Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
padre1989    10

witam, po wczorajszym kuligu massey stanął . caly czas pali bezpiecznik od zegarów i zmiennika. podjedzie sie ze 100 metrów i pali caly czas wiązki przejrzałem nic nie widac żadnych przetarć. zastanawia mnie czy wilgoć mogła by wpłynąć na to . jesli miał ktoś podobny temat lub ma pomysł na usunięcie awarii zapraszam do dyskusji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Jeśli masz schemat elektryczny jeszcze raz sprawdź, czy wspomniany bezpiecznik jest tylko od zegarów, czy jeszcze coś jest podpięte doń. Może to coś innego robi zwarcie. Czy zakładasz bezpiecznik o odpowiednim prądzie, taki był oryginalnie?

 

Chcesz rozwiązać problem, czy dyskutować? :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    10

dyskutujac rozwiazac problem. schematu zadnego nie mam od instalacji . bezpiecznik siedzial 10a popalilem wszystkie to teraz 15 zalozylem . dany bezpiecznik jest od zegarów i od zmiennika jazdy czyli jak bezpiecznik walnie to nie mam biegów bo manetka nie dziala

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AlaCapone    5003

Dyskutując merytorycznie może coś zyskasz, ale wątpię, bo wcześniej lub później dyskusja schodzi na dalszy plan, gdy górę przejmują uczucia, wybujała duma, brak podstawowych wiadomości, niezdolność do merytorycznej dyskusji, itd...

Spróbuj założyć bezpiecznik, ale wcześniej rozłącz kabel idący do zmiennika, może to on robi zwarcie.

Jeszcze lepiej, gdybyś umiał posługiwać się miernikiem i pomierzyć układ.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    10

bezpiecznik pali tylko podczas jazdy . gdy dzwignie z prawej strony ustawie na luz a na zmienniku dam np do przodu to moze chodzic caly dzien. a z garazu wyjade 100 metrow i koniec. miernikiem mierzylem wszedzie wychodzi 12.20v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Jeszcze jedno pytanie: czy ruszanie na przemian zmiennikiem przód-tył nie spali bezpiecznika? Jeśli tak, to trzeba szukać przyczyny w desce rozdzielczej.

Pytałem o mierzenie, ale bardziej chodziło o pomiar oporności.

Jeśli chodzi o wynik pomiaru napięcia to jest za niskie. W grę wchodzi słaby akumulator lub upływ prądu poprzez tzw. "pożeracz prądu". Może się to dziać zarówno na postoju, jak i podczas jazdy.

Przyczyna awarii może leżeć także po stronie słabej izolacji, któregoś z przewodów.

 

Odłącz klemy z akumulatora i zmierz na nim napięcie. Nie może być niższe niż 12,5 V. Taki akumulator nadaje się do podładowania lub wymiany.

Lepiej żeby zabrał się za to elektryk samochodowy, który sprawdzi spadki napięć.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Więc manetka rewersu jest ok. Skoro na luzie i załączonej jeździe do przodu nic się nie dziej. Może problem z czujnikiem prędkości i jego okablowaniem. Ewentualnie problem z czujnikami przy lewarku lub kablami. Trzeba zaprosić elektryka. Tylko nie wiem czy każdy samochodowy się podejmie. Ewentualnie spróbuj pojechać z wypiętym licznikiem. Odłącz wiązkę. Zakładanie większego bezpiecznika to głupi sposób. Można narobić większych szkód. Nie miga ci żadna kontrolka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez JANCZAK1176
      Witam jest sprawa ? potrzebna instrukcja obsługi ciągnika MF 7485 podzieli się ktoś ,nawet odpłatne lub na zamianę ,szykuje się jazda testowa 
    • Przez witch
      WItam mam problem iż  kupiłem ostatnio pług lemken variopal, na początku nie chciał obrócić  po kilku próbach obracał , a teraz obraca do połowy i sie wraca,. Zauwazyłem ,że z tyłu 2 węże które ida do rozdzielacza na zdj niżej ten prosty robi w nim ciśnienie i slychać jakby się elektrozawór zaciął ten z lewej strony nad kołem. Kiedyś jak zaciął mi się podnośnik robiło cisnienie we 2 wężach  i ruszyłem go awaryjnie to wtedy elektrozawór sie odciął, próbowałem teraz  dzwiga i opuszcza  lecz dalej pcha przez 1 węża olej. Wrzucam zdj i fimlik.
      Jak się dobrze słuchacie to słychać elekrozawór jak chodzi ciągnik spadł z  900 obrotów na 800-850.
       

       
       


    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez DominikPocisk
      Witam, wszystkich użytkowników serii 6200. Czy ktoś może potrafi skalibrować rewers i sprzęgło? poczytałem na forum trochę tematów lecz nic konkretnego nie znalazłem.
      Ciągnik mam kilka miesięcy a sprawa wygląda tak ze jak włączę do przodu, to czuć delikatne szarpnięcie, a następnie ciągnik łagodnie ruszy, przy włączaniu do tyłu od razu delikatnie rusza posiadam MF 6280.
       
      Czym może być spowodowane szarpniecie przy ruszaniu w przód? czyżby wymagał kalibracji a może już skrzynia jest częściowo wyeksploatowana?
    • Przez pulek227
      Witam.
      Mam problem z odnośnikiem w Mf6480
      Podniósł pług a teraz nie idzie to w żaden sposób opuścić. Na panelu pokazuje niby kontrolną w dół że opuszcza Ale podnosnik ani drgnie. Na blotnikach przyciskami też nie reaguje
      Próbowałem też pod ciągnikiem awaryjnie alektrozaworami opuścić
      Ale na sadzonym ciągniki te przyciski z gumkami się wciskają na obu elektrozaworach A gdy ciągnik zapalony to jeden się wciska a drugi nie da rady a pług jak był w powietrzu tak jest. 
      Może ktoś pomóc w tej sprawie
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.