Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

więc tak panowie ! skończona robota! rozdzielacz działa lecz musiałkem jeden odpływ zlikwidować w moście brokiem a drugi otwór nawiercić aby był prawidłowy powrót oleju do wanny i działa

Mógł byś dokładniej opisać dlaczego musiałeś założyc ten brok i wiercic dodatkowy otwór? Bo u mnie w c-328 jest zalozony rozdzielacz od c-330 i na pewno nie przerabiałem otworów pod nim w obudowie mostu, a pracuje to już kilka lat z turem

 

Opublikowano

Długość prawie nie ma znaczenia, to tylko kwestia wygody obsługi wajchą.

Czyli im krótsza rączka tym ciężej sie ciągnie/pcha, a im dłuższa tym lżej i bardziej wyczuwa się zaskoki.

Pasowało by zaspawać 50cm rączki i usiąść wygodnie w c330, sięgając do wajchy-określamy jaka wysokośc nam odpowiada i ciach zakładamy kulkę i gotowe.

Idę zmierzyć.... 19cm z gwintem bez kulki do samego rozdzielacza/długość patyka:p

Opublikowano

Pytania jak by samolot był budowany. Niby prosta rzecz a masa szczegółów. Prosta to jest a co do długości to zależy czy jest oryginalna czy też nie oryginalna ma jak kolega wyżej podaje 19cm ale jak rozdzielacz był wymieniany to już i 18cm i 18,5cm.  

Opublikowano

Ja mam od 3 lat rozdzielacz z Tucholi i sprawuje się bardzo dobrze, a lekkiego żywotu niema podkręcone dość mocno ciśnienie na rozdzielaczu aby podnosił sianokiszonkę turem.

Opublikowano

ja też zastanawiam się nad tym, w sumie potrzebowałbym najniższym kosztem 2 gniazda tak jak w Ursusie np 902 czyli jak jednym pompujemy olej to drugie jest otwarte i może olej wrócić a jak dźwignia w drugą stronę to gniazda na odwrót. Przydałoby mi się do do uniesienia i opuszczenia podpory/stopki od przyczepy  (nie chce mechanicznej).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v