Skocz do zawartości
AgarioAgario

Wymiana płynu chłodniczego w Massey Ferguson 16

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ferguson

MF16, która z trzech śrub w bloku silnika Perkins 4 jest do spuszczania płynu chłodniczego?

Edytowano przez AgarioAgario

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


post-171984-0-42895100-1452880021_thumb.jpg Mosiężna śruba z tyłu bloku, za ręczną pompką paliwa. 

post-171984-0-09760000-1452880102_thumb.jpg Śruba z przodu bloku, przy alternatorze. 

post-171984-0-65616100-1452880204_thumb.jpg Śruba z prawej strony bloku ,przy czujniku oleju

Która z nich to spust płynu chłodniczego? Żadna z nich nigdy nie była odkręcana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


vademecum    25

Kolego przeanalizuj. Pozioma linia na wysokości czujnika oleju to będzie kanał olejowy, na każdym cylindrze masz korek, kilka cm poniżej masz dół tuleji w płaszczu wodnym i na tej wysokości szukaj śruby, powinna być drobnozwojowa i może być mosiężna ale może być stalowa.
Nawet jak odkręcisz pokoleji i natrafisz na olej to nic sie nie stanie, zakręcisz spowrotem. Szukaj po obu stronach, bywają po środku bloku ale również po końcach silnika w zależności od modelu, a było ich kilka. Jak jest korek i dwa symetryczne otwory to jest alternatywne miejsce na jakiś osprzęt.
Dla mnie te zdjęcia nie dają obrazu, musiały by być obie strony silnika na wprost na zdjęciu a tak to trudno coś powiedzieć.

Edytowano przez vademecum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

strd    4

koło pompki widać żółty korek. W tym miejscu powinien być kranik do spuszczania chłodziwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomekzet    38

W perkinsie 4 korek może byc również koło pompy paliwa, (u mnie tak było jak miałem mf) 

Jak jakimś cudem nie znajdziesz to zdjąc wąż na dole chłodnicy i z głowy ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

vademecum    25

Wężem od chłodnicy nie zejdzie wszystko, poco byłby kranik w bloku..... był rużnie w czwurkach, początek, środek, koniec. Odkręcaj i sprawdzaj, zacznij od typowych kołmowych śrub, tak jak wcześniej pisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Monia12345
      Witam może ktoś pomoże, massey ferguson 2620  nagle po wylaczeniu ciągnika i ponownym uruchomieniu go,  wspomagania brak, ktoś może coś pomoże dziękuję za wszelką pomoc 
       
    • Przez matidi
      Siemka!!!!! Czy ktos z was spotkał sie z takim kombajnem co mozecie o nim powiedziec??
    • Przez indyczek87
      Witam poszukuje informacji na temat kombajnu MF 430. Wady, zalety, wydajność, opinie użytkowników.  Bardzo ciężko znaleźć informacje na temat akurat tego modelu więc za każdą wskazówkę z góry dzięki. 
    • Przez trufel11
      witam
      mam w kombajnie założony przełącznik od którego kable idą do skrzyni biegów na skrzyni jest założony przekaźnik i taki jak gdy by silniczek i to połączone jest z linka od załączania biegów i czy możliwe jest ze tym uradzeniem załączą się 3 bieg w tym kombajnie w kabinie mam wajchę tylko na dwa biegi . zdoiłem pokrywę skrzyni biegów i jest tam tam wolna jedna zębatka czy wie ktoś czy ten kombajn ma 3 biegi i czy jest możliwe ze tez silniczek elektryczny załącza 3 bieg???
    • Przez Panox
      Witam mam problem z alternatorem ,mianowicie nie kręci i nie ma siły co to może być , łozyska padły? 
×