News
MarcinRabuski

renault 90-34, olej tryska z wskźnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Renault

Witam wszystkich , jestem tutaj nowy , ale także jestem od bardzo krótkiego czasu posiadaczem tegoż traktoru..do rzeczy otóż chciałem się was zapytać czy tak powinno być gdy na zapalonym silniku wyciągnę bagnet pomiaru oleju to właśnie stamtąd tryska olej. Czy to  coś się dzieję , uszcelka ? może mi coś doradzicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

vademecum    25

To tylko świadczy o twoim marnym pojęciu o podstawowej obsłudze silnika, odpowiedziałem ci na pytanie , ale jeśli jeszcze do mechaniki dochodzą trudności z zrozumieniem to masz poważniejszy problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Nie powinien pojawić się olej a już z całą pewnością tryskać. Świadczy to o tym, że do miski olejowej przedostaje się sprężanie.

Jest to prosty sposób na sprawdzenie stanu silnika.

Do wymiany uszczelka, albo pierścienie.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie , to już sam nie wiem bo rozmawiałem dzisiaj z mechanikiem i on własnie stwierdził że tak jakieś cisnienie się wytwarza i że tak powinno być. To już sam nie wiem, zobaczymy po dłuższym użytkowaniu czy będzie brał olej , jak to bedzie się sprawowało bo mowiec dla mnie to zupełnie nowy ciągniczek , wczesniej miałem zetora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Takich mamy mechaników. :D

Żadne ciśnienie nie wytworzy się przy w pełni sprawnym silniku. Podczas pracy silnika tłoki wykonują ruch posuwisto zwrotny, ale w każdej chwili jeśli jeden tłok chowa się to inny w tym samym czasie wysuwa się i suma sumarum pojemność dołu silnika nie ulega żadnej zmianie. Następuje jedynie pewien stały ruch powietrza wytwarzany przez poruszające się szczególnie tłoki oraz korbowody, wał korbowy, przeciwwagi...

Jeśli w silnikach stosuje się odmę to po to, aby przy niesprawnym silniku (przedmuchy) nie wytworzyło się niebezpiecznie wysokie ciśnienie, które w skrajnym przypadku spowodowałoby uszkodzenie silnika poprzez wybuch nagromadzonych gazów. Jednakże mało prawdopodobne, gdyż wcześniej wysadzi miarkę oleju lub korek wlewu.

 

Jeśli chcesz się przekonać, w jakim stanie masz silnik to sprawdź ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach. Będziesz wiedział na czym stoisz i który z nich jest wadliwy.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozob    0

W skrzyni korbowej zawsze wytwarza się pewne ciśnienie spowodowane różnymi czynnikami. po pierwsze nie ma idealnego silnika ( nawet nowy ma pewne "przedmuchy") po za tym koledze AlaCapone proponuje żeby sobie podgrzał jakiś płyn w 100% szczelnym naczyniu i sprawdził jakie będzie tam panować ciśnienie, olej się nagrzewa i stygnie po to między innymi jest odma aby niwelować te zmiany ciśnienia. 

Olej może lecieć po wyjęciu miarki z bardzo prozaicznej przyczyny, a mianowicie może go wychlapywać wał korbowy, lub wałek wyważający. Tak dla pewności że z silnikiem jest wszystko OK sprawdź sobie kolego drożność przewodu odmy, bardzo często handlarz szykujący traktor z przedmuchami  na sprzedaż zaślepia odmę aby nie wydostawał się z niej dym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wojtek1312
      Witam rozważam zakup ciągnika Renault i prosił bym o parę opinii i wskazówek czy warto kupić i na co zwrócić uwagę. I czym się różni model 110.14 od 110.54 Gość mówił że będzie miał renowke 110 i nie wiem co tam dalej dokładnie ale ponoć 92 rok i skrzynia z 3 polbiegami i tu pytanie jak one mają z tymi polbiegami na jakiej zasadzie to działa? I jak jest z pod nośnikiem u nich czy lepiej szukać z ehrem?
    • Przez PiotrRapacki
      Witam,
      Kupiłem niedawno renault ares 610 i mam pytanie odnosnie półbiegów a mianowicie mam do wymiany filtry hydrauliki i gdy przekraczam ciągnikiem jakies 28 km/h jadąc 4 biegiem na zającu i 4 półbiegu sam zrzuca mi półbieg na 3 po zapaleniu sie kontrolki od filtrów. Czy to jest normalne? Po wymianie filtrów to zniknie czy mam sie zacząc martwić?
    • Przez Bobas233
      Wotam . Pytanie kieruje do posiadaczy tych ciagnikow a mianowicie. Wedlug mnie podnosnik nie podnosi maszyny na taka wysokosc jak trzeba . Pług dzwiga jakies do 10cm nad ziemie i dalej jjz nie pojdzie . Patrzalem na inne modele u innych użytkowników to dzwiga duzo wyżej . Co może być przyczyna ? Silowniki wspomagające sa za krótkie ? Prosze o.jakas pomoc w tej sprawie;)
    • Przez las4341
      Podczas jazdy z wyłączonym napędem zauważyłem szarpanie przednich kół , jeżeli załącze przedni napęd szarpanie ustaje . Co to może być ? Winne są luzy na sworzniach ?
    • Przez DEMONxXx
      Witam jak wygląda tryb awaryjny skrzyni Tractonic 24/8 w Renault 110-155.54?
      Pytam bo w mrozy giną mi połówki działa tylko rewers i nie wiem czy to tryb awaryjny czy może jakaś awaria.
      Dodam ze półówki i rewers są na tych samych przesówkach wiec raczej mechanicznie nie ma problemu raczej w elektryce lub elektronice
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.