toobek

Zetor 7211 filtr paliwa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
toobek    46

Witam. Mam pytanie czy w Zetorze 7211 filtr paliwa powinien być podwójny czy pojedynczy? I czy powinny do niego iść rurki czy wężyki? Dziękuję za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

toobek    46

Dziękuję za odpowiedź. U mnie jest pojedynczy i pomyślałem że ktoś coś kombinował wcześniej i powinien być podwójny ale w takim razie jest wszystko ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    371

Podwójne do roku chyba 1990 a po roku 1990 pojedynczy wiekszy ja do pojedyńczego mam weżyki 


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

mam taki pytanko jak wyjmuje pompe wtryskową z 5211 to na co mósze zwrócić uwage by przy zakładaniu niemiał problemów z odpaleniem jeszcze nigdy nie wycągałem pampy wtryskowej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

mam taki pytanko jak wyjmuje pompe wtryskową z 5211 to na co mósze zwrócić uwage by przy zakładaniu niemiał problemów z odpaleniem jeszcze nigdy nie wycągałem pampy wtryskowej 

pomożecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72
Napisano (edytowany)

A jak ma uważać na zapłon? Co to znaczy? Czyli co ma zrobić?

Dlaczego nie można kręcić kołem zamachowym? ("Zapachowym")

Wykręcaj normalnie bez obaw.

Pompy nie da się włożyć inaczej niż tylko w jeden prawidłowy sposób.

Początek kąta tłoczenia ustawia się po montażu pompy, żadne kreski i inne oznaczenia pompy i bloku nie są potrzebne bo np. po regeneracji pompy będą nieaktualne.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez nokia01
      Witam wszystkich na forum. Mam problem i mam nadzieję że, mi w tym pomożecie. Zetor forterra  ma ciężko podczas prac z maszynami- brak mocy uciągu. Przebieg około 1700 mtg, nie kopci,zapala bez problemu.
    • Przez barttek790
      jak wyregulować ciśnienie oleju  w silniku zetor 5211
    • Przez Michal3512
      Witam
      Zauważyłem że zaczęło mi ubywać płynu chłodniczego. Silnik nic nie dymił, odpalał za pierwszym obrotem. Przy odpalonym silniku wyciągnąłem miarkę oleju, a tam wypływało olejowe mazidło. Czyli wiadomo..... zdjąłem głowice - 1 tłok na górze był mokry reszta suche.
      Odkręciłem misę olejową, zalałem blok płynem i zostawiłem na noc. Po nocy widoczne były krople oczywiście na 4 cylindrze(tam gdzie siedzi grzałka) i delikatnie na 3.
      Zdjąłem wszystkie tuleje.  4 tuleje miała trochę rdzy a w bloku było sporo brudu, syfu, to chyba przez te dogrzewanie bloku silnika(grzałka fabrycznie montowana).
      1. Czy ten syf to normalne na 4 cylindrze ?
       
      Pierwszy tłok okazał się być mocno porysowany jak i tuleja. Prawdopodobnie będzie wymiana zestawu, zobaczę co powiedzą w zakładzie gdzie planują głowice, bloki itp.
      2.  I teraz zastanawiam się czy sama wymiana zestawu pomoże ? Co mogło być przyczyną tak porysowanego tłoka?
      Czyżby tuleja miała mikro pękniecie i pod wpływem temperatury się to rozszerzało i komora spalania zalewała się płynem chłodniczym, stąd ten mokre denko tłoka na pierwszym cylindrze ?
      3. Czy można wymieniać tylko jeden zestaw cylindra czy trzeba już wszystkie 4 zestawy ?
      Pozostałe tłoki i tuleją sa w idealnym stanie, widać ślady honowania, brak rys i progów. Wątpię że są to oryginalne zestawy, pewnie ktoś nie dawno to zmieniał.
      4. Czy na laskach popychacza zaworów okrągła końcówka może wypadać, czy powinna być ciasno wprasowana bez luzu? U mnie na dwóch laskach ruszają się końcówki i wypadają.
      5. Zauważyłem że na jednym ramienu wału korbowego jest luźny przeciw ciężar, czy da się to jakoś dokręcić bez demontażu wału korbowego ? Dokładnie tam jeszcze nie zaglądałem od spodu dlatego pytam.
      6. Cała część wtryskiwaczy co siedziała w głowicy były bardzo mocno pordzewiałe. Z dużym oporem wyszły. Czy to oznaki przegrzania silnika ?
       
      Ciągnik kupiony rok temu z krajów skandynawskich, przebieg ponad 5tyś mth.
       








    • Przez zetoreXPL
      Zastanawiam sie nad remontem Zetora 7745. Na internecie znalazłem kilka zestawów naprawczych (Zetor, Mahle , Kolbenschmidt).Pytanie jaki będzie najlepszy, może ktoś z Was zakładał  i ma jakies doświadczenie. I czy brać na 3 czy na 4 pierścienie.
       
      Dziękuję i czekam na odpowiedzi
    • Przez Historyk
      Witam, mój Zetor 7011 kopci na niebiesko. Moc jest, wkręca się w obroty, aż miło spojrzeć. Czytałem o tym, że olej dostaje się do ropy i stąd ta barwa. Jednak silnik nie wydaje się "jeść" oleju, stan jego jest stabilny.
      Co mogę zrobić by pozbyć się tego problemu?
      Jaka może być przyczyna tego stanu rzeczy?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.