Skocz do zawartości
Turbomatiq

Fendt 312 kilka pytań

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
Turbomatiq    4

Witam,zakupiłem fendt'a 312 z 1998r i mam kilka pytań odnośnie tego ciągnika. :D

 

1.Czy normalne jest,że przy odpaleniu na zimnym ok. -5C trzeba poczekać ok.5-10min zanim półbiegi zaczną się przełączać?

2.Czy przy przekładaniu półbiegów na biegu jałowym normalne jest,że słychać delikatne stuknięcia,tak jakby przesówki na zewnątrz ciągnika?

3.Co oznacza błąd 5.1.06  bo wcześniej było ok,a teraz się wyświetliło?

4.Zauważyłem,że na twardym podłożu po włączeniu przedniego napędu delikatnie hamuje ciągnik,czy również jest to normalne?Opony się zgadzają rozmiarowo.

 

A no i słyszałem,że błędy można usuwać bezpośrednio z ciągnika,także jak ktoś by coś wiedział to napiszcie :D

 

Dzięki

Edytowano przez Turbomatiq

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karat7    3

Normalne jest to iż wszystkie ciągniki ,które mają skrzynie biegów automatyczne lub półautomatyczne  po uruchomieniu na mrozie muszą rozrzedzić olej i nie pozwalają na szybką jazdę od razu.Z reguły musi skrzynia popracować na postoju od 5 do 10 minut.Ten błąd  5.1.06 jak znalazłem w internecie to błąd  płynu chłodzącego.Może być go za mało lub może być za mocno rozcieńczony .

Edytowano przez karat7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0
Napisano (edytowany)

Ad.1 Tak

Ad.2 Tak

Ad.3 Błąd 5.1.0.6 oznacza "błąd sprzęgła". Przy pedale jest czujnik, który sprawdza czy sprzęgło zostało wciśnięte wystarczająco głęboko.

Ad.4 Z tyłu nowe gumy a z przodu mocno zjeżdżone i będziesz miał taki efekt. Osobiście nigdy nie włączam przedniego napędu na twardym podłożu jak asfalt.

 

Nie pamiętam teraz kombinacji ale to chyba było: strzałka w górę, strzałka w dół, trójkąt i enter - 4 przyciski na raz. Spróbuj ewentualnie poszukaj w internecie.

Edytowano przez _Marcin_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mirro    551

1 bez funkcji

2 podawanie wielkości ogumienia i wywołanie funkcji obsługowych dla serwisu

3 wywołanie funkcji serwisowych dla EHR -serwis

4 prędkość jazdy zliczana z impulsów czujnika

5 prędkość jazdy z radaru - jeśli jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Misiaczek57
      witam podczas zmiany kierunku jazdy zamiast pokazywać się strzałka do przodu na panelu u góry to wyświetla się na wyświetlaczu środkowym strzałka jazdy do przodu a tamta nic nie świeci
    • Przez krystianwilk5
      z banki gdzie znajduje sie olej hydrauliczny ubywa go, po czym przedostaje sie do skrzyni biegow . jaka jest przyczyna tego przemieszczenia? i jak ja mozna usunac?
    • Przez tomek8111
      Witam. Dzisiaj po wymianie oleju w fendt farmer 312 z 1992 roku nie chce zgasnąć kontrolka skrzyni.Filtr wymieniony ,podlany olejem.Olej zalałem fusch Gear LS sae 90.Wcześniej przy niskich obrotach silnika zapalała się kontrolka od ciśnienia skrzyni.Mierzyłem na punkcie przy filtrze i rozgrzanym oleju to było około 12 barów przy 1000 obrotów na silniku.Natomiast ciśnienie w miejscu czujnika przy stopniach było około 0.2 bara .Proszę o pomoc jak odpowietrzyć pompę czy może cały układ czy konieczna będzie wymiana pompy(oby nie,bo remont to chyba będzie słono kosztował).Pozdrawiam.
    • Przez adam8211
      Witam. Mam 312 lsa turbomatic z 91 roku. Niedawno pojawił się problem z kontrolką smarowania skrzyni. Zaczynając od najprostszego wymieniłem olej(Total transmission 80W-90 GL5) i filtr. Niestety objaw dalej ten sam, po kilkunastu minutach pracy w dalszym ciągu daje znać o sobie owa kontrolka. Ciśnienie sprawdzone w punkcie zaraz powyżej filtra dało 12 bar przy max obrotach. Czy ktoś doradzi jaki przyjąć kolejny krok w poszukiwaniu usterki i gdzie znajduje się ten czujnik, może to z nim coś nie tak. Mam nadzieje ze jednak nie padła mi pompa smarowania, a jeśli tak to czy konieczne jest rozpołowienie traktora ?
    • Przez kamil_z88
      Witam,
       
      W Fendzie 309 LSA z 89 r, Zaczęła mi się zapalać kontrolka od ciśnienia oleju na wolnych obrotach po wyżej 1400 obrotów gasła. Wymieniłem czujnik jest to samo. Jutro będę mierzył ciśnienie oleju . Macie może informację jakie powinny być parametry ciśnienia na rozgrzanym i zimnym ?
       
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.