Skocz do zawartości
MarcinJvD

Przeróbki w Bizonach

Polecane posty

MarcinJvD    6

Witam!Wydaje mi sie ze jak narazie na AF mam najbardziej zmodyfikowane maszynki, pochwalcie sie co robice zeby poleprzyć prace swoimi bizonami? sad.gif

Pozdrawiam Marcin JvD tongue.gif

 

 

-co sadzicie zeby włozyc do bizona silnik JD coś ok 150 km?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    6

Raczej to nie przejdzie... W ogóle inne mocowania inne napędy pasków...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56
-co sadzicie zeby włozyc do bizona silnik JD coś ok 150 km?

 

A pasować wogóle będzie??? Wydaje mi się, że to kompletnie nierealny, poroniony pomysł... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol I    1

W swoim Bizonie Rekordzie z 2002r. mieliśmy kopiowanie terenu, skale położenia przyspieszacza od 1-6 i jakiś czas była założona z tyłu kamera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinJvD    6

mocowania to jest nie problem.gabarytowo silniki sa bardzo podobne.i mysle ze to bardzo realne tylko nie moge znalesc silnika przy tej mocy.

widze ze chlopaki nie wiecie co u mnie jest realne :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    446

Ja w swoim Rekordzie założyłem boczne schodki z kabiny prosto do silnika, kontrolkę obrotów wentylatora oraz elektroniczny pomiar powierzchni pola omłóconego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinJvD    6

pewnie na polosiach licznik metrow potem to elektronicznie mnozy przez szerokosc hedera i jest pomiar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

A po co JD? Jeśli u ciebie wszystko jest możliwe zaaplikuj swojej maszynie polski silnik 6CT107-3, z mocowaniami nie będzie problemu, a będziesz rozkoszował się mocą 152 kW, zostaje tylko pytanie PO CO?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinJvD    6

myslałem o tym silniku ale to jeszcze nie to.jd już bardzo dobrze znam.mam w kombajnach i ciagniku i nie mam zastrzezen a andoria jednak troche za slaba.

 

Po co? alby zwiekszyć wydajnosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PABLO555    12

I tak niezwiększy to wydajnośći .Ja mam zwykły silnik i w pszenicy przy plonie około 7ton ,zaczyna gubić ziarno ,tak że większa jednostka napędowa tego nie zmieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    30

A jaka będzie różnica w cenie obsługi tego silnika od jd i oryginalnego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcis123    3

mi się wydaje że zmiany przydają się w mpdernizacji tych dość starych maszyn i dlatego powstał nowy bizon na bazie new hollanda tc 54. :D :D :) :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelek32    0

wg mnie oryginalny silnik w bizonie jest wystarczający do tego sprzętu.

w naszym Z056 po 1300 mth nic nie było w silniku ruszane i wszystko jest jak należy.

lepiej coś pokombinować, żeby lepiej czyścił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja zalożyłem lodówkę,zasilam ją przez przetwornicę24/12 i dużo się nie narobilem, ale efekt piorunujący.Cały dzień PIWO mam zimne ,a przedtem po południu musiałem pić ciepłe,a jak wiadomo takowe nie służy. :D

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    78

Nie wiem jak ludzie bedą patrzeć na takiego przerobionego Bizonka, jedni by woleli orginał...A cena tak 70 tys. napewno bo sporo w niego włożyleś kasy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    78

70 tys. zwykłe, aż nie kosztują może zależy od części Polski, sąsiad kupił eksportówke za 70 tys. w super stanie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinJvD    6

okazja.i nie ma co porownywac exportowej wersji bo sie chowa na calej lini.i chodzą po tyle wystarczy w ogloszenia wejsc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zo58    0

Witam. Moim zdaniem ten rekord jest warty ok. 120tys zł zaznaczam że jest on w świetnym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek99    27

ja w bizonie ZO-56 mam rozkladana hydraulicznie rure , wiatrak zalozyony z boku dla dodatkowego czyszczenia chlodnicy dodatkowe oswietlenie i inne pierdoly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×