wojtas007

remont 3 puktowegu ukladu zawieszenia 1014, 10145

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wojtas007    2

witam. przymierzam sie do remontu ukladu zawieszenia w ursusie 1014 (zetor 10145). rozgladalem sie za czesciami i z tego co sie zorietowalem to wieszaki i dzwignie dolne do ktorych sie podpina maszyny sa do ciagnikow 4 cyl i 6 cyl. zastanawiam sie czy nie kupic tych do 6 cyl. zeby miec mocniejsze tylko czym to sie rozni od tych moich 4 cyl. i czy beda pasowac( czy beda pasowac na swoznie od ramion). jezeli sie ktos orietuje to prosze o odp. z gory dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grabcio    24

W 6 kula w końcówce gdzie podczepia się maszyny ma średnicę otworu 37mm a w 4 jest 28mm i to cała różnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas007    2

Tylko roznica jest w kuli...a wytrzymałość ta sama...grubosc...dlugosc?
A co z wieszakami bo na zdjęciach widzę ze się różnią kształtem...a czy srednica kuli i długość jest ta sama...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez machony
      Witam wszystkich mam takie pytanie nie dawno zakupiłem ursusa 902 i nie pod nosi przyczepy do wywrotu jaka może być przyczyna tej usterki dodam że sa tam trzy wejścia i na żadnym nie podnosi ole w skrzyni jest końcówka jest dokręcona do końca czekam na odpowiedzi pozdrawiam 
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez BUSTED
      witam otóż jak pompa hydrauliki jest włączona słychać jak wyje a gdy ją wyłączę jest cichutko czy ta pompa może być wzmocniona bo w c 360 mam wzmocnioną i też słychać jak wyje a jeszcze w c 385A ma z tyły 2 siłowniki wspomagające czy to do nich mogła by być wstawiona ta wzmacniana pompa.
    • Przez ZO-9
      Panowie nie jestem zwolennikiem przerabiania fabryki ale po kilkunastu awariach kilku remontach w pseudo warsztatach zajmujących się naprawami podnośników skończył mi się problem z awaryjnością podnośnika. Po kilku rozsądnych przemyśleniach ,podpatrzeniach, dokształceniach przerobiłem podnośnik w 1614 ,a mianowicie całkowicie odłączyłem stary rozdzielacz co jest pod korpusem, wymieniłem nowy siłownik główny,  wymieniłem siłowniki pomocnicze na grubsze, zamontowałem nowy zwykły rozdzielacz 4 sekcyjny 80l na błotnik zaraz przy siedzeniu. W rozdzielaczu zastosowałem dwie sekcje nurnikowe z zatrzaskiem na opuszczaniu i podnoszeniu  ( czyli jednostronnego działania) i dwie dwustronnego działania. Pierwsza nurnikowa jest do sterowania podnośnika, druga nurnikowa do pługa, agregatu (hydropaku), przyczepy, i dwa wyjścia zewnętrzne np. do talerzówki, tuza. W korpusie poodlączałem wszystko co niepotrzebne zostawiłem tylko zawór regulacji opuszczania co wychodzi pod siedzeniem. Nie zmieniła się zasada działania podnośnika, wszystko działa jak należy, żadnych zbędnych mechanizmów, reaguje na każdy nawet najmniejszy ruch dźwignią, żadnych zacięć, blokowania, opadania, pulsowania podnośnika podnosi i opuszcza bardzo płynnie nawet na wolnych obrotach ciężki agregat talerzowy który waży 2t. Koszt naprawy to około 1700zł i myślę że długo, długo nie będzie potrzeby zaglądania do niego. Dla chętnych. numer tel. 697408849 to mogę jeszcze coś dopowiedzieć. Polecam
    • Przez Zicodawid
      Panowie potrzebuje szybkiej pomocy  czy może ktoś ma zalany olej agrol u w Ursusie c 912  on jest olejem hydrauliczne przekladniowy. Do tej pory  był własny hipol ale był problem z rozruchem walka gdy było zimno teraz wszystko remontuje wymiana tarczek pompki i chce właśnie zamienić olej ale nie wiem czy nie będzie za rzadki  i czy nie będzie wałek stawać jak się rozgrzeje 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.