szkodnik14

C-360 Mocowanie akumulatorów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jonkszi    66

na razie to kolego ciężko mnie zrobić zdjęcie bo 3p sieje mieszankę ale aku jest prawie pod samym filtrem powietrza trochę jest do przodu wysunięty żeby było go jak wyjąć i mam 120 ah czyli duża i bez większego problemu wchodzi. Tam jest dokładnie kawał blachy przyspawany chyba do ramy do obciążników i na tym aku stoi, a jeszcze najlepiej było by czymś ścisnąć żeby nie latał po całej masce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Ja też bym chętnie zobaczył zdjęcia :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Trochę ciągnik brudny no ale proszę post-39311-0-90351300-1366885212_thumb.jpgpost-39311-0-39871800-1366885264_thumb.jpgpost-39311-0-57913900-1366885386_thumb.jpgpost-39311-0-66004800-1366885417_thumb.jpg

Edytowano przez jonkszi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Również dziękuję :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Spoko polecam się na przyszłość. Wiadomo że z zewnątrz od tej blachy co na niej jest aku można coś dać blachy do maski żeby zakryć akumulator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jeśli takowe miejsce jeszcze jest. ;)

To miejsce ma swoje pulsy czyli szybki i łatwy dostęp do akumulatora, ale niestety może negatywnie wpływać na żywotność akumulatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

wlasnie w nowszych 3p nie bylo juz skrzynek

zastanawiam sie czy akku tak zamocowany nie cierpi, jesli czesto ktos zrywa przod


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

A jak nie ma skrzynek to co jest w tym miejscu?Puste?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Koledzy akumulator trzeba taką gumą związać jak kiedyś w maluchach wiązało się na bagażniku ja to gdzieś przepiłem(zgubiłem) i ciągle zapominam kupić. Bateria na zdjęciu u mnie była rok w mtz i teraz jest 2 albo 3 lata 3p a baterie załatwił mi wujek ze szrotu za 40 zł( chodziła w jakiejś ciężarówce). Także żywotnością różnicy nie ma też od niczego można dać pod akumulator gruba miękka gumę żeby amortyzowała akumulator U mnie w 3p oryginalnie nie było już skrzynek, łatwy jest dostęp wystarczy odkręcić rękoma 4 śrubki( takie co na łepku mają taki plastik) i masz akumulator jak na widoku, aku się łatwo wyciąga, wkłada. U nas przód też trochę sie nalatał i nic akumulatorom się nie działo. TAKŻE NIE POWINNO NIC Z BATERIA SIĘ DZIAĆ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Konstruktorzy Zetora przy nowych modelach też tak myśleli. A wystarczy popytać użytkowników tych modeli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

W nowych modelach zetora może i tak ale mój 3p ma 24 lata i za często baterii nie zmieniam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Działa tak to dobrze nie mówię, że od razu ma się popsuć. To miejsce jest wybierane przez producentów od jakiegoś czasu czy to Zetor czy Renault. Ale to nie oni muszą płacić za wymianę akumulatora tylko właściciel.

Ale w tym miejscu jest on narażony na uszkodzenie w większym stopniu niż gdy by był na środku ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Ale Właśnie mówie że od 89 roku był w tym miejscu akumulator i nic się baterii nie dzieje tylko trzeba ją ścisnąć żeby nie latała a ja zgubiłem gumę i zapominam kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Gdzie by akumulator nie był umiejscowiony musi być przymocowany, inaczej to pierwszy krok do uszkodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

-- połączono --

 

witam mam pytanie jak przerobić akumulator pod filtr w ursusie c 360 3p ??

Edytowano przez Marcin91
dublowanie tematów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Witam proponuję wyspawać jakąś podstawę unieść filtr na max do góry pod maske i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel6840    47

obciążniki trzeba obuścić o piętro niżej na szynie przedniego zaczepu.Ale nie radził bym przerabiać na przód, płytki w akumulatorze będą pękać.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Ja ma w 360 mam zrobioną skrzynkę pod maską w miejscu obciążników, a do niej przykręcony jest zaczep.

