Skocz do zawartości
News
KaMaDiRxD

Podniesienie mocy Zetor 16245- intercooler + instalacja wodorowa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KaMaDiRxD    1

Siemka mam zamiar kupić zetora 16245 który ma 155km, chciał bym mu załadować intelcooler czyli wtedy jakieś 185km (+/-) i tu  moje pytanie czy wał wytrzymałby i ogólnie sam silnik dodatkową instalacje wodorową która mu da więcej mocy o jakieś (10,15%) i podobno obniży spalanie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

iron    674

silnik wytrzyma gorzej ze skrzynią. duży intercooler i inna turbina plus większa dawka paliwa i te 185 km da się zrobić. .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    258

Pytanie gdzie intercooler założysz, bo w nich są w  kolektorze ssącym.

Zamiast HHo załóż LPG on daje na pewno zwyżkę mocy i niższe spalanie. Bo szczerze te HHO to wątpie żeby zdało egzamin w  takim silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KaMaDiRxD    1

co do intercoolera to się da założyć bo kolega w takim ma ale pytanie czy wytrzyma sam silnik instalacje HHO . W moim 2 zetorze(8011) mam taką instalacje i ona dała mi tyle co turbo a w spalaniu żadnej różnicy ale z tom szóstką chodzi oto czy wytrzyma te około 200km, rzecz jasna nie będzie ona cała potrzebna z tego pójdzie jakieś 180km. A co do lpg wychodzi na równo co sam olej napędowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    258

Masz HHO w 80 i czujesz przyrost mocy?

Ja mam LPG w NH i przyrost  mocy jest odczuwalna,i jakby mu drugit turbo założył tak się zbiera na obroty. Paliwa dużo mniej plai, jest bardzo to odczuwalne. Więcej kopci na czarno i jest chyba głośniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KaMaDiRxD    1

To HHO w 80-stce dało mi tyle mocy co turbo i równiej chodzi na małych obrotach a też spalanie się nie podwyższyło tylko temat dotyczy ile maksymalnie mocy wytrzyma silnik ciągnika zetor 16245  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    258

Temat dotyczy założenie intecoolera i instalacji HHO.

Jest temat na forum o instalacji HHO  ale nie wypowiadał się tam żaden użytkownik i dla tego nikt nic o tym tu nie wie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marciness    15

To jak jeszcze nie kupiłeś i chcesz koniecznie zetora lub ursusa to weź zetora 18345 (tylko podobno awaryjne skrzynie) lub ursusa 1934. Może trochę droższe, ale za to bez przeróbek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Arek
      Przymierzam się do remontu silnika w 12145. Jakiej firmy zestaw naprawczy (tuleje+tłoki) polecacie ?
      Na allegro znalazłem:
      Granit - 99zł
      THM - 150zł
      MAHLE - 205zł
      Wiadomo, że nie chcę wydać majątku ale ma być zrobione porządnie. Jestem ciekaw czy te z granitu czy to jakaś chińszczyzna i nie warto sobie tym głowy zawracać ?
    • Przez MariuszGontarek
      Panowie, może ktoś podpowie. W sobotę zetor 7011 palil od strzała kilkanaście razy palony i gaszony (żniwa) a kolejnego dnia, po wcisnieciu startera bloga cisza i tylko przygasające kontrolki oleju i akumulatora. Zupelnie żadnego dźwięku, na "krótko" odpalil od razu. Czy ktoś ma pomysł co mogło nawalic? Ktoś miał podobnie?  
    • Przez Juziak
      Witam Panowie może pomożecie wycieka olej z silnika przez sprzęgło dwoma otworami na dole korpusu co może byc ? Czyżby symeryng poszedł na walku ?
    • Przez damiex90
      Tak więc jak w temacie w ciągniku zetor 7211 coś mi stuka, ale tylko i wyłącznie wtedy gdy silnik przez dłuższy czas jest obciążony dajmy na to w orce, talerzówka, ciężki transport. Jeśli podczas wystąpienia zmniejszymy obroty albo się zatrzymamy to objaw ustaje na jakiś czas. Co może być przyczyną? Co to może być?  Jaki może być kosztorys? 
    • Przez andrew176
      Witam Panowie
      Mam problem z ciśnieniem w zetorze 8045
      Silnik po kapitalnym remoncie:
      tuleje, tłoki, wał po szlifie, głowica
      Problem  jest taki że po zapaleniu ciągnika a jest to docieranie ciśnienie jest na poziomie 3,5 po jakimś czasie spada do 1.
      Gdzie szukać przyczyny??
      Dodam że pompa oleju nowa, a filtr mam starego typu, tzw bąk. Gdzieś czytałem, chyba nawet na naszym forum że zmiana filtra na nowego typu czyli podwójny podnosi ciśnienie o 1 atm, ale to raczej tylko sposób na zwiększenie a nie eliminacja problemu.
      Jest też możliwość że wytarty wałek rozrządu, bo ciągnik dostał przez ostatnie lata w "d*pę" a olej już parę lat nie wymieniany.
      Dodam że filtr zakładałem do drugiego ciągnika i w nim jest ok, chyba że ośka w podstawie wytarta ale to sprawdzę suwmiarką.
      Proszę o jakieś rady.
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.