Polecane posty

Zależy jak masz podłączone, u mnie wygląda to tak :

-pierwsza pozycja: podnośnik tylni (podnoszenie)

-druga pozycja: tur(podnoszenie)

-trzecia pozycja: rzadko używana służy do chwilowego podniesienia np pługa do góry gdy np nie możesz ujechać itp :)

-dźwignia pchnięta do tyłu opuszcza pierwszą i druga pozycję ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aaa sory ;) Bez powiększenia nie zauważyłem :D

Wydaję mi się, że służy to do regulacji ciśnienia, ale pewny nie jestem, niech jakiś fachowiec się wypowie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Niby jakiego ciśnienia? Jak już zgadywać to bym obstawiał na szybkość przepływu oleju w hydraulice. Jednak to służy do czegoś innego. Konkretnie do regulacji dociążenia tylnej osi jak łapiesz poślizg kół podczas prac z maszynami na TUZ. I tyle teorii bo na jakiej zasadzie działa to nie wiem chyba, że coś w stylu orki na regulacji siłowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

siła dociążenia, dżwignia do tyłu na opuszczanie i w stronę błotnika, im mocniej dokręcasz pokrętłem tym dociążanie większe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

ehhhh daj se spokój z tymi swoimi poradami z przedszkola... szybkość przepływu= ciśnienie. koń by się uśmiał.

Z tym pokrętłem to jest tak. Wykorzystywane właśnie do regulacji dociążenia osi. Normalnie gdy podnosisz pług (rozdzielacz do przodu) wykorzystujesz max ciśnienie jakie jest w tym momencie potrzebne do podniesienia maszyny. Przykładowo, żeby podnieść 200kg pompa musi dostarczyć do cylindra olej pod ciśnieniem 80atm.

Gdy dasz rozdzielacz do tyłu i w bok to pokrętłem będziesz se mógł regulować to ciśnienie które dostarczane jest do cylindra. I jeżeli wyregulujesz sobie na 60atm to efekt będzie taki, że naprężysz tylko ramiona  podnośnika, część ciężaru zaczepionej maszyny dociąży koła traktora a maszyna i tak pozostanie na ziemi... tak musisz kręcić pokrętłem żeby Ci całego pługa z ziemi nie wyrwało w czasie orki gdy rozdzielaczem sterujesz do tyłu i w bok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znachorem nie jestem :P pisałem, że lepiej żeby ktoś kto się zna udzielił mu rady :) 

Po za tym... piszesz, że nie cisnienie? a sam tak napisałeś w ostatnim poście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Skoro nie wnosisz nic do danego tematu, to z łaski swojej nie marnuj czasu czytających.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hahahah jezu skąd Ty się wziąłeś, napisałem Ci tak w innym temacie i stać Cię tylko na przepisywanie? Żałosne :)

 

 

Eddit: Po za tym nie zaśmiecajmy forum, jak masz jakiś problem zapraszam na PW, nie każdy ma ochotę czytać problemów innych.

Edytowano przez JadeNaFarcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    51

Jak naprawic samemu rozdzielacz pod siedzeniem? Podnosnik opada jak jest cos ciezkiego przypiete i ciagnik jest rozgrzany. Czy czesci z rozdzielacza od c 328 beda pasowly?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartoxc330    49

Odświeżam :)

 

Zdjęcie rozdzielacza c328 od spodu.

6c97f26b496d6b77med.jpg

Zdjęcie mojej pokrywy podnośnika

5285c20a2be2fa4dmed.jpg

Dlaczego otwór "E" nie zgrywa się z pokrywą?(nie ma dziury w pokrywie?)

W rozdzielaczu c330 otwór ''D'' nie występuję.

c86defee485d1875med.jpg

Inni mówią że jak chcesz założyć rozdzielacz c330 to trzeba wiercić, inni że wszystko pasuję i nie trzeba wiercić*hmm**tongue* Więc sam już nie wiem ("zgłupiałem") Napisze ktoś coś na ten temat ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam c328 i zakupiłem rozdzielacz od c330, po założeniu go mam problem, ciągnik po odpaleniu ma ciężko i słychać pompę, gdy się podnosi podnośnikiem ciągnik pracuje swobodnie tak jak by nie było odpływu oleju, . Proszę o pomoc co muszę zrobić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

A  masz podłączony  dodatkowy rozdzielacz ?  czy  masz mostek  na  rozdzielaczu ?

A może  same  zaślepki ??? 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z boku rozdzielacza po lewej stronie podłączyłem przewód i połączyłem go z górnym wejściem po prawej stronie ( od strony dźwigni), a od prawej strony zaślepiłem. Z tego co rozumiem to jest obieg i od góry zasilanie a z boku powrót.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak zrobiłem ale połączyłem przewodem hydraulicznym z gniazdem euro ze jak będę chciał podłączyć rozdzielacz sekcyjny to rozłączam i podpinam rozdzielacz .

Niestety nie mam możliwość pokazania tego na zdjęciu jak to wygląda. Wydaje się, że jest wszystko w porządku, ale dlaczego to nie chce dobrze działać, może to wina rozdzielacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Podłączone  jest  dobrze , skoro  stawia opór,  to nie  wiem  co moze  być  , gniazdo  prawidłowo  złączone?  może  przewód  niedrożny...

nie  robi  sie  ciepły  ten  mostek  z gniazdem? 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem zmuszony wymienić rozdzielacz podnośnika w swojej trzydziestce, nie wiem z jakiej firmy opłaca się kupić, chodzi mi o to, żeby już służył lata, żeby nie wymieniać go za parę lat, ten, który mam jest jeszcze od nowości, dopiero teraz odmówił posłuszeństwa, słyszałem o regeneracji rozdzielaczy ale u mnie w okolicy nic takiego niestety nie ma, słyszałem też, że można kupić rozdzielacz już po regeneracji sporo taniej, ale nie jestem jakoś do tego przekonany, patrzyłem na allegro, i pytałem w pobliskich sklepach są różne rozdzielacze, gorsze wiadomo tańsze lepsze droższe, ten lepszy jest za 790 zł firma chyba archimedes, ten tańszy nie pamiętam, widziałem tez rozdzielacze z hydrotoru ( Mam pompe z tej firmy, firma podobno dobra ) rozdzielacz w cenie około 600 zł, nie mam już pojęcia, który najlepiej byłoby wziąć może ktoś z was wymieniał, ktoś się zna, prosiłbym o pomoc, z góry dziękuję. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

rozdzielacz można też wysłać np. kurierem do regeneracji. A zapłacić można przy odbiorze. Trzeba tylko poszukac firmy


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj