balu11

problem z wałkiem wom mf 3610 chodzi jak betoniarka

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
balu11    0

Cześć wszystkim jestem nowym na tym forum i nie wiem co i jak i z góry dziękuje  ale mam problem z moim mf mianowicie jak włocze wałek wom to chodzi głośno jak betoniarka i nie wiem o co to chodzi i ze tak głośno i parę razy zdarzyło mi się ze zgrzytało i teraz nie wiem czy cos może pływać w oleju czy cos sie posypało  i nie wiem czy patrzyc do mostu czy nie :) z góry dziekuje za odpowiedz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Może padło łożysko na PTO albo jest jakiś problem ze sprzegłęm PTO. bez zajrzenia sie nie obedzie mozesz przed rzkrecaniem sprawdzić czy jest odpowiednie cisnienie na sprzegle PTO i upewnij sie, ze widełki od 540/1000 są napewno dobrze zazębione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

balu11    0

powiem tak po tych zgrzytach co było narazie jest spokój i chodzi troszke ciszej ale nie duzo ja mysle ze cos pływa w oleju i wpada w tryby tylko nie wiem jak to tam w srodku wyglada jak to chodzi bo ja nie mam drugiego biegu w skrzyni  bo podobno brakuje dwóch zembów tak mówił właściciel jak  kupowałem i i nie ma wogole recznego a tak to wszystko smiga  dzieki  za odpowiedz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Nie zastanawiaj się teraz jest odpowiedni czas na taką pracę a nie w żniwa. Po drugie, jeśli rozleciało się łożysko igiełkowe problem trzeba jak najszybciej rozwiązać, bo im wcześniej tym mniejszy koszt naprawy.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balu11    0

dzieki kolego za odpowiedz a  ma moze ktos schemat bo nie mam własnie  pojecia jak  tam jest napedzawny wałek i jak chodza tryby na łożyskach czy jak i jak tam sie najprosciej dostac do tego wałka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balu11    0

tak czym wiecej gazu to głośniej chodzi i nie wiem co robic i jak sie dostac do tego wałka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Niestety czeka Cię sporo roboty. Proponuję spuścić olej ze skrzyni po wcześniejszym rozgrzaniu oleju. To pozwoli Ci znaleźć pozostałości (opiłki, kawałki metalu lub wałeczki łożyska igiełkowego) na dnie tylnego mostu. Radzę zabrać się za to porządnie. Zgrzyty prawdopodobnie pochodzą ze złego zazębiania się trybów ze sobą ze względu na padnięte łożysko wałek dostał niebezpiecznego luzu. Jak się dostać - zdejmujesz całą górną pokrywę tylnego mostu.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balu11    0

czyli prawdopodobnie to łożysko sie rozleciało i przesto tak chodzą pewnie tryby głośno i tak miałem robić 2 bieg bo jest wysypany to zrobię wszystko na raz dzięki koledzy za podpowiedz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Takie pytanie ( seria 61XX ). Obroty 540/1000 zmieniam wajchą na zewnątrz ciągnika - tutaj jest wszystko ok. Obroty ECO mam zmieniane wajchą w kabinie i o ile przy włączeniu zwykłego trybu pracy nic nie zgrzytnie to przy włączeniu ECO,wajcha niby w kabinie już jest tam gdzie powinna to gdy włączam wom to tak jakby do końca nie został tryb właczony i zazgrzyta ale w tym momencie przytrzymam wajchę i przestaje. Wszystko poza tym chodzi ok, jest cicho. Gdy przerzucę wajchę na eco na zgaszonym, odpalę i włączę wom to wchodzi bez zgrzytów. Może linka się wyciągnęła i gdzieś coś się reguluje ?


_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RedPower
      Witam,
      zabrałem się za naprawę skrzyni biegów w mf 3065 ( 32x32) w celu wymiany zużytych synchronizatorów. Rozpołowiłem już traktor i zdjąłem dekiel w komorze w której znajduje się sprzęgło. Co dalej aby dobrać się dalej do skrzyni. Zielony element się cały rusza lecz nie chce wyjść.
      **************
      LINK DO RESZTY ZDJĘĆ: https://photos.app.goo.gl/7c1doGIDZBfkK29Q2
      **************


    • Przez Krzysiek7
      Witam mam problem z MF 3095 przy podnoszeniu tura z ciężarem cały drży i jest takie uczucie jakby się rozłączała pompa ( pompa świeżo wymieniona bo było słabe ciśnienie ) czy to może być związane z komputerem pod kabina ?
    • Przez damianXXL
      Witam. 
      Mf 3060 dymi z odmy. Zaolejona również na wyjsciu. Oleju jest stan miedzy min/max. 
      W czym może być problem? Pierścienie już się kończą czy może zawory? Ciśnienia jeszcze nie badałem.
    • Przez stolarz02
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez K100
      Moze komuś się przyda
       
      1-1.....Nie podłączony jeden z elektrozaworów.
      1-2.....Zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia
      1-3.....Zwarcie w cewce elektrozaworu opuszczania
      1-5.....Problem z przełacznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach
      1-6.....napiecie zasilania za wysokie (pow 18V)
      1-7.....zwarcie w obwodzie 9,5 Voltowym.
      1-8.....problem z przełącznikiem podnoszenia /opuszczania
       
      2-2....problem z czujnikiem pozycji
      2-3....problem z czujnikiem głębokości
      2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości.
      2-7....napiecie zasilania za niskie(poniżej.10V)
       
      3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.)
      3-2...problem z lewym czujnikiem draftu
      3-4...problem z potencjometrem predkosci opuszczania
      3-6...problem z potencjometrem intermixa(ten z gałką na panelu ze skalą od 1 do 6,najbliżej diody samodiagnostyki)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.