Skocz do zawartości
PatrykKasprw

opinie i spalanie w belarus 820 lub 920

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

słuchajcie chciał bym się dowiedzieć jakie są opinie o ciągniku belarus 820 - 920  to miał  by być główny i jedyny ciągnik na gospodarstwie miał  by wykonywać wszystkie możliwie praca oprócz tura i opryskiwacza chciał bym się również dowiedzieć ile by spalił na 1 mth lub 1ha orki oraz ile by spalił w wyciąganiu drzewa z lasu na zimę do lasu mam nie daleko około 2km grubość drzewa przeciętne drzewo iglaste i jak te ciągniki wypadają przy mtz 82 i który z podanych ciągników jest lepszy . posiadam 11ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
icek1    178

a co ty jeszcze chcesz wiedzieć że pawtarzasz to pytanie  przecież ci powiedzieli użytkownicy iż jest pod wieloma wzgłedani lepszy od innych ciagników poza komfortem np. nie ma klinatyzacji nie na EHRu/podnośnik sterowany elektronicznie/poza tym ma najniższe zużycie paliwa ze wszystkich ciągników Nie jest ideałem ale za te pieniądze jakie za niego zapłacisz jest idealny

Edytowano przez icek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin4512    8

Mam 892.2 i spali 7-8 litrów przy talerzówce i innych pierdolach przy orce juz kolo 10 Mój spali litr więcej od 82 ale z tego względu ze na turbo. 820 dysponuje mocą 81km a 920 84km.Cenowo nie ma duzej roznicy ale 920 na skrzynie syncho wiec nic nie będzie zgrzytac natomiast 820 ma 9 biegowke gdzie jest szybszy od syncho ale 9 zgrzyta (w moim przypadku).Bierz 920 będziesz zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wojtf23
      Witam. Mam pytanie czy macie ciśnienie w filtrze paliwa i czy powinno być???? Bo mi się wydaje że ja mam i chyba duże ponieważ kupiłem nowy filtr paliwa ten koło pompy wtryskowej i okazał się dziurawy i z tej miniaturowej dziurki leci mgiełka taka że zbiornik hydrauliki jest obryzgany ropą a jak się zgasi silnik to cały czas kapie.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez wkacperw
      Mam pytanie czy mtz 82 jest dobrym wyborem do paszowozu? Obecnie mam ursusa c360 i odczuwam lekki brak mocy. Mieszmy około 2000kg.
    • Przez damianraki3
      Witam, zna ktoś może moment z jakim dokręcamy korby w tym silniku D-260 ? I jaki jest kąt wtrysku? Może taki sam jak w czwórce. Nie mogę znaleźć książki serwisowej.
    • Przez dzonny
      Witam!
       
      Mam MTZ 82 z roku 1999. Kłopot polega na tym że coraz częściej zdarza się sytuacja że gdy zagłebie pług w ziemię to przy próbie podnoszenia podniesie jakieś 2-3 cm i wydaje dźwięki takie jakby maszyna była już w górze, radziłem sobie w takiej sytuacji dociążając podnośnik (dźwignia podnoszenia na max do przodu) po tym zabiegu zawsze podnosił, tylko teraz już momentami nie chce ta sztuczka działać. Problem staje się o tyle bardziej uciążliwy że w momencie gdy tylne koła trafią na beudże to ciągnik potrafi się zawiesiść (tylne koła tracą przczepność z podłożem) w tym wypadku pomaga wyjechanie na przednim napędzie, ale ile razy można się z czymś takim męczyć. Podnośnik jest aktualnie ustawiony poprawnie na tryb siłowy, poziom oleju w hydraulice taki jaki potrzebny, dodam że na trybie pozycyjnym i mieszany problem także się pojawia. Co może być przyczyną tego bardzo ale bardzo wkurzającego zjawiska?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.