Heniekii

uciekanie paliwa ursus 1204

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Heniekii    2

Witam

 

mam taki problem ze nie moge przepapowac paliwa zeby odezwal sie zaworek na przelewie wiec wymienilem go na nowy bo myslalem ze puszcza potem pompke sam ten tloczek i dalej nic a paliwo schodzi bo rano czy to lato czy zima ciezko pali a przy -8 to bardzo ciezko

zastanawia mnie gdzie idzie paliwo jak pompuje pompka a zaworek sie nie odzywa gdzie ma lzej?

 

dodam ze pompe regenerowalem jakies 2 lata temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Jeżeli masz 2 zbiorniki to taka sytuacja dzieje się jak w górnym jest pusto, też kiedyś tak mi się działo ale tylko jak górny był pusty, nieszczelność była na rurce dochodzącej do filtra, ale pompka wtedy pompowała OK.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

Też tak miałem jak mowi @sadek i sie wkurzyłem i wymontowałem dolny zbiornik i problem sie skończył pola mam blisko domu to górny zbiornik mi wystarczy. a spróbuj zatankować tak żeby były dolny zbiornik pełny i z połowę górnego


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    2

ja mam tylko jeden zbiornik i dodam czy jest na dnie czy pelen to rano jest problem jak jest cieplo to chwile zakreci i odpali ale na mrozie  niechce odpalic tylko samostart go odpala i wtedy kuleje przez jakies 3min i chodzi rowno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

jak masz zbiornik z paliwem wyzej niz pompa wryskowa, to nie ma prawa sie zapowietrzyc. Ot fizyka temu przeczy.

 

MAsz zakatowany silnik (niesszczelnosc tłok-cylinder, albo mocno powypalane gniazda zaworowe w głowicy) i jak jest zimny nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia do samozapłonu (ewentualnie wtryski czy pompa źle ustawione/ zuzyte)

 

 

Tym bardziej, ze sam piszesz, iż jak jest ciepło to odpala.

To co,  w wyzszych temperaturach sie nie zapowietrza?

 

 

Powykrecaj wszystkie wtryski i zawieź do sprawdzenia.

Przy okazji jak juz bedziesz miał dostep to sprawdź ciśnienie sprężania manometrem (pozycz od kogos taki od diesli, kup, albo zrób sam z kawałka węza i zegara do 30 barów)

JAk nie bedzie tych 22 barów, to nie masz co marzyc o odpaleniu w wieksze mrozy

 

Ewentualnie Załóż mu w bloku grzałke, zalej płynem i przed kazdym odpaleniem w mrozy podgrzej ze 40-50 minut. Wówczas nawet najbardzej zajezdzony trup odpali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj