Skocz do zawartości
Carpinus

kłopot z kołem- jak się za to zabrać Masse y fer. 698

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Carpinus    0

post-161337-0-05461900-1453034524_thumb.jpgPo wczorajszych zabawach na śniegu pojawił się kłopot a mianowicie pojawił się w przednim kole wyciek jak na zdjęciu(od zewnątrz): jak się za to zabrać, jaki olej lub smar najlepszy może ktoś ma jakiegoś manualika :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

Nie piszesz w którym miejscu ten wyciek, jeśli od tamtej strony to przygotuj sie na konkretną robote, czasem przez jakiś czas jest lepiej dolewać niż robić jak tylko minimalny wyciek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Carpinus    0

wyciek od zewnątrz tarczy przednie lewe koło, są trzy jakby kliny nie umie nazwać,  zaznaczyłem na zdjęciu trzeba na nie kliknąć, wczoraj lekko dały się wcisnąć i trochę ustało 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

vademecum    25

Udało mi sie powiększyć zdjęcie, także spoko, ale myślałem, że to śruby są. Nie znam tego więc nie pomogę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SamaPrawda    25

Jak jest taki mały wyciek to można jeszcze jeździć, nic się nie stanie. U mnie w mf 690 tez to było, ale mi to robił mechanik u siebie przy okazji innej naprawy, więc nie wiem co tam trzeba robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ela3225    630

miałem to samo poluzowały sie zabezpieczenia w środku musisz spuścic olej odkręcić śruby te wkoło zdjąć dekiel i dalej bedziesz widział jedyny koszt to 3 oringi na tych bolcach ,ja to zbagatelizowałem i musiałem wymienić koło koronowe jak coś to mój tel 601082538

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Carpinus    0

Tak wygląda jak by to na czopach wyciekało więc może na nim jakaś uszczelka jest i się ze starości wykruszyła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    185

Prosta sprawa.

Koledzy wyżej Ci napisali co trzeba wymienić.

Do tego olej Hipol GL-4 lub GL-5 - uzupełniasz do połowy ( korek wlewowy na godzinę 3 )

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Carpinus    0

Na razie nie rozbieram bo zima więc trzeba odśnieżać, dziś dolałem hipol GL-5 przeciek jest powodem sparcenia simeringów na satelitach MF14-137.jpgpoczekam do wiosny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Carpinus    0

znalazłem wolna chwilkę by wpisać i zamknąć temacik zaczynam :)

potrzebne materiały: klucze nasadowe, imbus, i pojemnik na zlany olej oraz zapasowy olej do wlania oraz oring odpowiedniej średnicy, silikon czerwony do uszczelnień

zaczynamy:

od zmiękczenia śrub WD 40 bo mogą być przerdzewiałe następnie odkręcamy je po jakiś 20 min powoli je luzując w miarę odkręcania pojawiają się luzy na tarczy i zaczyna wypływać olej w miedzy czasie odkręcamy śrubę wlewową z drugiej strony koła i olej spływa do naczynia następnie zdejmujemy cały mechanizm z tarcza zespolony w tym wypadku. Z drugiej strony są trzy zębatki na każdej blokada śrubą imbusową odkręcamy śrube, która blokujeMF14-137.jpgcylinder z o ringiem wyjmujemy go zdejmujemy o ring i zakładamy nowy i cała robota składamy wszystko analogicznie wkładamy tarcze z powrotem silikonujemy jej brzeg i wszystko skręcamy, po skręceniu zalewamy olejem z drugiej strony i szerokiej drogi bez wycieku. dziękuje za rady i podpowiedzi wszystkim zainteresowanym, dorzucił bym filmik  z prac ale nie wiem jak :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×