Heniekii

uciekanie paliwa ursus 1204

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Heniekii    2

Witam

 

mam taki problem ze nie moge przepapowac paliwa zeby odezwal sie zaworek na przelewie wiec wymienilem go na nowy bo myslalem ze puszcza potem pompke sam ten tloczek i dalej nic a paliwo schodzi bo rano czy to lato czy zima ciezko pali a przy -8 to bardzo ciezko

zastanawia mnie gdzie idzie paliwo jak pompuje pompka a zaworek sie nie odzywa gdzie ma lzej?

 

dodam ze pompe regenerowalem jakies 2 lata temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    551

Jeżeli masz 2 zbiorniki to taka sytuacja dzieje się jak w górnym jest pusto, też kiedyś tak mi się działo ale tylko jak górny był pusty, nieszczelność była na rurce dochodzącej do filtra, ale pompka wtedy pompowała OK.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    283

Też tak miałem jak mowi @sadek i sie wkurzyłem i wymontowałem dolny zbiornik i problem sie skończył pola mam blisko domu to górny zbiornik mi wystarczy. a spróbuj zatankować tak żeby były dolny zbiornik pełny i z połowę górnego


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Heniekii    2

ja mam tylko jeden zbiornik i dodam czy jest na dnie czy pelen to rano jest problem jak jest cieplo to chwile zakreci i odpali ale na mrozie  niechce odpalic tylko samostart go odpala i wtedy kuleje przez jakies 3min i chodzi rowno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    146

jak masz zbiornik z paliwem wyzej niz pompa wryskowa, to nie ma prawa sie zapowietrzyc. Ot fizyka temu przeczy.

 

MAsz zakatowany silnik (niesszczelnosc tłok-cylinder, albo mocno powypalane gniazda zaworowe w głowicy) i jak jest zimny nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia do samozapłonu (ewentualnie wtryski czy pompa źle ustawione/ zuzyte)

 

 

Tym bardziej, ze sam piszesz, iż jak jest ciepło to odpala.

To co,  w wyzszych temperaturach sie nie zapowietrza?

 

 

Powykrecaj wszystkie wtryski i zawieź do sprawdzenia.

Przy okazji jak juz bedziesz miał dostep to sprawdź ciśnienie sprężania manometrem (pozycz od kogos taki od diesli, kup, albo zrób sam z kawałka węza i zegara do 30 barów)

JAk nie bedzie tych 22 barów, to nie masz co marzyc o odpaleniu w wieksze mrozy

 

Ewentualnie Załóż mu w bloku grzałke, zalej płynem i przed kazdym odpaleniem w mrozy podgrzej ze 40-50 minut. Wówczas nawet najbardzej zajezdzony trup odpali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kobra66
      Witam! Może ktoś wie a moż posiada klucz którym można odkręcić nakrętkę od mocowania pompy wtryskowej od strony bloku silnika, albo podpowiedźcie czego do tej operacji używacie. Liczę na pomoc, pozdrawiam
    • Przez XaWi
      witam odalem pompe wtryskowa ursus 1014 do regeneracji po powrocie nie moge ustawic zaplonu a nic wiecej oprocz pompy w tym czasie nie robilem  wydaje mi sie ze sprzegielko jest nie to lub cos w pompie jak ustawic teraz zaplon  .ciagnik odpale lecz po dodaniu gazu slabo reaguje na niskich obrotach na  gaz na wyzszych jest lepiej zbiera sie odrazu lecz gdy spuszcze do ok 500 i dodam gaz to trwa to pare sekund proszę o porady co mam robic gdyż ciągnik mam jeszcze nie dotarty
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
    • Przez tobi0092
      Witam wszystkich forumowiczów .Mam problem w ursusie 1014 ,a mianowicie popychacz laski zaworowej tzw.szklanka spada w dół bloku co powoduje stuk w silnik poprzez zbyt duży luz zaworowy. Zaznaczam  ze zawory ustawione na luz 0.25 na ssacym i 0.3 wydechowy. Po wyciągnięciu laski z gniazda silą i ponownym ustawieniu zaworów problem się powtarza . Co może byc przyczyną takiego zachowania .Reszta szklanek pozostaje w swoim miejscu .Może ktoś się spotkał z takim problem i coś doradzi w tej kwestii.
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.