22tomek22

manitou mlt 626 nie jedzie do przodu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
22tomek22    0

witam posiadam ładowarkę manitou mlt 626 od razu po odpaleniu nie rusza do przodu a do tyłu normalnie jedzie po około 10 min zaczyna jechać do przodu. wymieniłem olej na nowy i filtr sitko w skrzyni też wyczyszczone proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie zbyt niski poziom oleju w skrzyni i jak się rozgrzeje to szybciej spływa na dno skrzyni.

 Olej mierzymy na biegu jałowym silnika na rozgrzanej skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

olej w skrzyni mierzymy jak silnik chodzi na wolnych obrotach i rozgrzanej skrzyni do temperatury pracy (najlepiej po pracy).

 Po zgaszeniu silnika mikro-pompka nie pracuje i olej w skrzyni spływa i jest go ponad stan 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do przodu nie jedzie od razu bo są bardziej zużyte tarczki sprzęgające do jazdy w przód niż w tył  i więcej oleju potrzeba do połączenia napędu 

Edytowano przez Czterdziestolatek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
22tomek22    0

więc pewnie nie obejdzie się bez rozbierania skrzyni i wymiany tarczek czy na razie wystarczy jak naleje więcej oleju do skrzyni


więc pewnie nie obejdzie się bez rozbierania skrzyni czy na razie wystarczy nalanie więcej oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro jak się rozgrzeje i jedzie do przodu to sądzę że dolewka oleju powinna wystarczyć.

Ja miałem podobną sytuację że nie jechała na zimnym oleju ale jak się rozgrzał olej to nie było problemu po dolaniu problem znikł  lecz jak postała kilka dni to olej się wylewał wlewem umieszczonym wysoko nad skrzynią i po zapaleniu było za mało oleju i wylewanie po kilku dniach się powtarzało a powodem tego był nieszczelny przewód olejowy ze skrzyni do chłodnicy oleju umieszczonej wyżej nad skrzynią powietrze dostawało się do chłodnicy a olej spływał i się przelewał przez skrzynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
22tomek22    0

no niestety dolanie oleju nie pomogło nalałem nawet trochę więcej i nic może jakieś inne pomysły ktoś ma co może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez matijas67
      Witam 
      Jak w temacie, ładowarka nie jedziemy szybko
      Przed remontem silnika jeździła szybko ale po remoncie silnik miał bardzo ciężko odpalic ( wina była źle ustawiony zapłon i słaby akumulator) 
      Szukaliśmy przyczyny i pewien mechanik poradził żeby dolać do oleju hydrauliki i jezdnych napędów( bo to jeden olej) dolać ropy.
      Od tego czasu ładowarka dużo wolniej jeździ i trzeba gazowac...
      Nie wiem czy to możliwe że jakieś tam w pompie tryby się ukrecily i przez to może..? Bo kiedyś odkrecilem pompę od silnika i od razu silnik odpalił, i zgasilem, podpiolem pompę i pale A w pompie słychać rupotanie...
      Może wtedy coś się stało?
      miał ktoś coś podobnego z jazda? 
      Proszę o jakieś wskazówki, porady 
      Z góry dziękuję 😊
    • Przez matijas67
      Witam
      Mam problem z ładowarką przegubową o&k l6 silnik deutz  f4l1011 
      Problem polega na tym że ładowarka nie odpala bez samostartu i prostownika 
      Zrobiłem kapitalny remont silnika( był do remontu) i po remoncie silnik nie pali bez pomocy, dodam że przed remontem dobrze palił i obroty rozrusznika były niskie a odpaliła zawsze, teraz 2 miesiące palilem na samostarcie i prostowniku. 
      Wczoraj odłaczylem pompę hydrauliki i silnik od razu odpalił.
      Co może tam siedzieć? Macie jakieś pomysły?
      Proszę o pomoc 
       
    • Przez LEX
      Jakiej mocy? Może ktoś ma którąś z tych i podzieli się wrażeniami?
    • Przez kr7ys
      Witam, posiadam ładowarkę Clark michigane prawdopodobnie model 75a. Czy ktoś posiada taki sprzęt potrzebna mi pomoc przy elektryce. 
    • Przez wpz
      Witam.Mam dylemat jaki olej zalać do hydrauliki.Na naszą strefę klimatyczną(do 38st.celc) instrukcja zaleca olej hv 32,wszyscy kupują hv 46 który jest przeznaczony kiedy temperatura przekracza 38st.celc.Moja ładowarka jest z Francji i podejrzewam że mam hv46 bo rano musi popracować dłuższą chwilę by hydraulika nie zdusiła silnika.I tu moje pytanie do posiadaczy ładowarek jcb stosujecie się do instrukcji czy lejecie hv 46.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.