News
MarcinRabuski

renault 90-34, olej tryska z wskźnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam wszystkich , jestem tutaj nowy , ale także jestem od bardzo krótkiego czasu posiadaczem tegoż traktoru..do rzeczy otóż chciałem się was zapytać czy tak powinno być gdy na zapalonym silniku wyciągnę bagnet pomiaru oleju to właśnie stamtąd tryska olej. Czy to  coś się dzieję , uszcelka ? może mi coś doradzicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

nie wyciągaj bagnetu na załączonym silniku. Pewnie nie masz prawa jazdy bo tego uczą nawet na kursie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

vademecum    25

To tylko świadczy o twoim marnym pojęciu o podstawowej obsłudze silnika, odpowiedziałem ci na pytanie , ale jeśli jeszcze do mechaniki dochodzą trudności z zrozumieniem to masz poważniejszy problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Nie powinien pojawić się olej a już z całą pewnością tryskać. Świadczy to o tym, że do miski olejowej przedostaje się sprężanie.

Jest to prosty sposób na sprawdzenie stanu silnika.

Do wymiany uszczelka, albo pierścienie.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie , to już sam nie wiem bo rozmawiałem dzisiaj z mechanikiem i on własnie stwierdził że tak jakieś cisnienie się wytwarza i że tak powinno być. To już sam nie wiem, zobaczymy po dłuższym użytkowaniu czy będzie brał olej , jak to bedzie się sprawowało bo mowiec dla mnie to zupełnie nowy ciągniczek , wczesniej miałem zetora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Takich mamy mechaników. :D

Żadne ciśnienie nie wytworzy się przy w pełni sprawnym silniku. Podczas pracy silnika tłoki wykonują ruch posuwisto zwrotny, ale w każdej chwili jeśli jeden tłok chowa się to inny w tym samym czasie wysuwa się i suma sumarum pojemność dołu silnika nie ulega żadnej zmianie. Następuje jedynie pewien stały ruch powietrza wytwarzany przez poruszające się szczególnie tłoki oraz korbowody, wał korbowy, przeciwwagi...

Jeśli w silnikach stosuje się odmę to po to, aby przy niesprawnym silniku (przedmuchy) nie wytworzyło się niebezpiecznie wysokie ciśnienie, które w skrajnym przypadku spowodowałoby uszkodzenie silnika poprzez wybuch nagromadzonych gazów. Jednakże mało prawdopodobne, gdyż wcześniej wysadzi miarkę oleju lub korek wlewu.

 

Jeśli chcesz się przekonać, w jakim stanie masz silnik to sprawdź ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach. Będziesz wiedział na czym stoisz i który z nich jest wadliwy.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozob    1

W skrzyni korbowej zawsze wytwarza się pewne ciśnienie spowodowane różnymi czynnikami. po pierwsze nie ma idealnego silnika ( nawet nowy ma pewne "przedmuchy") po za tym koledze AlaCapone proponuje żeby sobie podgrzał jakiś płyn w 100% szczelnym naczyniu i sprawdził jakie będzie tam panować ciśnienie, olej się nagrzewa i stygnie po to między innymi jest odma aby niwelować te zmiany ciśnienia. 

Olej może lecieć po wyjęciu miarki z bardzo prozaicznej przyczyny, a mianowicie może go wychlapywać wał korbowy, lub wałek wyważający. Tak dla pewności że z silnikiem jest wszystko OK sprawdź sobie kolego drożność przewodu odmy, bardzo często handlarz szykujący traktor z przedmuchami  na sprzedaż zaślepia odmę aby nie wydostawał się z niej dym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomaszjelon9901
      problemy ze skrzynia mulyishift  szarpanie przy Przezucie biegu 3na 4 i 6 na 7 tylko jak jest ciepły ma ktoś może instrukcje obsługi jaki olej ile oleju itp
    • Przez szop01
      Witam wszystkich użytkowników.
      Ostatnio będąc w polu stanął mi ciągnik Renault Ares 630 RZ okazuje się że nie ma ciśnienia oleju na skrzynię biegów i półbiegów.  Co może być przyczyną?
      Rewers jest mechaniczny,
      Wspomaganie działa, podnośnik również.
    • Przez baska524
      Witam i proszę o pomoc może ktoś też miał taki problem a mianowicie ginie mi prond na zasilaniu sprężarki klimatyzacji i ja rółancza. Ginie też pront na czujniku pod maską na tej gruszce. Po godzinie pracy przekaźniki są gironce prawie wszystkie. A j na dodatek nie zawsze łapie rozrusznik. Cewka nowa słychać jej cykanie a odpala raz na 20 razy. Dzisiaj miałem też taki pojedynczy incydent zaciecia się EHR tce 10 podnośnik się opuścił i ciągle miała kontrolka czerwona i dopiero pomógł wyjęcie bespiecznika dopiero wtedy się odblokował. Może ktoś coś wie??? 
    • Przez Matik7171x
      Witam. Mam problem ze swoją areską, a mianowicie wczoraj usłyszałem podczas jazdy straszny rugot ( dzwiek podobny jakby coś o coś uderzało w szybkim tempie) z tylu ciągnika. Pojawia się to dopiero wtedy gdy prędkość przekroczy 16km/h. Wie może ktoś co to może być?
    • Przez andrjusza7
      Witam.
      Mam problem z Aresem. Podczas ruszania zapala mi się kontrolka ciśnienia w hydraulice, i szarpie, tzn. nie mogę spokojnie ruszyć, a boje się żeby nie roz... skrzyni.
      Olej i 2 filtry były zmieniane, te dwa filtry po obu stronach skrzyni z tylu. Są jeszcze jakieś inne?
      z góry dziękuje.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.