Polecane posty

cyprian1219    367

A co, chcesz kupić nowy? Jeśli tak to zadaj sobie pytanie czy warto dać prawie 100tys. za ciągnik od którego bieda aż kłuje... Jeśli ma być nowy ciągnik to trzeba mieć pieniądze więc można troche dołożyć i kupić zetora, ft lub ursusa... A jeśli używka to jak najbardziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diablo471    0

Ja też miałem go brać ale przy tej cenie świń odpuściłem sobie na razie zakupy. Jak kupować to tylko 952.4 nie ma tych pierdół z ad blue co w 952.5. może uztkownicy belarusów 952.4 napisza czy są zadowoleni z tego modelu. pozdro

Edytowano przez diablo471

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

volvo1150    8

znajomy ma  jeździłem nim powiem tak zależy co kto lubi ja bym go nie kupił

Wady:

-wał napędowy brak smarowania na krzyżakach

- przełączniki z poloneza wyglądają na 20lat a mają 3 lata

- poci się hydraulika

-uboga kabina podobno głośno jak się pracuje z maszynami

- biegi to tragedia w c 330 lżej chodzą a doszukać się biegu to cud bo lewarek lata

- elektryka problemy

zalety :

-prędkość

-dobra widoczność

- wysoki prześwit

-prostota wykonania

-tanie części

znajomy teraz żałuje mówił że wolał by coś używanego kupić w dobrym stanie case ,mf, new holland, fendt to z lat 90 ma większą wygodę pracy może części droższe ale nie psuje się tak nie mówiąc że masz większy udźwig podnośnika więcej biegów biegi synchronizowane klimę co jest ważne latem za 70-100 tys kupisz ciągniczek w super stanie a jak chcesz nowego to valtra , ursusa  new holland zetora odradzam sąsiadowi 2 razy padły synchronizatory w skrzyni podobno wada fabryczna nie wiem jak te nowe teraz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam belarusa 952.4 i wziąłem .4 ponieważ .5

- ma ad blue

- jest sporo droższy (za taką cene można kupić .4 i dobre pługi)

- musisz dopłacać za ad blue

zalety 952.4

mało pali

jest bardzo wygodny

za taką cene nie narzekam

traktor o takiej mocy bardziej markowy trza dać ze 130 tyś

i tyle 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez I_LOVE_MTZ
      witam co może być przyczyną słabo świecą lampy na wyjściu przy lampie ma 9v
    • Przez corejack
      Mój pierwszy post, zatem witam wszystkich serdecznie.
      Od niedawna jestem właścicielem mtz 82 z 1979r.
      Technicznie ok, ale dość mocno zaniedbany optycznie, elektrycznie.
      W wolnych chwilach doprowadzam go powoli "do ładu"
      Użytkowany będzie głównie jesienią i zimą, więc chcę opanować również ogrzewanie.
      I tu moje pytanie i prośba o pomoc:
      Gdzie przy silniku podłącza się nagrzewnicę - jedno wyjście jest od strony kabiny, wspominane nieraz tu na forum (pełni również rolę kranu), ale nie wiem, gdzie jest drugie.
      Podejrzewam korek 3/8 w pompie wody, ale nie jestem pewien, obdzwoniłem też kilka sklepów i nikt nie ma ewentualnie króćca w to miejsce, więc jestem w przysłowiowej kropce.
       
      Używałem szukajki, ale nie znalazłem taj informacji. Jeśli ktoś mógłby wrzucić fotkę z tym wyprowadzeniem, byłoby super.
    • Przez BAD80
      Witam,
      posiadam mtz-82 z 96r. jestem jego drugim włascicielem. W ciągniku po dokonaniu zakupu zauwazyłem, że brakuje na spodzie ciągnika pokrywy tu pod tarczą sprzegłową.
      Dopiero podczas pracy uświadomiłem sobie z jakiego powodu - ciągnik jak się rozgrzeje to przez ten otwór wycieka olej. Jak chwilę postoi to pod spodem tworzyła się mała kałuża z oleju bo kapało. Widocznie nie ma tej pokrywy bo inaczej olej by się gromadził i by zaolejał tarcze sprzegłową ( tak myslę sam) Ostatnio musiałem zrobić przegląd, więc postanowiłem dorobić tą pokrywę tymczasowo, tak by nie nakapało na stacji;) Po powrocie i krótkiej pracy w polu zauważyłem, że olej zaczyna wyłazić naokoło szczeliny tu gdzie jest złączony przód ciągnika z tyłem ( tak myśle, że pewnie obracające się sprzegło tak rozbryzgało aż szczelinami olej wyszedł?), postanowiłem wykrecić tą pokrywe pod sprżegłem i wtedy wylało się sporo oleju i dosłownie ciurem się leje teraz jak jest rozgrzany i zwłaszcza wtedy gdy jest załączony WOM, natomiast na tej pokrywce zostało sporo syfu - tylko po jednym dniu. Moje pytanie jest takie skąd on się tam bierze i co mogło puścić? najpewniej przedostaje się ze skrzyni biegów bo tam stwierdzam ubytek oleju. Od spodu widzę, że olej gdzieś z góry wycieka i chyba bez rozpoławiania ciągnika nie da się stwierdzić gdzie jest defekt. Czy ktoś się już spotkał z czymś takim? Może ktoś posiada jakieś rysunki/katalog części gdzie jest narysowane co tam po kolei jest? W załączeniu kilka fotek... Z gory dziękuję za pomoc, mam ten ciągnik od niedawna, więc dopiero się go "ucze"

    • Przez Mateusz95
      Witam. jestem zainteresowany kupnem belarusa. i czytałem ze jedne maja taka skrzynie a drugie taka. czym sie rózni skrzynia zsynchronizowana od niezsynchronizowanej. i która jest lepsza?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.