Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
cyprian1219    368

A co, chcesz kupić nowy? Jeśli tak to zadaj sobie pytanie czy warto dać prawie 100tys. za ciągnik od którego bieda aż kłuje... Jeśli ma być nowy ciągnik to trzeba mieć pieniądze więc można troche dołożyć i kupić zetora, ft lub ursusa... A jeśli używka to jak najbardziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diablo471    0

Ja też miałem go brać ale przy tej cenie świń odpuściłem sobie na razie zakupy. Jak kupować to tylko 952.4 nie ma tych pierdół z ad blue co w 952.5. może uztkownicy belarusów 952.4 napisza czy są zadowoleni z tego modelu. pozdro

Edytowano przez diablo471

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

znajomy ma  jeździłem nim powiem tak zależy co kto lubi ja bym go nie kupił

Wady:

-wał napędowy brak smarowania na krzyżakach

- przełączniki z poloneza wyglądają na 20lat a mają 3 lata

- poci się hydraulika

-uboga kabina podobno głośno jak się pracuje z maszynami

- biegi to tragedia w c 330 lżej chodzą a doszukać się biegu to cud bo lewarek lata

- elektryka problemy

zalety :

-prędkość

-dobra widoczność

- wysoki prześwit

-prostota wykonania

-tanie części

znajomy teraz żałuje mówił że wolał by coś używanego kupić w dobrym stanie case ,mf, new holland, fendt to z lat 90 ma większą wygodę pracy może części droższe ale nie psuje się tak nie mówiąc że masz większy udźwig podnośnika więcej biegów biegi synchronizowane klimę co jest ważne latem za 70-100 tys kupisz ciągniczek w super stanie a jak chcesz nowego to valtra , ursusa  new holland zetora odradzam sąsiadowi 2 razy padły synchronizatory w skrzyni podobno wada fabryczna nie wiem jak te nowe teraz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam belarusa 952.4 i wziąłem .4 ponieważ .5

- ma ad blue

- jest sporo droższy (za taką cene można kupić .4 i dobre pługi)

- musisz dopłacać za ad blue

zalety 952.4

mało pali

jest bardzo wygodny

za taką cene nie narzekam

traktor o takiej mocy bardziej markowy trza dać ze 130 tyś

i tyle 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj