Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
padre1989    13

witam, po wczorajszym kuligu massey stanął . caly czas pali bezpiecznik od zegarów i zmiennika. podjedzie sie ze 100 metrów i pali caly czas wiązki przejrzałem nic nie widac żadnych przetarć. zastanawia mnie czy wilgoć mogła by wpłynąć na to . jesli miał ktoś podobny temat lub ma pomysł na usunięcie awarii zapraszam do dyskusji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Jeśli masz schemat elektryczny jeszcze raz sprawdź, czy wspomniany bezpiecznik jest tylko od zegarów, czy jeszcze coś jest podpięte doń. Może to coś innego robi zwarcie. Czy zakładasz bezpiecznik o odpowiednim prądzie, taki był oryginalnie?

 

Chcesz rozwiązać problem, czy dyskutować? :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

dyskutujac rozwiazac problem. schematu zadnego nie mam od instalacji . bezpiecznik siedzial 10a popalilem wszystkie to teraz 15 zalozylem . dany bezpiecznik jest od zegarów i od zmiennika jazdy czyli jak bezpiecznik walnie to nie mam biegów bo manetka nie dziala

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Dyskutując merytorycznie może coś zyskasz, ale wątpię, bo wcześniej lub później dyskusja schodzi na dalszy plan, gdy górę przejmują uczucia, wybujała duma, brak podstawowych wiadomości, niezdolność do merytorycznej dyskusji, itd...

Spróbuj założyć bezpiecznik, ale wcześniej rozłącz kabel idący do zmiennika, może to on robi zwarcie.

Jeszcze lepiej, gdybyś umiał posługiwać się miernikiem i pomierzyć układ.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

bezpiecznik pali tylko podczas jazdy . gdy dzwignie z prawej strony ustawie na luz a na zmienniku dam np do przodu to moze chodzic caly dzien. a z garazu wyjade 100 metrow i koniec. miernikiem mierzylem wszedzie wychodzi 12.20v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Jeszcze jedno pytanie: czy ruszanie na przemian zmiennikiem przód-tył nie spali bezpiecznika? Jeśli tak, to trzeba szukać przyczyny w desce rozdzielczej.

Pytałem o mierzenie, ale bardziej chodziło o pomiar oporności.

Jeśli chodzi o wynik pomiaru napięcia to jest za niskie. W grę wchodzi słaby akumulator lub upływ prądu poprzez tzw. "pożeracz prądu". Może się to dziać zarówno na postoju, jak i podczas jazdy.

Przyczyna awarii może leżeć także po stronie słabej izolacji, któregoś z przewodów.

 

Odłącz klemy z akumulatora i zmierz na nim napięcie. Nie może być niższe niż 12,5 V. Taki akumulator nadaje się do podładowania lub wymiany.

Lepiej żeby zabrał się za to elektryk samochodowy, który sprawdzi spadki napięć.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Więc manetka rewersu jest ok. Skoro na luzie i załączonej jeździe do przodu nic się nie dziej. Może problem z czujnikiem prędkości i jego okablowaniem. Ewentualnie problem z czujnikami przy lewarku lub kablami. Trzeba zaprosić elektryka. Tylko nie wiem czy każdy samochodowy się podejmie. Ewentualnie spróbuj pojechać z wypiętym licznikiem. Odłącz wiązkę. Zakładanie większego bezpiecznika to głupi sposób. Można narobić większych szkód. Nie miga ci żadna kontrolka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lesio321123
      Witam po postoju odpaliłem ciągnik na drugi dzień i zaczął wyciekać spieniony olej przekładniowy hydrauliczny pomiędzy silnikiem i skrzynia ktoś wie co mogło się nagle stać ?


    • Gość
      Przez Gość
      Mam problem w MF 6475 dynashift wyrzuca mi 1 i 2 bieg i często wyskakują pod obciążeniem co to może być za przyczyną ? 
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam problem 
      Zakupiłem już jakiś czas temu MF 6290 i było wszystko w porządku
      Ciągnik od razu nie odpalał za pierwszym ale nie było tragedii 
      W 2 tygodnie temu miałem nim wyjazd i jechałem na pusto bez niczego zauważyłem że jest on bardzo mułowaty i na 4 bardzo powoli się zbiera i nie dymi 
      Tego samego dnia gdy dojechałem na miejsce i chciałem po 1 godzinie odpalić ciągnik nie dało się 
      Musiałem podpapowac pompka paliwa i dopiero tego samego dnia po powrocie stwierdziłem że wymienię oleje i wszystkie filtry 
      Po wymianie i popompowaniu pompka że paliwo wylało się z filtrow odpaliłem ciągnik i zapalił od strzała( dodam że akumulatory nie są zbyt dobre a w tedy długo się ładowal i pewnie to dlatego)(oraz nie odpowietrzalem pompy paliwa)
      Teraz po czasie chciałem nim wyjechać stał około tygodnia bez ruszania i popompowalem trochę pompka i jakoś odpalił pochodził 5 min zgasiłem go i po jakiś 20 min chciałem go odpalić spowrotem i odpalił z wielkim problem bardzo długo kręcił i nie mógł załapać 
      Myślę że nie był to problem z akumulatorem
      Więc dlatego pytam co może być przyczyną 
      Czy paliwo się gdizes cofa?
      Czy coś z pompą jest nie tak?
      Dziękuję za wszelką pomoc 
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
      Proszę o podpowiedź gdzie są zlokalizowane filtry hydrauliki w tym ciagniku?
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj