Polecane posty

padre1989    13

witam, po wczorajszym kuligu massey stanął . caly czas pali bezpiecznik od zegarów i zmiennika. podjedzie sie ze 100 metrów i pali caly czas wiązki przejrzałem nic nie widac żadnych przetarć. zastanawia mnie czy wilgoć mogła by wpłynąć na to . jesli miał ktoś podobny temat lub ma pomysł na usunięcie awarii zapraszam do dyskusji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Jeśli masz schemat elektryczny jeszcze raz sprawdź, czy wspomniany bezpiecznik jest tylko od zegarów, czy jeszcze coś jest podpięte doń. Może to coś innego robi zwarcie. Czy zakładasz bezpiecznik o odpowiednim prądzie, taki był oryginalnie?

 

Chcesz rozwiązać problem, czy dyskutować? :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

dyskutujac rozwiazac problem. schematu zadnego nie mam od instalacji . bezpiecznik siedzial 10a popalilem wszystkie to teraz 15 zalozylem . dany bezpiecznik jest od zegarów i od zmiennika jazdy czyli jak bezpiecznik walnie to nie mam biegów bo manetka nie dziala

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Dyskutując merytorycznie może coś zyskasz, ale wątpię, bo wcześniej lub później dyskusja schodzi na dalszy plan, gdy górę przejmują uczucia, wybujała duma, brak podstawowych wiadomości, niezdolność do merytorycznej dyskusji, itd...

Spróbuj założyć bezpiecznik, ale wcześniej rozłącz kabel idący do zmiennika, może to on robi zwarcie.

Jeszcze lepiej, gdybyś umiał posługiwać się miernikiem i pomierzyć układ.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

bezpiecznik pali tylko podczas jazdy . gdy dzwignie z prawej strony ustawie na luz a na zmienniku dam np do przodu to moze chodzic caly dzien. a z garazu wyjade 100 metrow i koniec. miernikiem mierzylem wszedzie wychodzi 12.20v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Jeszcze jedno pytanie: czy ruszanie na przemian zmiennikiem przód-tył nie spali bezpiecznika? Jeśli tak, to trzeba szukać przyczyny w desce rozdzielczej.

Pytałem o mierzenie, ale bardziej chodziło o pomiar oporności.

Jeśli chodzi o wynik pomiaru napięcia to jest za niskie. W grę wchodzi słaby akumulator lub upływ prądu poprzez tzw. "pożeracz prądu". Może się to dziać zarówno na postoju, jak i podczas jazdy.

Przyczyna awarii może leżeć także po stronie słabej izolacji, któregoś z przewodów.

 

Odłącz klemy z akumulatora i zmierz na nim napięcie. Nie może być niższe niż 12,5 V. Taki akumulator nadaje się do podładowania lub wymiany.

Lepiej żeby zabrał się za to elektryk samochodowy, który sprawdzi spadki napięć.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Więc manetka rewersu jest ok. Skoro na luzie i załączonej jeździe do przodu nic się nie dziej. Może problem z czujnikiem prędkości i jego okablowaniem. Ewentualnie problem z czujnikami przy lewarku lub kablami. Trzeba zaprosić elektryka. Tylko nie wiem czy każdy samochodowy się podejmie. Ewentualnie spróbuj pojechać z wypiętym licznikiem. Odłącz wiązkę. Zakładanie większego bezpiecznika to głupi sposób. Można narobić większych szkód. Nie miga ci żadna kontrolka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Japierdolim
      Witam. Jestem nowy na forum. Bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość jeśli coś źle zrobiłem. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Massey 4235 1997r i zauważyłem problem z deska rozdzielczą a właściwie to z kontrolkami , wskaźnikiem paliwa i obrotomierzem. Wszystkie kontrolki zapalają się podczas pierwszego odpalania ciągnika, wskaźnik paliwa itd, obrotomierz wskazuje err. Wszystko działa do czasu zgaszenia ciągnika, po zgaszeniu i uruchomieniu ponownym nagle przestają działać dosłownie wszystko (ciemność na desce rozdzielczej). Proszę o jakieś porady od czego zacząć.
    • Przez ZenekBezSpodenek
      Hej, mam problem z ehr, podnośnik czasami działa, czasami nie - po prostu przerywa. Jak nie działa to kontrolki wskazują na błąd 2-4. Jak działa to żaden kod błędu nie miga.

      Sprawdzałem akumulator, alternator, ale wszystko zdrowe. Więcej nie chciałem grzebać, bo naczytałem się że często problem jest błahy. Być może jest to łatwe do rozwiązania i ktoś tak miał? Jakieś podpowiedzi?
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam takie pytanie czy dai się zmienić prędkość podnoszenia i opuszczania podnośnika w MF 
      Na panelu niema takiego pokrętła więc pytam bo wiem ze w seri 30 dało się to robić 
    • Przez Turbo4011
      Witam. Mam Fergusona 4345 i wyskakuje mi czerwona kontrolka z dwoma zebatkami. Mruga 7-2 .jak wcisne sprzęgło to przestanie i jak wyłącze rewersem to też. I po chwili zaczne znowu mrugać
    • Przez PanPaweł21
      Witam wie ktoś może ile oznacza jedna kreska na tym wskaźniku?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj