 3a do 5. W Parczewie dealer mówił że ma na placu wersję 144 ale model właśnie z tą skrzynią bez stopniową. I dwa t174. Będę z nim rozmawiał na temat testów w polu. Nie koniecznie musi być to u mnie na polu aby to było na jakiś cięższych glebach. Do mnie będzie miał kawałek drogi nie będzie pewnie chciał jechać. Orientuje się ktoś ile trzeba dopłacić do skrzyni bez stopniowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrojuszczak    11

według mnie oś pneumatyczna taka jak jest montowana w valtrze jest dla mnie bardzo zadawalająca a co do skrzyni trzeba rozmawiać z użytkownikami starszych modeli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin1701    3

skrzynie bezstopniowe jeśli dobrze współgrają z silnikiem (nie ma co kryć fendt potrafi zrobić to bardzo przyzwoicie) to na pewno w pracach mieszanych spalą mniej, ale jak już przedmówcy zaznaczyli w pracach cięższych typu orka bezstopniówka spali więcej. W valtrach skrzynie versu to nie jakaś nowość i spisują się całkiem nieźle. Jeśli bezstopniówka to seria S :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hasskii    0

Z tego co widzę to spalanie ma przyzwoite na ciężkim terenie . U mnie gleby są mieszane są kawałki gdzie jest cały w 3a klasie ale więcej to mozaika od 3a do 5. W Parczewie dealer mówił że ma na placu wersję 144 ale model właśnie z tą skrzynią bez stopniową. I dwa t174. Będę z nim rozmawiał na temat testów w polu. Nie koniecznie musi być to u mnie na polu aby to było na jakiś cięższych glebach. Do mnie będzie miał kawałek drogi nie będzie pewnie chciał jechać. Orientuje się ktoś ile trzeba dopłacić do skrzyni bez stopniowej?

 

 

Pewnie będę brał na testy t174 HiTech  bo też mi chodzi po głowie. na testy głównie klasa 3a-3b.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xxxMarcin3    1

Miedzy Valtrą T144 a T174 jest mała różnica , także wstęonie zdecydowaliśmy się na model T174 active. Na większych oponach Trelerborga. Czekamy teraz na pokaz- próbe w polu tego modelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×