Rolnikzpas

Renault Ceres

Polecane posty

Rolnikzpas    0

Witam, mam problem z moim Renaultem. Przy pierwszym odpaleniu pochodzi z 30 sekund po czym gaśnie. Przy kolejnym odpalaniu kręci z 3 sekundy, odpala i gaśnie po kilku sekundach. I tak w kółko. Co może być przyczyną? Proszę o szybką pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Jeśli przy zapalaniu nie dymi, to przeczyść siatkę na pompce zasilającej. Zalałeś paliwem zimowym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnikzpas    0

Nie zalewałem paliwem zimowym, układ paliwa szczelny. Może filtr paliwa, dawno nie zaglądałem tam.
Jak przeczyścić tą siatkę w pomce zasilającej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Odkręcasz śrubę z dekielkiem od góry pompki (między przewodami paliwowymi pompki) klucz 8m wyciągasz go i pod nim jest siatka . Ale przy montażu sprawdż stan oringów pod śrubką i dekielkiem . Siatkę myłem w benzynie .Papierowy filtr paliwa też wymień bezwarunkowo, następnie odpowietrz dokładnie  (tak jak w silnikach perkinsa).Taka siatka jest w silniku mwm , nie wiem czy występuje w jd ponieważ w ceresach były różne. Jeśli planujesz uruchamiać ciągnik zimą , to na letnim paliwie będzie trudno .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

pompki zasilające są bardzo podobne lub nawet takie same, więc taka siatka na zasilającym powinna byc

 

paliwo słabej jakości, wymień na początek filtr  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Siatka jest, tylko coraz mądrzejsi konstruują i wymyślają pompki nierozbieralne. Pozostaje więc wymiana na nową.

 

Sprawdzałeś, czy dochodzi paliwo do pompy wtryskowej? (Czy faktycznie pompka zasilająca nie podaje paliwa?)

Odkręć przewód idący z filtra paliwowego do pompy wtryskowej i pompuj pompką ręczną. Jeśli widać wyraźne płynięcie paliwa w takt naciskania na dźwignię pompki – jest OK. Jeśli nie należy odpowietrzyć układ. Zakręć przewód w poprzednie miejsce.

 

Sprawdzałeś, jak wygląda wtrysk paliwa zaraz za pompą wtryskową?

Odkręć przewody wtryskowe (zaraz za pompą wtryskową) wysokiego ciśnienia i delikatnie odchyl je. Podczas kręcenia rozrusznikiem powinno wyraźnie na przemian tryskać paliwo z każdego przewodu. Jeśli nie należy odpowietrzyć pompę wtryskową.

 


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

przypadkiem nie masz tam hamulców mechanicznych ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianbob    0

Kupiłem renowke i dwa dni temu jeździłem i były hamulce, a dzisiaj wsiadłem i nie ma nic. I była plama pod ciągnikiem z prawej strony i wydaje mi się że jak by płyn hamulcowy. 

Kupiłem renowke i dwa dni temu jeździłem i były hamulce, a dzisiaj wsiadłem i nie ma nic. I była plama pod ciągnikiem z prawej strony i wydaje mi się że jak by płyn hamulcowy. Jaka może być przyczyną? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj