AsterkaFS

intercooler do MTZ82TS

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wojtal24    2471

a co jest na tym filmiku że ciagnik przejechał intercoler doda trochę mocy 


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

najlepiej z ciągnika jakiegoś mtz też miały chyba te nowsze poszukaj trochę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukaszKukuka    0

heh zawór upustowy blow off doda ci parę  koni + lepsze  chłodzenie  silnika :) ja mam mtz 82 po dokładce  turbiny i myśle  tez  ic mu dołożyć 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AsterkaFS    0

heh zawór upustowy blow off doda ci parę  koni + lepsze  chłodzenie  silnika :) ja mam mtz 82 po dokładce  turbiny i myśle  tez  ic mu dołożyć 

kolego a myślałeś od czego zamontowac ten inter.... ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukaszKukuka    0

jeden jedyny problem jaki mam  to grubość intercollera bo u mnie  w mtz 82 z  przodu mam tylko jakieś 8 cm  na niego na  grubość :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

Jakiego znowu blowoffa. Do diesela? Trzeba nieco pomyśleć nim zacznie sie pleść bzdury.  Na filmie świszczą spaliny uciekające przez otwierajacy sie zawór WG- wastegate.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzik445    6

WG belarusy mają dopiero od niedawna, ( tkr 6 i 7 go nie mają ) więc wątpię żeby bel z filmu powyżej go wogóle posiadał. Blow do diesla nie jest konieczny a jego brak słychać właśnie po odpuszczeniu gazu na tym samym filmiku


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

U mnie jak bebechy z tłumika wywalę turbina tak samo gwizda. Żadnego zaworu nie ma.

W miarę spokojna jest jak pompa nie ma korektora ciśnieniowego ale też specjalnie nic nie pompuje do 0,5 tak żeby dyma za bardzo nie ciągnął. Z korektorem mi nadmuchał 1,2 bara i ryczy jak wściekła.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AsterkaFS    0

mi cały czas chodzi o intercooler tylko i wyłącznie nie o turbine czy gwizda czy nie gwizda o intercooler mi chodzi cały czas i nie moge się nic dowiedzieć .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panmino    26

Zrobiłeś ten intercooler? Też mam taki plan. Czy możesz coś powiedzieć na temat swojej przeróbki,  jak Ci się to sprawdziło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj