Polecane posty

pooch    61

bedzie pasował

 

jak sie zdecydujesz to nie bierz od nich na allegro a wejdź na ich sklep internetowy - bedziesz miał taniej


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dex1988    7

no nie gryzie...o to mi chodziło :)

a konkretniej

a462df912570f5e1m.jpg

Dziękuję

a te podłączenie to wogóle działa? jak tymi wyjściami sterujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dex1988    7

a to że w rozdzielaczy jest 40 l/min a na pompie w 30-tce 20 l/min, to nie robi żadnej różnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

To jeszcze lepiej.Masz większy przepływ, nie będzie się olej grzał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

jak było by odwrotnie to jest powód do zmartwienia tak po prostu nic nie zmienia czy ma 40 czy 100 bo przepłynie tylko 20


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ramzes009    3

Witam. Ostatnio dość przypadkowo stałem się posiadaczem rozdzielacza wywrotu (Chyba- w każdym razie tego na błotnik)... moje pytanie jest następujące. Jak to zamontować w C330 z roku bodajże 76... i czy jest to wogóle wykonalne?

 

Dodam jeszcze że nie jestem pewien czy jest on kompletny, to znaczy wiem napewno że brakuje jednej rurki do gniazda i samegogniazda tylko nie wiem czy czegoś jeszcze nie ma....

 

PS. czy wszystkie c330m miały taki rozdzielacz seryjnie?


"Tylko dwie rzeczy są nieskończone, wszechświat i głupota ludzka... choć mam wątpliwości co do tej pierwszej"
A.Einstein
-------------------------------------
Ursus C360 3P fan.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

przy rozdzielaczu pod siedzeniem masz krótką rurkę musisz ją zdemontować i zamiast niej podłączyć węże do tego rozdzielacza. Ten z góry będzie biegł do zasilania rozdzielacza na błotniku a powrót do przyłącza z boku. Jeżeli to ma służyć tylko do wywrotu to łatwiej jest podłączyć dodatkowy przewód z szybkozłączem (teraz masz tam zaślepkę)do rozdzielacza pod siedzeniem kiprujesz wtedy w środkowej pozycji dźwigni. \przynajmniej błotnik nie jest wtedy upaprany w oleju. A taki rozdzielacz to była opcja <_< zarówno w 330 jak i M.

Czy czegoś nie brakuje w tamtym rozdzielaczu nikt Ci nie powie bez zdjęć naprzykład.

Jak dlamnie ten dodatkowy rozdzielacz ma sens tylko w przypadku gdy będziesz podłączał siłowniki dwu strone itp. jak tylko wywrot to dokup rurkę za 8pln do tego szybkzłącze i po sprawie.


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

dokładnie jak pisze kolega jeżeli planujesz tylko kiprowanie przyczepy to podepnij rurkę do rozdzielacza pod siedzeniem i wyjście będziesz miał nad lewym akumulatorem


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ramzes009    3

Ale ja już mam jedno wyjście z szybko złączem i własnie w środkowym położeniu to działa, jak np. podnoszę aparat w samozbierającej przyczepie...

 

czyli mam rozumieć że jeżeli podepnę d-47 to po podłączeniu pod to złącze pod siedzeniem ma mi podnieść czyli rozwijając tą myśl nie ma sensu montować tego drugiego na błotniku czy tak?

 

ewentualnie do czego by mi się przydał ten drugi rozdzielacz na tym błotniku?


"Tylko dwie rzeczy są nieskończone, wszechświat i głupota ludzka... choć mam wątpliwości co do tej pierwszej"
A.Einstein
-------------------------------------
Ursus C360 3P fan.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

skoro masz wyjście to ten na błotniku może być przydatny tylko do urządzeń w których są siłowniki dwustronnego działania. Jeżeli nie używasz nic takiego to daj sobie spokój z tamtym rozdzielaczem tylko zasyfisz olejem błotnik a pożytku nie będzie.


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ramzes009    3

Dzięki za odpowiedź :D

 

w takim razie narazie dam sobie spokój.


"Tylko dwie rzeczy są nieskończone, wszechświat i głupota ludzka... choć mam wątpliwości co do tej pierwszej"
A.Einstein
-------------------------------------
Ursus C360 3P fan.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz84pl    0

Witam.

Potrzebuję informacji na temat rozdzielacza wywrotu ale podwójnego do C-330M. W chwili obecnej na błotniku zamontowany oryginalny pojedynczy obsługujący siłownik dwustronnego działania, chcę podłączyć jeszcze jeden siłownik podwójnego działania więc potrzebny nowy rozdzielacz, czy ten się nadaje?

Rozdzielacz dwusekcyjny 40l/min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emil355    7

Witam :P mam problem C -330 od niedawna ciągle cieknie mi olej w przedniej części rozdzielacza :lol: jak jest umocowana dźwignia do sterowania np : ładowaczem . Za wszelkie porady z góry dziękuje Wszystkim :) czy to tylko uszczelnienia poszły czy bardziej coś poważniejszego ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość goscmen   
Gość goscmen

Ci powiem że z tym rozdzielaczem to cięrzka sprawa mi ostatnio wysiadł i d*pa chyba nieprzeżyje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

Odkręć ze 2 śrubki obok dźwigni na śrubokręt i zajrzyj. Tam Ci cieknie czy może w miejscu mocowania korpusu dźwigni ? Ja się wkurzyłem tym brakiem precyzji sterowania i zamontowałem 2 sekcyjny z cyklopa :)


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

jeśli ktoś potrzebował by części do niego to się polecam:

 

Dokładnie jest to część oznaczona nr 22 o nazwie: ,,SPRĘŻYNA ZATRZASKOWA II"

 

Poniżej przedstawiam skany strony katalogowej które pokazują dokładnie o którą cześć chodzi.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/948ce28439254066.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d6b0b5593659eeed.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a05363146f5336ed.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość goscmen   
Gość goscmen

dobra bo mi przykładowo wysiadł całkowicie i co przez tą duperele jak tak to ile chcesz za to? ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Emil wymień uszczelniacz który na rysunki jest oznaczony cyfro 8. U mnie pomogło.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

dobra bo mi przykładowo wysiadł całkowicie i co przez tą duperele jak tak to ile chcesz za to? ?

odezwij się do mnie na PW lub gg 7569808

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emil355    7

Olej wydostawał mi się z pod korpusu mocowania dźwigni :huh: odkręciłem rozdzielacz z błotnika , następnie odkręciłem ten korpus dźwigni i też tą zaślepkę co można dołożyć drugą dźwignie oczyściłem powierzchnie następnie krawędzie po smarowałem silikonem czarnym jakiś samochodowy dobry :D bo używałem go już . Kolejnym etapie poczekałem jak wyschnie przykręciłęm go z powrotem do błotnika itp . Założyłem Tura i teraz już mi oleju nie wywala ale za to trochę leci dzwignią tam pewnie poszedł pierścień uszczelniający :huh: i wymiana jego powinna załatwić sprawę :rolleyes: ale dodam że poprzednio ruszałem dźwignią do przodu do tyłu i już olej na błotniku a teraz nic ani kropli może były gdzieś nieszczelności :huh: . Zobaczę jak będzie dalej :rolleyes: . Wszystkim Wielkie dziękuje :) za pomoc i wszelkie porady :) Pozdro dla użytkowników AF :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Witam

 

moja c 330 puszcza olej z tych rurek pod siedzeniem na rozdzielaczu, już 2x wymieniałem wszystkie podkładki na miedziane i dokręcałem raz b. mocno a raz mocno i dalej przechodzi, więc nie wiem jak mam to zrobić żeby nic nie puszczało ? może kupić nie miedziane a aluminiowe, nie wiem :o i jeszcze dodam że ja kupiłem takie same jak tam były rozmiarowo, ale one nie wchodzą w ten rancik w rozdzielaczu idealnie bo rancik jest mniejszy czy to może mieć znaczenie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Kup jeszcze raz miedziene i wypal je nad kuchenką czy w piecu zrobią się bardziej miękkie i plastyczne, lepiej sie dopasują do gniazda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Kup jeszcze raz miedziene i wypal je nad kuchenką czy w piecu zrobią się bardziej miękkie i plastyczne, lepiej sie dopasują do gniazda.

ale tylko przepalić i wystygnięte mogę zakładać czy od razu gorące ? :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Daj im ostygnąć, po co masz se krzywde zrobić :)

 

Ps. nie cytuj poprzedniego posta bo dostaniesz %% :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj