Skocz do zawartości
Turbomatiq

Fendt 312 kilka pytań

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
Turbomatiq    4

Witam,zakupiłem fendt'a 312 z 1998r i mam kilka pytań odnośnie tego ciągnika. :D

 

1.Czy normalne jest,że przy odpaleniu na zimnym ok. -5C trzeba poczekać ok.5-10min zanim półbiegi zaczną się przełączać?

2.Czy przy przekładaniu półbiegów na biegu jałowym normalne jest,że słychać delikatne stuknięcia,tak jakby przesówki na zewnątrz ciągnika?

3.Co oznacza błąd 5.1.06  bo wcześniej było ok,a teraz się wyświetliło?

4.Zauważyłem,że na twardym podłożu po włączeniu przedniego napędu delikatnie hamuje ciągnik,czy również jest to normalne?Opony się zgadzają rozmiarowo.

 

A no i słyszałem,że błędy można usuwać bezpośrednio z ciągnika,także jak ktoś by coś wiedział to napiszcie :D

 

Dzięki

Edytowano przez Turbomatiq

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karat7    3

Normalne jest to iż wszystkie ciągniki ,które mają skrzynie biegów automatyczne lub półautomatyczne  po uruchomieniu na mrozie muszą rozrzedzić olej i nie pozwalają na szybką jazdę od razu.Z reguły musi skrzynia popracować na postoju od 5 do 10 minut.Ten błąd  5.1.06 jak znalazłem w internecie to błąd  płynu chłodzącego.Może być go za mało lub może być za mocno rozcieńczony .

Edytowano przez karat7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0
Napisano (edytowany)

Ad.1 Tak

Ad.2 Tak

Ad.3 Błąd 5.1.0.6 oznacza "błąd sprzęgła". Przy pedale jest czujnik, który sprawdza czy sprzęgło zostało wciśnięte wystarczająco głęboko.

Ad.4 Z tyłu nowe gumy a z przodu mocno zjeżdżone i będziesz miał taki efekt. Osobiście nigdy nie włączam przedniego napędu na twardym podłożu jak asfalt.

 

Nie pamiętam teraz kombinacji ale to chyba było: strzałka w górę, strzałka w dół, trójkąt i enter - 4 przyciski na raz. Spróbuj ewentualnie poszukaj w internecie.

Edytowano przez _Marcin_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mirro    245

1 bez funkcji

2 podawanie wielkości ogumienia i wywołanie funkcji obsługowych dla serwisu

3 wywołanie funkcji serwisowych dla EHR -serwis

4 prędkość jazdy zliczana z impulsów czujnika

5 prędkość jazdy z radaru - jeśli jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jendrula2
      witam przy przełączaniu z największego półbiegu na najniższy nagle wyskoczył błąd 5.1.03 kasowanie błędu nie pomaga jest to jedyny błąd jaki się wyświetla może ktoś coś doradzi
      fendt farmer 311 turbomatik 1996 r dodam że ciągnik jeździ i rewers działa poprawnie na zgaszonym ciągniku kropka na wyświetlaczu przeskakuje  jak uruchomię ciągnik piszczy alarm i wskaźnik od półbiegów znika
    • Przez repek92
      Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko
    • Przez Massey294s
      Witam, mam wyciek paliwa od strony bloku silnika z pompy wtryskowej w 311 98r. Pytanie brzmi jak jest ustawiana i czy są jakieś znaki? Wyciągając ją muszę zwracać na coś uwagę? Pompa wyjdzie z kołem zębatym czy jest może to jakoś dzielone? Potrzebuje ją tylko wyciągnąć i uszczelnić.
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez piotrslonski1
      Witam problem występuje w 310 wywala błąd 5.1.61 wykrzyknik i ikonę
      Kosteka od czujnika była zgnita wymieniłem czujnik i kostkę lecz po wymianie błąd nie gaśnie
      Os podniosło do samej góry nie da się nią regulować
      W czym może być problem
      Bezpieczniki sprawdziłem
      Proszę o pomoc
×