News
klk16

Case JX 90 -Nie odpala po letnim paliwie w zime

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
klk16    0

Witam, mój problem wynika z tego iż w moim case jx 90 nie chce zaciągnąć paliwa w czasie mrozów odpaliłem go niestety na letnim paliwie co skutkowało białym osadem w filtrze odbiegającego od baku. Po wyczyszczeniu filtra paliwa oraz odstojnika próbowałem podpąpować lecz nie dało to żadnego rezultatu przedmuchałem cały układ sprężarką i paliwo wręcz tryskało po ponownej próbie podpąpowania nic nie dało efektu co zrobić proszę o rade 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

klk16    0

.Czyli tak u mnie już jest odwilż w moich terenach dziś plus 1. A filtry są 2 z tego co mi wiadomo jeden wstępny plastikowy a drugi metalowy główny może jest to wina pompki że nie chce zassać ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

widzę że pompka paliwa podobna do mf to w niej jest sitko z malutkimi otworkami i jak był syf i troszkę lodu i nie poda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klk16    0

tylko wszystko jest wyczyszczone bo był lód i wszędzie paliwo dociera bo próbowałem sprężarką przedmuchać nawet przez filter i ropy trochę uciekło górą przez odpowietrznik po prostu nie chce  zaciągnąć paliwa ta pompka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

zalej ją od góry przez butelkę w wężyk jak zasie to włóż przewód od zbiornika miałem to w mf też nie chciał zassać jak się zapowietrzył i przez butelkę w krutki wężyk zalewałem to winna pompki bo nie ciągnie tak jak powinna 2 odpowietrzenia na nowej pompce i to samo jest takie pompki robią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pr00s0p    0

W moim case jx jest podobny problem. Musiałem wyjechać w mróz z garażu na letnim paliwe. Od tej pory traktor nie chce odpalić. Kręci a dymu z komina nawet nie widać. Paliwo w filtrze płynie. Jak odpowietrzam to paliwo normalnie tryska do góry. Jakieś pomysły co sie stało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klk16    0

tak tylko w którym miejscu on się dokładnie znajduje jakaś podpowiedź 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Podnieś machę, szukaj rurek paliwowych przy głowicy, odkręć pierwszą od kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klk16    0

Wszystkie wtryski odkręciłem od początku 0 paliwa próbowałem je podpąpować pompką ale nic z tego zatrzymało się na poziomie filtra paliwa a po odkręceniu śruby odpowietrzającej część ropy wyleciała musi więc  to być problem pomiędzy filtrem paliwa a wtryskami 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    4

0 paliwa jak kręci rozrusznik jak napompujesz pompkom do stanu to pompka przestaje pompować zakręć rozrusznikiem i pełny gaz w podłoge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez qwerty123
      Witam.
      Mam problem w swoim jx, walnęło coś na sprzęgle.Nie mogę odpalić bo pedał cały wpada, próbowałem linkę naciągnąć ale skończyła się regulacja, pedał dalej zapadnięty.Nie odbija w ogóle ta dzwigienka do której przymocowana jest linka.Czy to może być docisk?Da się jakoś odpalić i ew. zmieniać biegi na zgaszonym by dojechać pod dach? 
      Dodam tylko że wcześniej już wiedziałem że sprzęgło do wymiany bo miałem zgrzyt podczas manewrowania rewersem do przodu(ciągnik musiał stać w miejscu bo zgrzytało) do tyłu działało w miarę normalnie.
    • Przez Damianek94
      Witam. W moim Case Puma 160 wyświetla się komunikat o konieczności przeprowadzenia „light service” i „heavy service”. 
      Przytrzymywanie przycisku „książka&klucz” nic nie pomaga.
      Ma ktoś jakiś sposób na to?
      Pozdrawiam 
       
    • Przez mjurgonski
      Witam . Mam problem z case mx 100c , gdy go odpale i chce ruszyć włączając rewers  do porzodu zapala sie pomarańczowa kontrolka N i wtedy juz nawet do tylu nie chce jechać, jednak gdy go ponownie odpale i włączenie rewers  na tył to do tylu jedzie . Jaka może być przyczyna?  
    • Przez sunday
      Witam mam takie pytanie czy w CASE MX 135 jest to normalnie, że WOM na wolnych obrotach włącza się i po chwili sam się wyłącza, po dodaniu nawet minimalnie gazu wszystko działa jak należy. Pytam z czystej ciekawości bo w pracy to  nie przeszkadza
    • Przez razorM31
      Witam
      Mam problem, mianowicie nie działa mi podnośnik w ciągniku Case 5120, nie reaguje na żadne polecenia, kontrolka non stop mruga na pomarańczowo. Jaka może być przyczyna?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.