Skrzynka jest na taki duży aku jak w Bizonie (165Ah?), miałem tam dwa lub trzy aku, każde padło po niedługim czasie używania z powody zbyt dużych wstrząsów (jak to z przodu).

Od dwóch lat mam w miejscu oryginalnej skrzynki aku 125Ah i jestem w 100% zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki

obciążniki trzeba obuścić o piętro niżej na szynie przedniego zaczepu.Ale nie radził bym przerabiać na przód, płytki w akumulatorze będą pękać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

Trafiłem na temat bo zastanawiam się na przerobieniem ale po przeczytaniu postu trochę się zastanawiam. Mam Zetora 7540 który ma aku z przodu pod filtrem i nie mam z nim żadnych problemów. Często zdarzają się te uszkodzenia aku?


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kam78245
      Witam serdecznie 
      Próbowałem samemu rozwiązać problem lecz niestety, ale wiem że na Was można liczyc:) !
      Otóż, podczas próby rozruchu mojej 60tki rozrusznik na początku krecił jak zwykle lecz dosłownie po sekundzie zaczał wolniutko mielic i zgasł, zauważyłem jednocześnie błysk w skrzynce bezpieczników. Potem juz brak reakcji na przycisk start. Akumulatory są dobre, wszystkie światła i to co na prąd w maszynie działa...oprócz rozrusznika. Nie wiem jak prądnica bo jeszcze taka w nim jest ze względu na to że używam 60tki dwa razy na kwartał. Sprawdzałem klemy, mase 
      Proszę o pomoc 
      Pozdrawiam Kamil 
    • Przez Polski_czlowiek
      Jak naładuje akumulatory to padają następnego dnia albo w ten sam dzień
      Alternator chyba ładuje 
      Ursus c360 
    • Przez Mateusz100
      Witam ostatnio widziałem na internecie jak ktoś zrobił niby profesjonalną instalacje do ursusa c 360, a mianowicie puścił kabel od rozrusznika do puszki hermetycznej takiej instalacyjnej  ktorą umieścił w ciagniku i do tej puskzi ten kabel i za pomocą złaczek wago połączył tam do tego bezpiecznik na kablu samochodowy dał i jakieś właczniki i podłaczył lampy tylnie i przednie oczywiście ledowe. Moje pytanie czy to ma sens i będzie działać? od rozrusznika dał dwużyłowy kabel 2x1,5mm   jest od odpowiedni? Z tego co widziałem to kabel prądowy bezpośrednio do kostki wago i od niej innymi kablami do przełaćznikow dawał. Nie wiodziałęm żadnego rozłączania tego prądu ale niby mu to działa. Co wy na to jest to bezpieczne i dobre? Chciałbym to zrobić i zamontować lampy dwie ledowe ktore maja 29w jedna czyli razem niecałę 60w pobierają wytrzyma coś takiego? Oczywiście muszę wymienić prądnice na alternator bo inaczej to ciagnika nawet nie odpale haha o tym wiem.
    • Przez Bolo3
      Witam,mam problem z prędkościomierzem w claas arion 450 2021.Wszyqtjo działało dobrze aż tu nagle licznik przestał pokazywać prawidlową prędkość. Teraz jadąc 40km/h licznik pokazuje 4,6km/h. Pomoże ktoś co mogło się stać?
    • Przez Rafał2222
      Witam. Co raz bardziej rozrusznik w moim zetorze 5011 zaczyna wariować, tzn że chcę go zapalić wciskam start, ledwo kręci i puszczam start i naciskam  ponownie kręci dużo lepiej i pali. Czasami jest tak że jak w cisnę start to zaiskrzy aż. I teraz tak aku nowy. I ta śruba od elektromagnesu co idzie do rozrusznika nie ta od akumulatora tylko ta dolna jest skorodowana, to może robić taki efekt jak opisywałem? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj