Polecane posty

cyprian1219    368

A co, chcesz kupić nowy? Jeśli tak to zadaj sobie pytanie czy warto dać prawie 100tys. za ciągnik od którego bieda aż kłuje... Jeśli ma być nowy ciągnik to trzeba mieć pieniądze więc można troche dołożyć i kupić zetora, ft lub ursusa... A jeśli używka to jak najbardziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diablo471    0

Ja też miałem go brać ale przy tej cenie świń odpuściłem sobie na razie zakupy. Jak kupować to tylko 952.4 nie ma tych pierdół z ad blue co w 952.5. może uztkownicy belarusów 952.4 napisza czy są zadowoleni z tego modelu. pozdro

Edytowano przez diablo471

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

volvo1150    8

znajomy ma  jeździłem nim powiem tak zależy co kto lubi ja bym go nie kupił

Wady:

-wał napędowy brak smarowania na krzyżakach

- przełączniki z poloneza wyglądają na 20lat a mają 3 lata

- poci się hydraulika

-uboga kabina podobno głośno jak się pracuje z maszynami

- biegi to tragedia w c 330 lżej chodzą a doszukać się biegu to cud bo lewarek lata

- elektryka problemy

zalety :

-prędkość

-dobra widoczność

- wysoki prześwit

-prostota wykonania

-tanie części

znajomy teraz żałuje mówił że wolał by coś używanego kupić w dobrym stanie case ,mf, new holland, fendt to z lat 90 ma większą wygodę pracy może części droższe ale nie psuje się tak nie mówiąc że masz większy udźwig podnośnika więcej biegów biegi synchronizowane klimę co jest ważne latem za 70-100 tys kupisz ciągniczek w super stanie a jak chcesz nowego to valtra , ursusa  new holland zetora odradzam sąsiadowi 2 razy padły synchronizatory w skrzyni podobno wada fabryczna nie wiem jak te nowe teraz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam belarusa 952.4 i wziąłem .4 ponieważ .5

- ma ad blue

- jest sporo droższy (za taką cene można kupić .4 i dobre pługi)

- musisz dopłacać za ad blue

zalety 952.4

mało pali

jest bardzo wygodny

za taką cene nie narzekam

traktor o takiej mocy bardziej markowy trza dać ze 130 tyś

i tyle 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbyszekbrzuze
      Dzisiaj przeglądając internet trafiłem na coś ciekawego.
      REWERS DO MTZ!!
      Kiedyś o tym wspominałem, ale teraz zakłądam specjalny temat.
      **Zwykły rewers zastępujący nasz reduktor:.
      Oczywiście synchroniazowany.


      zestaw kpl Р70-1721020

      Do tego dochodzi wałek wejściowy do skrzyni Р70-1701032:

      Dochodzi parę innych elementów, na dole załączam link do katalogu
       
      **Jest też wersja Rewers + Reduktor. Piszą, że to pasuje również do mechanicznej niesynchronzowanej skrzyni:
      Przeróbka polega na wmontowaniu kompletnego zestawu, dzięki któremu mamy rewers i jeszcze dodatkowo synchronizowany reduktor. W połączeniu z normalną skrzynią daje to 22 biegi do przodu (jeśli nie wyjmiemy zębatki biegu wstecznego).
      Dla chętnych linki.
      Sam rewers:
      http://www.autoopt.ru/auto/catalog/tractor/mtz/mtz-570/87/
      http://mytraktor.by/Pages/Rednarev.html
      Rewers z reduktorem:
      http://mytraktor.by/Pages/Kombinirovany.html
      http://mytraktor.by/Pages/Korpysa.html
      http://mytraktor.by/Pages/Revnakomb.html
      http://mytraktor.by/Pages/Revnakombpr.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor_pr.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor_pr_pr.html
      http://mytraktor.by/Pages/Remont_B-923_part-3.html
      Fajna strona, pokazują nawet jak wzmocnic ruska żeby nie pękał:
      http://mytraktor.by/Pages/Treschina.html
      Więcej mi się nie chce szukać, jeśli ktoś coś znajdzie, to zapraszam do dyskusji.
    • Przez Shogun
      Witam. Mam problem od jakiegoś czasu z moim Belarusem 952, wesja zdaje się 1, z 2010r, w metalu i na podnośniku z jednym siłownikiem.
      Zaczął strasznie kopcić jak lokomotywa, Po sprawdzeniu turbo okazało się dobre, za to w wydechu było pełno oleju, odkręciłem kolektor i okazało się że po zaworach olej ścieka. Powymieniałem uszczelniacze zaworowe, co ciekawe w fabryce pozakładali je palcami bez dociskania i 3 latały luźno na trzonkach zaworów a reszta praktycznie się nie trzymała. 
      Po wymianie uszczelniaczy kopcenie minimalnie się tylko zmniejszyło, oleju w  wydechu już nie było więc na stół poszły wtryski, no i okazało się że leją wszystkie i ciśnienie otwarcia mają 130bar a mają mieć 220. Końcówki wtrysku chciałem zamówić Polskie ale tu na forum wyczytałem że do tego modelu lepiej org bo jak będą mialy  inny kąt to będzie kopcił na czarno mimo że nie będą lały. Końcówki to 174-02, szukalem w necie i tylko w jednym sklepie były, w dodatku 72zł za szt. 
      Poskładałem ustawiłem i ku mojemu zdziwieniu ciągnik dalej kopcił tylko teraz na niebieskawo czarno. Wymieniłem jeszcze uszczelkę dolną pokrywy zaworów bo była gumowa i okazało się ze wypchlo ją wewnątrz na tych okularach dolotu i nie dość że olej trochę się dostawał to ciśnienie z turbo uciekało. Poskładałem wszystko, ciśnienie turbo nawet sprawdziłem, dmucha do 0,4 bara. Tylko dymienie nie ustało. 
      Wkurwiłem się, ściągnąłem glowicę bo myślę sobie albo pierścień pękł, zapiekły się, albo tuleja porysowana. No i zonk, w silniku wszystko jak nowe, tylko troszkę nagaru na tłokach bo wtryski lały. 😨
      Analizując sytuację po obejrzeniu głowicy wróciłem do wtrysków (szkoda że nie wcześniej), bo zauważyłem że chociaż nowe to zwłaszcza jeden jest strasznie oblepiony sadzą a zrobił może z 2mtg. Po sprawdzeniu okazało się że dobrze pyli, ciśnienie ma 220, może 225bar tylko że strasznie dziwny kąt pylenia, jest tak szeroki że prawdopodobnie paliwo nie jest wtryskiwane do komory wirowej tylko rozbryzguje się o głowicę i krawędź komory.
      Co radzicie, końcówki odeślę, tylko jakie teraz zamówić, czy te Polskie Wuzetem-y się nadadzą bo pisze na aukcji że nie są do wersji turbo, a tych ruskich to już bym wolał nie zamawiać bo ciągnik potrzebny już pilnie i nie chce mi się bawić ciągle. Głowicę zdecydowałem się ściągnąć bo itak miałem wyciek spod misy olejowej więc skoro itak miałem ją ściągnąć to postanowiłem dokładnie wszystko sprawdzić żeby się drugi raz nie bawić, a uszczelka pod glowicę to 40 zł.
    • Przez arsz63
      Hej. Ostatnio wymieniałem uszczelkę zaworów tak zwany okular . Dałem na to masę uszczelniająca i uszczelkę wszystko ładnie złapało i trzyma . Tylko teraz muszę jednak jedną śrube wymienić i mam pytanie czy jak idkrece ta śrubę to nie puści ten silikon ? Z góry dzięki za odpowiedzi 🙂
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marcin974
      Jest temat ,,Co byscie zmienili w Pronarach" ale nie ma ,,Co przerobiliście w nich"
      Wiec Panowie -co przerobiliście w Swoich zemstach Stalina?
      Prosiłbym o jakieś zdjęcia i krótkie opisy Waszych wynalazków
       
      Ja zacznę:
      Posiadam Pronara z 2004r narazie ma około 1550mth
      a przerobiłem/zamontowałem w nim:
       
      kogut kogut 2
      Prąd wzięty z oświetlenia kabiny, kogut na gumowej podstawie, mocowany na sztycy
       
      prędkościomierz
      Rowerowy(sr. predkosc, ilosc przebytych km itd), dwa magnesy są na przedniej feldze.
       
       
      głośniki
      prawy i
      lewy
      Zmiana radia na inne pozwoliła podlączyc mi dodatkowe głośniki -teraz mam 2X55W i 2X60 -jak by nie patrzył to 230W
       
      Włączanie przedniego napędu:
      1 2 3 4
      Dźwignia zastosowana od malucha od ręcznego, założony czujnik od stopu pod dźwignią który sygnalizuje na desce rozdzielczej włączenie napędu (by nie kombinować z instalacją elektryczną podlączylem go pod kontrolkę od sygnalizacji wyczyszczenia filtra powietrza -nie potrzebna bo i tak sie regularnie czyści)
       
       
      zarówki imitujące efekt xenonu zarówki imitujące efekt xenonu 2
      halogenowe (H3) kupiłem w supermarkecie Real po 15zł za 2szt i H4 z trzonkiem na R2 okazyjnie na allegro za 10zł
      Efekt super (na zdjęciach za bardzo nie widać tego)
       
      Klakson pneumatyczny
      Klakson pneumatyczny 2
      Kupiony na Allegro za 69zł z własnym kompresorem, obecnie podłączone jest pod kable od tego starego, instalacja do niego poprowadzona jest w Słupku kabiny
       
      To tyle z grubszych przeróbek a po za tym to jeszcze:
      przeniesione przednie dwa wyjscia hydrauliki na tył, zbiorniczek od spryskiwaczy z nad rozrusznika został usunięty, założony jest od malucha pod kabiną, radio blaupunkt kasetowe zalodzone jest,
      I Jak mi się coś jeszcze przypomni to dopiszę
       
      Mam zamiast przerobić filtr powietrza przy Słupku kabiny, zamontowałbym go na takiej wysokości by po zdjęciu grzybka spokojnie było można złozyc lusterko
      To tylko zamiary a chęci brak
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.