jack80

problem z odpaleniem zetor 16145

Polecane posty

jack80    19

witam wszystkich użytkowników tego forum :) .Mam problem z odpalaniem zetora 16145.Sprowadzony jest ze slowacji niby silnik po kapitalnym remoncie ,lecz cięzko odpala.Miał juz sprawdzaną pompę ,lecz dalej ciężko pali i jak jest zimny to falują obroty tak pow 500 obr.potem problem znika i chodzi jak w zegarku .Denerwuje mnie to cięzkie odpalanie być może wtryski są przyczyną.                                    jakie powinny być wtryski bo czytałem gdzieś ,że sa 4i5otworowe i jakie powinny mieć ustawione ciśnienie .Jestem nowym użytkownikiem tej marki i nie bardzo wiem od czego tu zacząć .

Dodam że w pompie wymienione zostały sekcje i czy to może wina regulatora obrotów .

Z góry dziękuje za kazdą pomoc!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    63

zapłon pompy ustawiony? do niego wtryski 5 otworkowe i ciśnienie 185 atmosfer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

dzięki kolego za podpowiedż :) no zapłonu nie sprawdzałem ,jak mogę sprawdzić ustawienie początkowego kąta wtrysku ,gdzie są znaki i gdzie szukac ich.Myśle jeszcze raz sprawdzić pompę u innego pompiarza bo nie pokoi mnie to falowanie,kiedyś miałem podobny problem w c 385 aż pewnego dnia się zacieła pompa i wszedł na obroty maks i był problem zgasić go i trzeba było odciąc dopływ paliwa.

jak się sprawują  marki ursus i zetor 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Kiepska pompa do wymiany. Ten silnik przy -15 zapala bez problemu ale musisz kupić nową pompę. Prawie gwarantowane że ci jej nie naprawią. Białystok, Zambrów i tak na zmianę i ciągnik nie odpalał. Po zakupie nowej problem zniknął. Teraz jest moc nie dymi i małooooo pali. A tak pracuje https://www.youtube.com/watch?v=aE0o9-AC2nc   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    63

na kole zamachowym masz znaki po prawej stronie silnika w misce olejowej jest otwór tam powinna być wkrecona śruba z ok 5 cm kółkiem pierwszy punkt na kole to początek tłoczenia A drugi GMP jeżeli zabraknie ci regulacji to wymień zembatke na pompie falujace obroty też mogą byc spowodowane złym ustawieniem wtrysku

 

Edytowano przez BUSTED

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Pewnie nowa była by najlepszym rozwiązaniem, ale spróbuj u pompirza żeby ci dał dawkę startową większą bo pewnie przy odpalaniu nie za dymi tak myślę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

serdeczne dzięki za podpowiedzi,będę miał chwilę to sprawdzę kąt wtrysku teraz juz wiem gdzie szukać,sprawdzę wtryski a jeśli nie pomoże to kupię nową pompę w krasnystawie znalazłem nowe pompy ,kawałek drogi ode mnie ale da się radę


no sprawdzę pompę jeszcze koło buska-zdroju tam jest dobry pompiarz podobno ,robił pompę koledze do 1222 i teraz pali jak marzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HAKER    4

jezeli ciezko pali a pozniej chodzi jak w zegarku to paliwo schodzi i masz gdzies nieszczelnosc w ukladzie paliwowym .
no chyba ze on ma gorny bak paliwa to paliwo nie zejdzie i nie w tym problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

no posiada 2 baki ,i nawet jeśli pełne to jest tak samo z odpaleniem

 


Kiepska pompa do wymiany. Ten silnik przy -15 zapala bez problemu ale musisz kupić nową pompę. Prawie gwarantowane że ci jej nie naprawią. Białystok, Zambrów i tak na zmianę i ciągnik nie odpalał. Po zakupie nowej problem zniknął. Teraz jest moc nie dymi i małooooo pali. A tak pracuje https://www.youtube.com/watch?v=aE0o9-AC2nc   

pięknie śmiga ,dymka prawie nie widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj