News
tomasek

Dam stała prace w Niemczech na gospodarstwie

Polecane posty

tomasek    33

Szukam w imieniu szefa pracownika do pracy na gospodarstwie o profilu hodowli trzody chlewnej "pastwiskowej" i ekologicznej uprawy zbóż.

Poszukuje człowieka głownie młodego 18-27 lat z prawo jazdy kat.b mile widziane T z umiejetnosciami jazdy ciagnikami rolniczymi i obsługa ładowacza czołowego   jak rowniez mile widziana obsługa kombajnu zbozowego, człowieka który jest chudy i w miare zwinny bez nałogów i nie bojacego sie równiez cieżkiej pracy fizycznej ( scielenie, koszenia kosa spalinowa, itp) mile widziane doswiadczenie przy insyminacji macior i kastrowaniu warchlaków oraz jakies doswiadczenie z tucznikami mile widziane:)  jezyk niemiecki albo angielski w podstawowym stopniu wymagany i checi do pracy przedewszystkim.Praca legalna na umowe o prace i z pełnym ubezpieczeniem w AOK, wynagrodzenie na poczatku 1200E netto za 200godzin w miesiacu czyli 8,5Ebrutto/H co do nadgodzin wypłacane sa w kwocie brutto do reki, nocleg i ciepły posiłek gratis, praca praktycznie  od zaraz

 

 

Edytowano przez tomasek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    75

no nie wierze z tym chudym .  Chuda to jest ta pensja przy takich wymaganiach, Niech se weżmie chudego syryjczyka

Edytowano przez garek

 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    858

za te pieniądze to syryjczyk napewno no będzie robił bo tyle socjalu dostanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

no nie wierze z tym chudym .  Chuda to jest ta pensja przy takich wymaganiach, Niech se weżmie chudego syryjczyka

 

Czemu "chuda pensja" Nie jeden w Polsce za połowę tego zasuwa i chwali. Daje nocleg + wyżywienie i na polskie prawie 5 na rękę to mało? Nie pajacujmy, wymagania nie są z kosmosu. 

No może z tą "chudością" to faktycznie przesadzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomasek    33

chodzi o to zeby wejsc do tej budy na swinie i trzeba tez po nich skakac przy zadawaniu paszy i z doswiadczenia wiem ze goscie ktorzy ze mna robili i mieli przy 186cm wzrostu 90kg wagi mieli problemy z tym, co do pensji jest to najnizsza krajowa jak pokazesz ze cos potrafisz to masz wiecej i wiecej i za te 8,5e brutto i nadgodziny do reki mozna spokojnie odłozyc 1500euro na miesiac i napewno lepsze to niz zapierdalanie na szparagach za 6 euro brutto od switu do nocy i jak zarobisz 1500 to jest super i jeszcze se zarcie ugotuj i kup. co do nałogów to chodzi o to ze bylo paru polaków i romunów tutaj i polak chlał tak ze do roboty nie przychodził a rumun mało warchalków nie skopcił bo palił fajke w budzie i stad sie to wzieło

Edytowano przez tomasek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomasek    33

czytaj ze zrozumieniem a pozniej komentuj szukamy kogos w wieku 18-27lat i jesli ktos potrafi czyms jezdzic to jest plus dla niego i ma łatwiej zdobyc lepsza kase niz taki co sie tylko do wideł nadaje:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
womir    69

No i ze świńmi wyłącznie po niemiecku , no ewenyualnie łamaną angielszczyzną ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    87

Ale to serio dziwne wymaganie znać troche niemiecki? Jak Ci ktoś powie jedz z przyczepą tam i tam to chyba wypada wiedziec co mowi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomasek    33

no i własnie chodzi zebys wiedział jak jest traktor i przyczepa chociaz bo na pole pierwszy raz sam nie trafisz raczej i szef i tak Ci pokaze gdzie jest to pole ale widze ze wam ciezko myslenie przychodzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    709

 czyli co rezygnujesz z roboty i szukasz następcy na stanowisko świniopasa ? 


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    709

nie rezygnuje z roboty poprostu szukamy nowego pracownika

oczywiście robisz to bezinteresownie ? 

wiesz mam w rodzinie takiego naganiacza 

parę osób się nabrało  ;)


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomasek    33

tak nie mam w tym zadnego interesu, chce tylko szefowi pomoc znalezc dobrego pracownika a co Ty masz w rodzinie to mnie nie obchodzi jak patrze po Twoich postach to wiele lepszy nie jestes od tego swojego naciagacza z rodziny ktorym moze nawet Ty jestes ;)

Edytowano przez tomasek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    709

widzę że przebierasz w tabunie chętnych  :D  :D  :D

dlaczego nie zaprosisz kogoś z rodziny albo znajomego skoro chcesz dobrego pracownika ? 

Edytowano przez marko-kolo

wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    387

W czym wy macie problem, robota jak robota, dla kogoś kto w polsce ma kilka świnek i jest młody a ojciec da radę jeszcze sam robić to robota idealna bo tyle u nas w kraju to się nie wyciągnie, tym bardziej jak ma się jakieś pojęcie o rolnictwie, można sobie nieźle dorobić a i jakieś doświadczenie zebrać....  A co do tych chętnych to raczej jak ktoś jest chętny to napisze na pw a nie tu...

Edytowano przez PATr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

1200 euro na czysto to spoko dla kogoś kto ma 2 ha pola czy nie ma i robi u kogoś bez umowy za 1000zł to jest bardzo dobra oferta ale tu są tacy co mają po 200 ha i wyjechać im nie trzeba to ja się dziwie po co nie którzy najmują na żniwa kombajnistę i na prasę nikt do was nie powinien pójść bo co parobka sobie szukacie z waszym tokiem myślenia , żadna praca nie hańbi czy u nas czy za granicą u nas jak ktoś najmuje na gospodarstwo to nie ma umowy chyba że to nie gospodarstwo tylko przedsiębiorstwo ja uważam że warto spróbować bilet ok 300zł busem na miejsce cię zawozi kto jeździ to mówi tam też trzeba się urobić jak będziesz tam mechanikiem traktorzystą i elektrykiem na pewno dostaniesz więcej tak słyszałem bo znam parę osób co jeździ na żniwa to jak umiesz naprawić kombajn to większą stawkę masz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    709

widzisz wszystko się zgadza , tylko pomyśl kto tu na forum szuka pracownika ? Niemiec ?  NIE

nikogo tu nie oskarżam tylko chce dać do myślenia że może warto nad tym się zastanowić

żeby potem się nie okazało -jak było w przypadku który znam , że trzeba będzie ze 2 euro od godz odpalić ''dobroczyńcy'' bo jak nie to szybko się pożegnasz z robotą  

każdy kto ma dobre miejsce na robotę zaprosi znajomego albo kogoś z rodziny  i raczej jest więcej chętnych niż roboty 

tu zasada ograniczonego zaufania nikomu nie zaszkodzi  


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mory1971    1

1300€ to minimalna placa w niemczech,darmowy nocleg to dodatkowe 350-400 euro w kieszeni,posilek to miesiecznie dodatkowe 300-400€ chyba ze ktos woli samemu pichcic i mysli ze na tym zaoszczedzi.Do tego nadgodziny do kieszeni w sezonie jakies 100-120 godzin ekstra platne brutto czyli ponad 1000€ ekstra do reki.

Jezeli policzymy 1300+350+300 mamy 1900 € co najmniej ale tego w polsce nikt nierozumie.

 

Edytowano przez mory1971

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem źle nie płacą Wiem jak jest za granicą Mieszkanie 700 e jedzenie z 350 400 A tu masz całą wypłatę do kieszeni Może najniższa krajowa ale cała dla ciebie co ztego ze masz 2500 3000 jak wszytko zapłać I samo to ze coś zobaczysz podejzysz może coś u siebie później wykombinujesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomasek    33

Marko polo zal mi Cie myslisz ze kazdy jest taki naciagacz jak TY. szukam na forum dlatego ze jest to forum rolnicze chyba logiczne. kasa jest minimalna jak sie wykażesz to dostaniesz podwyzke, co do nadgodzin to ze swojego przypadku wiem ze przy stawce 8,5e i 340godzinach w miesiacu mozna 2600E wyciagnac na reke a takich miesiecy w roku mam 6-7 gdzie liczba godzin przekracza 300  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    119

a na wakacje kogoś nie szukacie do pomocy ? bo ja narazie szkola niestety, a na wakacjach chcialbym coś zarobic 

 

a i idąć tokiem myślenia marko-polo to najlepiej siedziec w domu i czekac az robota sama przyjdzie bywają i oszuuści ale jak chlop zdrowy to sie nie boi i jedzie 

Edytowano przez BomV

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rudy112
      Jak transportujecie pasze z mieszalni pasz do zbiorników przy chlewni?
    • Przez mariuszmtz
      Witam chcialbym sie zapytac kiedy zamierzacie wyjechac w pole i siac nawozy ? Widzialem w internecie ze niektorzy juz siali , piszcie tu kto co działał juz w polu
    • Przez bel920
      mam program rolno środowiskowy - poplony zimowe i rolnictwo zrównoważone więc w pole mogę wjechać przepisowo dopiero od 1 marca ale mam w tym roku dużo więcej pracy w polu niż zwykle i ładna pogoda , ziemia sucha więc w polu już można by robić - obornik rozwozić czy nawozy i pytanie jak ziemia rozmarznięta to moge te pare dni prędzej w jechać i jakie kary są za to. Dzięki za odp
    • Przez aga19892010
      witam,potrzebuje pomocy.chce kupić prase  claas variant 180 lub nowszą do ok. 25 000 w polsce by coś od handlarzy znalazł a jak ich ominąć ?i samemu znaleźć i sobie przywieźć ,gdzie szukać ?na wszystkich stronach co sa dostępne to ceny zbyt wysokie drożej jak u nas-to w takim razie skąd biorą handlarze?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj