Skocz do zawartości
News
klk16

Case JX 90 -Nie odpala po letnim paliwie w zime

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
klk16    0

Witam, mój problem wynika z tego iż w moim case jx 90 nie chce zaciągnąć paliwa w czasie mrozów odpaliłem go niestety na letnim paliwie co skutkowało białym osadem w filtrze odbiegającego od baku. Po wyczyszczeniu filtra paliwa oraz odstojnika próbowałem podpąpować lecz nie dało to żadnego rezultatu przedmuchałem cały układ sprężarką i paliwo wręcz tryskało po ponownej próbie podpąpowania nic nie dało efektu co zrobić proszę o rade 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

klk16    0

.Czyli tak u mnie już jest odwilż w moich terenach dziś plus 1. A filtry są 2 z tego co mi wiadomo jeden wstępny plastikowy a drugi metalowy główny może jest to wina pompki że nie chce zassać ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

widzę że pompka paliwa podobna do mf to w niej jest sitko z malutkimi otworkami i jak był syf i troszkę lodu i nie poda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klk16    0

tylko wszystko jest wyczyszczone bo był lód i wszędzie paliwo dociera bo próbowałem sprężarką przedmuchać nawet przez filter i ropy trochę uciekło górą przez odpowietrznik po prostu nie chce  zaciągnąć paliwa ta pompka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

zalej ją od góry przez butelkę w wężyk jak zasie to włóż przewód od zbiornika miałem to w mf też nie chciał zassać jak się zapowietrzył i przez butelkę w krutki wężyk zalewałem to winna pompki bo nie ciągnie tak jak powinna 2 odpowietrzenia na nowej pompce i to samo jest takie pompki robią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pr00s0p    0

W moim case jx jest podobny problem. Musiałem wyjechać w mróz z garażu na letnim paliwe. Od tej pory traktor nie chce odpalić. Kręci a dymu z komina nawet nie widać. Paliwo w filtrze płynie. Jak odpowietrzam to paliwo normalnie tryska do góry. Jakieś pomysły co sie stało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klk16    0

tak tylko w którym miejscu on się dokładnie znajduje jakaś podpowiedź 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Podnieś machę, szukaj rurek paliwowych przy głowicy, odkręć pierwszą od kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klk16    0

Wszystkie wtryski odkręciłem od początku 0 paliwa próbowałem je podpąpować pompką ale nic z tego zatrzymało się na poziomie filtra paliwa a po odkręceniu śruby odpowietrzającej część ropy wyleciała musi więc  to być problem pomiędzy filtrem paliwa a wtryskami 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    3

0 paliwa jak kręci rozrusznik jak napompujesz pompkom do stanu to pompka przestaje pompować zakręć rozrusznikiem i pełny gaz w podłoge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez dawid464
      Witam mam problem z casem przy jeździe gdy skręcę przestaje jechać, po wciśnięciu sprzęgła jedzie dalej, wymieniłem olej i filtry w skrzyni, ciśnienie na wyjściach hydraulicznych 190bar , co może być przyczyną tego zjawiska?
    • Przez daniel1wisniewski
      Witam wszystkich
      Dwa lata temu zakupilem od posrednika ciagnik rolniczy Case mx120 z 1999 roku sprowadzony z kompletem dokumentow.
      Po 2 latach na przegladzie diagnosta stwierdzil niekompletny nr VIN.  Jest w dowodzie wpisane 10 znakow tak jak bylo na dowodzie zagranicznym.
      Na ramie jest natomiast 17 znakow. Pietwsze 7 znakow nie widnieje w dowodzie rej.
      Czy konieczna jest interwencja rzrczoznawcy i wymiana dowodu? Czy moze 10 cyfrowy VIN jest zupelnie normalny.
      Prosze o pilna pomoc.
      Pozdtawiam
    • Przez Piotrek2510
      Witam mam problem z miniładowarka case 1825b o napędzie hydrostatycznym. Ładowarka szarpie podczas jazdy. Silniki hydrauliczne sprawdzone w firmie zajmująca się regeneracją i są okej, w jednym z zaworów hydraulicznych znalazłem opiłki żelaza. Po rozgrzaniu hydrauliki pali się kontrolka oznaczająca słabe ciśnienie w skrzyni. Co mogło zostać uszkodzone?
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.