News
grzybu19

Belarus 820-brak mocy na niskich obrotach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
grzybu19    0

Witam, traktor nie ma mocy na niskich obrotach (praktycznie można powiedzieć ze nie da się ruszyć na 800 obrotach na 3 zajaczku na prostej drodze bo traktor zgasnie ), belarus też nie zapali czy to ciepły czy zimny bez wcisniecia pedału gazu do oporu. Czy wie ktoś co to może byc, dodam jeszcze ze końcówki na pewno nie leją bo traktor nie kopci na czarno i są oryginalne wuzetemowskie wymieniane niedawno, kąt wtrysku dobrze ustawiony, czy to może być coś z pompą wtryskowa?
Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Najpierw sprawdź układ paliwowy pod kątem czystości i przepustowości, czyli czystość filtrów, pompy zasilającej, kranika oraz drożność przewodów, jak i całego układu paliwowego wraz z korkiem wlewowym, który musi zasysać powietrze wraz z ubywającym paliwem. W razie konieczności przeczyść, przedmuchaj lub wymień (filtry).

Jeśli to nie pomoże wina może leżeć po stronie pompy wtryskowej.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    812

takie objawy wskazują na pompę wtryskową. a to stało się nagle czy z biegiem czasu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jonek98    1446

Też celowalbym pompę u mnie w 30 nie mal takie same objawy jak zapali to dopiero po chwili łapie obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dsz    8

Najprościej i najtaniej sprawdz uuklad paliwowy czy jest drozny i filtr zaluz sobie przezroczysty przewód paliwowy do pompy i obserwoj jak idzie paliwo. Ja mialem syf w zbiornikach i blokowalo przeplyw a na wolnych obrotach to gasł sprawdz to w pierwszej kolejnosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzybu19    0

dzięki za pomoc zrobię tak jak mowicie, iron problem zaczął się około roku temu na początku to nie przeszkadzało ale teraz jest naprawdę źle, jak się zagrzeje np przy orce i podnoszę plug bez gazu to traktor potrafi zgasnac, a znacie jakiegoś dobrego pompiarza z małopolski do którego mógłbym zawieźć pompę do sprawdzenia , z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez BeniaminGrodek
      witam powoli  do przodu z turem do Mtz   jakie macie szerokosci  widel  w mtz??









    • Przez Delbeta
      Jaki płyn lać do wspomagania, tego zbiornika z przodu ciągnika w belarus 952. 4 ?
    • Przez Matti
      Witam!  Sprawa dotyczy Pronara, ale pisze w dziale Belarus, bo może tutejsi  użytkownicy będą posiadali większą wiedzę. Mam Pronara 82SA z wałkiem WOM na szeroką i wąską taśmę (nr kat 1221-4202010) załączany elektrohydraulicznie. Ma ktoś może wiedzę czy możliwa jest jego wymiana na wałek nowego typ, czyli tarczowy (nr kat 1025-4202010). Z moja analizy katalogów części zmiennych wynika, że tak, ale boję się kupić części w ciemno. Czy w tym nowym typie est jeszcze jakaś regulacja, czy wystarczy podłączyć 2 węże od elektrozaworu do korpusu i będzie działać? Na koniec może najważniejsze pytanie do użytkowników MTZ-ów z wałkiem tarczowym: czy ten wałek jest trwały i niezawodny? 
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
    • Przez GrzywaRM
      Witam
      kupiłem MTZ i mam pytanie czy ten pręt pod skrzynią ze ściętymi  dwoma bokami na zdjęciu jest do zmiany prędkości obrotów wom? 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.