grzybu19

Belarus 820-brak mocy na niskich obrotach

Polecane posty

grzybu19    4

Witam, traktor nie ma mocy na niskich obrotach (praktycznie można powiedzieć ze nie da się ruszyć na 800 obrotach na 3 zajaczku na prostej drodze bo traktor zgasnie ), belarus też nie zapali czy to ciepły czy zimny bez wcisniecia pedału gazu do oporu. Czy wie ktoś co to może byc, dodam jeszcze ze końcówki na pewno nie leją bo traktor nie kopci na czarno i są oryginalne wuzetemowskie wymieniane niedawno, kąt wtrysku dobrze ustawiony, czy to może być coś z pompą wtryskowa?
Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Najpierw sprawdź układ paliwowy pod kątem czystości i przepustowości, czyli czystość filtrów, pompy zasilającej, kranika oraz drożność przewodów, jak i całego układu paliwowego wraz z korkiem wlewowym, który musi zasysać powietrze wraz z ubywającym paliwem. W razie konieczności przeczyść, przedmuchaj lub wymień (filtry).

Jeśli to nie pomoże wina może leżeć po stronie pompy wtryskowej.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

takie objawy wskazują na pompę wtryskową. a to stało się nagle czy z biegiem czasu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2650

Też celowalbym pompę u mnie w 30 nie mal takie same objawy jak zapali to dopiero po chwili łapie obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dsz    8

Najprościej i najtaniej sprawdz uuklad paliwowy czy jest drozny i filtr zaluz sobie przezroczysty przewód paliwowy do pompy i obserwoj jak idzie paliwo. Ja mialem syf w zbiornikach i blokowalo przeplyw a na wolnych obrotach to gasł sprawdz to w pierwszej kolejnosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzybu19    4

dzięki za pomoc zrobię tak jak mowicie, iron problem zaczął się około roku temu na początku to nie przeszkadzało ale teraz jest naprawdę źle, jak się zagrzeje np przy orce i podnoszę plug bez gazu to traktor potrafi zgasnac, a znacie jakiegoś dobrego pompiarza z małopolski do którego mógłbym zawieźć pompę do sprawdzenia , z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj