Skocz do zawartości
stiepan0

Czym się kierować przy zakupie przyczepy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
stiepan0    0

Mój tata prowadzi gospodarstwo i chciał, żebym mu poszukał przyczepy, bo jak mówi "znajde coś w tym internecie". Kompletnie nie wiem czym się kierować przy wyborze - jestem zielony w temacie. Znalazłem taki filmik z testem

i mam wrażenie, że te przyczepy się wiele nie różnią między sobą. Czyli co? Kierować się tylko ceną?

vademecum    25

różnią się i to wiele. Np. Nośnością, wywrotem, układem zawieszenia np. tandem tesor wachliwy. Konstrukcją i wiele innych. Hamulce hydrauliczne albo pneumatyczne.
Chcesz nową czy używaną ? Jaki tonaż do jakiego ciągnika, jaka praca

ja bym Ci polecił Pronara, myślę że to taki optymalny wybór, posiadam 2x 8 ton i jestem zadowolony. kupiłem na balanówkach, są jak dla mnie bardziej funkcyjne, wygodnie załadować jakieś worki, wygodniej mi zboże wysypać do kosza, ale to zależy indywidualnie kto ma jakie priorytety.

Wiadomość z agroFakt.pl

tomekzet    38

Jaką macie powierzchnie gosp.?

Jak daleko pola?

Jakie fundusze?

Co najczęściej wozicie? Same zboża czy również bale, big bagi itd....

Na tej postawie sobie możesz dobierac przyczepe ....

Edytowano przez tomekzet

tomusgigant    1

mam metaltech db 8 w roku koło 500-600 t wozi tylko ziarno ( zboże i kukurydza)  przyczepa z 2008 r

nawet w rzepaku przyczepy nie trzeba uszczelniać dodatkowo ! znajomy ma pronara to szczelność skrzyni bez porównania do metaltecha na podobnym dobrym poziomie szczelność dobra jest też w wieltonie i zasławie

jak bym miał kupować wchodziły by w grę tylko metaltech, zasław, wielton jak dobrze pójdzie to na koniec roku kupię drugiego metaltecha bo cena bardzo podobna a będzie do zestawu 

dopłać sobie tylko do nowych opon bo nalewki pękają, zasław nowe ma w standardzie jako jedyna firma chyba