Carpinus

Massey ferguson po remoncie silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
AlaCapone    5015

Tylko, że zapewne robili to tak, jak pisze kolega @akmaly, czyli ciekły azot w sprayu, ale on zamraża tylko do -450C a nie do -1700C. Bajki opowiadają, albo sami nie mieli o tym pojęcia.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

w moim kombajnie po wym pierścieni żygał olejem przez 70 godzin.dop.jak dostał najpierw na luzie ognia do dechy przez 1.5 godziny to olej się z tłumika wypalił a po dniu w polu przestał wogole kopcic i rzucać olejem . myślę że tu twardość pierścieni i decyduje o tym kiedy silnik się dotrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Może jeszcze ciekły hel wykorzystali? Ciekawe tylko czy ktoś zbadał jaki wpływ ma tak niska temp. na strukturę materiału tulei.

Suchy lód jest w 100*C wystarczający. Przy tulejach do obróbki wystarczy zamrażarka. 

Jasne że się z czasem dotrze tylko jakim kosztem?

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szop01
      Witam wszystkich forumowiczów.
      Posiadam ciągnik Renault Ares 630 125 km i ostatnio pojawił się problem.
      Po odpaleniu ciągnika z odmy olejowej i korka wlewu oleju leci coś takiego jak para wodna i jest to bezwonne.
      Jaka może być tego przyczyna?
    • Przez kamil000
      witam, potrzebuje pilnej pomocy w sprawie zetora 7211, moim problemem jest wysokie ciśnienie oleju bo wynosi ono 6,5bar na zimnym czy ciepłym silniku/przy wysokich/niskich obrotach nie ma znaczenia, ciśnienie jest cały czas w tej granicy czyli stałe. Zakładałem dwa  zegary na każdym jest to samo, zakładałem nowy zawór ten przy pompie pod misko olejową to się zmniejszyło właśnie na 6,5bar z 7bar(na starym zaworze). Wiem jednak że takie ciśnienie to na zdrowie mu nie idzie, dlatego moje pytanie co może być nie tak? dodam że takie ciśnienie w silniku mam po kapitalnym remoncie.
    • Przez Blusik
      Witam 
      Mam pytania jaka podkładka ma znajdować się pod korkiem zlewu oleju w silniku 1hc102 chodzi mi o średnice.
      Jak również o gwint jaki jest w pompie pz63a ponieważ musze odkręcić wąż.
       
      Pozdrawiam 
    • Przez Manio221
      Mam pytanie znalazłem silnik do MF 2620 od kombajnu class senator typ silnika Perkins A6. 354,4 czy będzie pasował? Proszę o pomoc. Niby takie same typy silników  😉
    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj