Skocz do zawartości
klk16

Case JX 90 -Nie odpala po letnim paliwie w zime

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
klk16    0

Witam, mój problem wynika z tego iż w moim case jx 90 nie chce zaciągnąć paliwa w czasie mrozów odpaliłem go niestety na letnim paliwie co skutkowało białym osadem w filtrze odbiegającego od baku. Po wyczyszczeniu filtra paliwa oraz odstojnika próbowałem podpąpować lecz nie dało to żadnego rezultatu przedmuchałem cały układ sprężarką i paliwo wręcz tryskało po ponownej próbie podpąpowania nic nie dało efektu co zrobić proszę o rade 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

klk16    0

.Czyli tak u mnie już jest odwilż w moich terenach dziś plus 1. A filtry są 2 z tego co mi wiadomo jeden wstępny plastikowy a drugi metalowy główny może jest to wina pompki że nie chce zassać ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

widzę że pompka paliwa podobna do mf to w niej jest sitko z malutkimi otworkami i jak był syf i troszkę lodu i nie poda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klk16    0

tylko wszystko jest wyczyszczone bo był lód i wszędzie paliwo dociera bo próbowałem sprężarką przedmuchać nawet przez filter i ropy trochę uciekło górą przez odpowietrznik po prostu nie chce  zaciągnąć paliwa ta pompka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

zalej ją od góry przez butelkę w wężyk jak zasie to włóż przewód od zbiornika miałem to w mf też nie chciał zassać jak się zapowietrzył i przez butelkę w krutki wężyk zalewałem to winna pompki bo nie ciągnie tak jak powinna 2 odpowietrzenia na nowej pompce i to samo jest takie pompki robią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    398

jak tylko silnik złapie dodatnią temp.to pewnie zapali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pr00s0p    0

W moim case jx jest podobny problem. Musiałem wyjechać w mróz z garażu na letnim paliwe. Od tej pory traktor nie chce odpalić. Kręci a dymu z komina nawet nie widać. Paliwo w filtrze płynie. Jak odpowietrzam to paliwo normalnie tryska do góry. Jakieś pomysły co sie stało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    3

ja tak miałem i był zapowietrzony odkręć przewody przy wtryskiwaczach i zastartuj chwile i dokręć i powinien odpalić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klk16    0

tak tylko w którym miejscu on się dokładnie znajduje jakaś podpowiedź 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Podnieś machę, szukaj rurek paliwowych przy głowicy, odkręć pierwszą od kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klk16    0

Wszystkie wtryski odkręciłem od początku 0 paliwa próbowałem je podpąpować pompką ale nic z tego zatrzymało się na poziomie filtra paliwa a po odkręceniu śruby odpowietrzającej część ropy wyleciała musi więc  to być problem pomiędzy filtrem paliwa a wtryskami 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    3

0 paliwa jak kręci rozrusznik jak napompujesz pompkom do stanu to pompka przestaje pompować zakręć rozrusznikiem i pełny gaz w podłoge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×