Skocz do zawartości

Polecane posty

cyprian1219    364

A co, chcesz kupić nowy? Jeśli tak to zadaj sobie pytanie czy warto dać prawie 100tys. za ciągnik od którego bieda aż kłuje... Jeśli ma być nowy ciągnik to trzeba mieć pieniądze więc można troche dołożyć i kupić zetora, ft lub ursusa... A jeśli używka to jak najbardziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diablo471    0

Ja też miałem go brać ale przy tej cenie świń odpuściłem sobie na razie zakupy. Jak kupować to tylko 952.4 nie ma tych pierdół z ad blue co w 952.5. może uztkownicy belarusów 952.4 napisza czy są zadowoleni z tego modelu. pozdro

Edytowano przez diablo471

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

volvo1150    8

znajomy ma  jeździłem nim powiem tak zależy co kto lubi ja bym go nie kupił

Wady:

-wał napędowy brak smarowania na krzyżakach

- przełączniki z poloneza wyglądają na 20lat a mają 3 lata

- poci się hydraulika

-uboga kabina podobno głośno jak się pracuje z maszynami

- biegi to tragedia w c 330 lżej chodzą a doszukać się biegu to cud bo lewarek lata

- elektryka problemy

zalety :

-prędkość

-dobra widoczność

- wysoki prześwit

-prostota wykonania

-tanie części

znajomy teraz żałuje mówił że wolał by coś używanego kupić w dobrym stanie case ,mf, new holland, fendt to z lat 90 ma większą wygodę pracy może części droższe ale nie psuje się tak nie mówiąc że masz większy udźwig podnośnika więcej biegów biegi synchronizowane klimę co jest ważne latem za 70-100 tys kupisz ciągniczek w super stanie a jak chcesz nowego to valtra , ursusa  new holland zetora odradzam sąsiadowi 2 razy padły synchronizatory w skrzyni podobno wada fabryczna nie wiem jak te nowe teraz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam belarusa 952.4 i wziąłem .4 ponieważ .5

- ma ad blue

- jest sporo droższy (za taką cene można kupić .4 i dobre pługi)

- musisz dopłacać za ad blue

zalety 952.4

mało pali

jest bardzo wygodny

za taką cene nie narzekam

traktor o takiej mocy bardziej markowy trza dać ze 130 tyś

i tyle 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×