Skocz do zawartości
Heniekii

uciekanie paliwa ursus 1204

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Heniekii    1

Witam

 

mam taki problem ze nie moge przepapowac paliwa zeby odezwal sie zaworek na przelewie wiec wymienilem go na nowy bo myslalem ze puszcza potem pompke sam ten tloczek i dalej nic a paliwo schodzi bo rano czy to lato czy zima ciezko pali a przy -8 to bardzo ciezko

zastanawia mnie gdzie idzie paliwo jak pompuje pompka a zaworek sie nie odzywa gdzie ma lzej?

 

dodam ze pompe regenerowalem jakies 2 lata temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    450

Jeżeli masz 2 zbiorniki to taka sytuacja dzieje się jak w górnym jest pusto, też kiedyś tak mi się działo ale tylko jak górny był pusty, nieszczelność była na rurce dochodzącej do filtra, ale pompka wtedy pompowała OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    174

Też tak miałem jak mowi @sadek i sie wkurzyłem i wymontowałem dolny zbiornik i problem sie skończył pola mam blisko domu to górny zbiornik mi wystarczy. a spróbuj zatankować tak żeby były dolny zbiornik pełny i z połowę górnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Heniekii    1

ja mam tylko jeden zbiornik i dodam czy jest na dnie czy pelen to rano jest problem jak jest cieplo to chwile zakreci i odpali ale na mrozie  niechce odpalic tylko samostart go odpala i wtedy kuleje przez jakies 3min i chodzi rowno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    82

jak masz zbiornik z paliwem wyzej niz pompa wryskowa, to nie ma prawa sie zapowietrzyc. Ot fizyka temu przeczy.

 

MAsz zakatowany silnik (niesszczelnosc tłok-cylinder, albo mocno powypalane gniazda zaworowe w głowicy) i jak jest zimny nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia do samozapłonu (ewentualnie wtryski czy pompa źle ustawione/ zuzyte)

 

 

Tym bardziej, ze sam piszesz, iż jak jest ciepło to odpala.

To co,  w wyzszych temperaturach sie nie zapowietrza?

 

 

Powykrecaj wszystkie wtryski i zawieź do sprawdzenia.

Przy okazji jak juz bedziesz miał dostep to sprawdź ciśnienie sprężania manometrem (pozycz od kogos taki od diesli, kup, albo zrób sam z kawałka węza i zegara do 30 barów)

JAk nie bedzie tych 22 barów, to nie masz co marzyc o odpaleniu w wieksze mrozy

 

Ewentualnie Załóż mu w bloku grzałke, zalej płynem i przed kazdym odpaleniem w mrozy podgrzej ze 40-50 minut. Wówczas nawet najbardzej zajezdzony trup odpali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez karol1900
      Witam. Znalazłem na ogłoszeniu do sprzedaży ursusa 914 TURBO z 1997 ale jest to dziwny wręcz nieznany egzemplarz ponieważ jest z silnikiem T4390 z ursusa 6614 i 6014/6012. Czy ktoś coś wie na temat tego sprzętu nie mogę nic znaleźć o tym kiedy był produkowany i wgl.  Jakiś biały kruk z niego czy co? Tak samo nigdzie nie ma 6014 na ogłoszeniach do sprzedaży ktoś orientuje się w tym  temacie?
    • Przez mateunia19
      mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.
    • Przez karo0l1
      Witam wszystkich. Problem polega na tym, ze mam bardzo dobry silnik 6-cylindrowy perkins z kombajnu claas mercator 70 i mam niezbyt dobry silnik w ursusie c-385. Czy da sie zalozyc silnik z kombajnu do mego ursusa? Bo az zal patrzec jak stoi i wiednieje na podworku juz 2 rok, a sprzedac w tych czasach jest ciezko i czy duzo tych przerobek by bylo?
      Idac dalej tematem mego ursusa problem w nim polega na cisnieniu silnika gdyz po odpaleniu odrazu cisnienie wskakuje na bardzo wysoki poziom no ale niestety olej sie deczko nagrzeje i cisnienie spada do 1 a czasem nawet ponizej i prosze nie pisac ze to przyczyna pompki olejowej bo w to nie realne zeby w 914-ce na tej samej pompce cisnienie bylo prawidlowe a na pompce z 14-stki w 80-ce dalej zle
    • Przez URSUS1614BYQ
      Witam nowych kolegów, na początku sie przedstawię. Jestem Łukasz, mieszkam w woj. Mazowieckim, mam 14 lat, pomagam tacie i bratu w gospodarstwie przy  codziennych pracach.
      Mam takie pytanie, kupiliśmy Ursusa 1614, niestety do remontu, wał miał być do szlifu, bo panewka się obróciła. Wymontowaliśmy silnik, nastepnie wał. Zawieźliśmy go do serwisu. Po dwóch dniach dostaliśmy wiadomość, że na jednym z czopów nie można już zeszlifować, bo nie ma z czego, a wychodzi na chyba 5 czy 6 szlif (pozostałe czopy są bardzo dobre, na 1 szlif). Postanowiliśmy że zawieziemy go do napawania i szlifu(chodzi nam o napawanie tego wytartego czopu do 1szlifu, nie o napawanie całego wału na nominał). Pytanie jest takie, czy ten wał wytrzyma w tak dużym silniku? Ile może wytrzymać? Proszę o odpowiedzi
      Dodam jeszcze jakieś zdjęcia sprzed kupna Wszystkie części brakujące na zdjeciach są, był rozpołowiony przed zakupem



    • Przez nunu85
      Czesc koledzy
      Traktor juz od lat miał cisnienie takie sobie (po pełnym rozgrzaniu max 2,5 na obrotach)
      Ostatnio cisnienie spadło do max 2, wiec pomyslalem sobie- pora zmienic olej- spuszczam go a tam na dnie wiadra ustało sie sporo drobnych stalowych opiłków (w filtrze to samo, całe ścianki bąka pokryte poutykanymi w sadzy opiłkami).
      Z tym ze te opiłki to z cąła pewnoscią nie sa panewki bo kolor biały
       
      Kto ma jakis pomysł skąd moga być?
      Co to sie tam drze?
      Dodam, ze silnik pracuje normalnie, odgłos też ok, siła w normie, kolor i ilość spalin również.
×