Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Most
Szarmancki    1

Witam chce naprawic ukrecony wałek w moim przednim moscie prosze doradzic czy dorabiac/regenerowac wytrzyma czy nie ? jak nie to nowy ? i niech mi ktos powie jak zdjac zwolnice bo nie moge sobie poradzic ! doładnczam zdjecia tego czego nie moge rozebrac ! a i jeszcze jak ktos ma namiar do gosci co regeneruja takie wałki. zdj jakos trageda sory ! post-109427-0-03085400-1453839124_thumb.jpgpost-109427-0-39560000-1453839123_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Wałek jak najbardziej regeneracja. Musisz zrobić ściągacz żeby wyciągnąć te łożysko razem ze sworzniem.

Skąd jesteś?


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grabos1981    234

to nie jest takie proste do wyciągnięcia. sam dziś będę rozbierał dokładnie taki sam przodek. musisz zrobić taki ściągacz żeby jego obudowa była szersza jak zewnętrzna bierznia łożyska. a śrubę wkręcić w ten otwór w sworzniu z łożyskiem gwint m14. teraz musisz ciągnąć za ta wkręconą śrubę. nie wiem tylko czy nie trzeba będzie grzać mostu


:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piechu    43

Dokladnie tak jak koledzy pisza musisz zrobic sobie sciagacz mojemu znajomemu mechanikowi zajelo to 5 minut :-) Ogolnie jest troche zabawy z tym wszystkim. Najgorsze to chyba bylo wlozenie polosi
. Z prawym poszlo gladko a z lewym meczarnia. Pamietaj tez aby ulozenie ataku bylo odpowiednie wzgledem talerza. Co do wałka ja do swojego 3635 kupilem nowy za 2000 wiec nie jest to az tak drogie. Jezeli masz to przy okazji zlikwiduj luzy. Chodzi o te czopy i miejsca w ktore wchodza. U mnie bylo to strasznie wyrobione. Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    148

Ja robiłem ten wałek w wielkopolskim miejscowość wrzosy 31 chodzi już 2 lata koszt nie przekroczył 400zł z wysyłką i w ogóle także polecam 784056742

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

bez grzania też wyjdzie ja robiłem to musisz sobie ściągacz zrobić bardzo mocny śruba u mnie to była m18 długości z 20cm na to nakrętka szeroka z 3 cm i jakaś tuleja i blacza gruba z dziurą a i daj na to łozysko oporowe bo tak to się zatrze odrazu a z łożyskiem powinno pujśc jak coś to pisz na priw wałek ataku napawał mi ślusaz i wyfrezował juz rok jest tak i frezy jak nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tduda    1

ja miałem ściągacz ,kawałek  był zagwintowany aby wkrecic w czop reszta był to gwint trapezowy i nakretka długosci 5 cm i sztaba o która sie zapierała nakretka tez miała 5cm  i poszło bez grzania zaklad który mi to naprawiał nr tel784056742

 

Edytowano przez Tduda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szarmancki    1
Napisano (edytowany)

Panowie jak by ktos mi jueszcze mogł zmiezyc jaka długosc ma byc fesow na wałku zalaczma zdjecie zeby bylo iwadomo o co mi chodzi:P 

jak by ktos od tego gwintu co sie zaczyna zmiezył 

albo całą długosc wałkaataku ! 

post-109427-0-82394600-1454335570.jpg

Edytowano przez Szarmancki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez mtz_820
      Nie da sie przełączyć na żółwia lub zjająca i nie kiedy tak jakby blokowało ciągnik i w tedy świeci sie kontrolka od skrzyni biegów, co to może być? Kontrolki od tych przełożeń się zmianiają... Może byc tego winą przedni napęd?
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.